BMW M5: supersedan má v České republice hodnotu 2,6 milionu Kč

BMW M5 se ve Frankfurtu představilo ve své v pořadí už páté generaci. Pod kapotou je přeplňovaný osmiválec o objemu 4,4 l naladěný na výkon 560 k. Vrchol točivého momentu 680 Nm je dostupný v širokém rozmezí otáček od 1500 do 5750 ot./min. Zrychlení z nuly na stovku je záležitost na 4,4 s a maximální rychlost je po zaškrtnutí položky M Driver´s Package M5 305 km/h. V České republice dáte za všechnu tuhle parádu minimálně 2 597 500 Kč.

Čtěte také
BWM M5 F10: venku včetně podrobností

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 


Výbava samozřejmě obsahuje úplně všechno od devatenáctipalcových disků s pneumatikami 265/40 R19 vpředu a 295/35 R19 vzadu, přes čalounění kůží Merino, hliníkového obložení až po elektronicky nastavitelné tlumiče. Přesto ale můžete utratit spoustu peněz za další příplatky. Tak například za zadní a boční kamery v kombinaci s parkovacím asistentem zaplatíte 27 000 Kč, balíček zahrnující navigaci, Bluetooth, USB dalších 84 900 Kč apod. Komu by nestačily devatenáctky, ten může přihodit necelých 70 000 Kč za dvacetipalcová kola.

TIP
Test: BMW X5 M - brutálně výkonný

Nejbližší konkurence v podobě Mercedesu-Benz E 63 AMG na tom je velmi podobně jak z pohledu jízdních schopností, tak co se týká ceny. Základní verze je levnější o 65 000 Kč, což je při ceně pohybující se kolem 2,5 milionu zanedbatelná částka. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků