BMW M5: supersedan má v České republice hodnotu 2,6 milionu Kč

BMW M5 se ve Frankfurtu představilo ve své v pořadí už páté generaci. Pod kapotou je přeplňovaný osmiválec o objemu 4,4 l naladěný na výkon 560 k. Vrchol točivého momentu 680 Nm je dostupný v širokém rozmezí otáček od 1500 do 5750 ot./min. Zrychlení z nuly na stovku je záležitost na 4,4 s a maximální rychlost je po zaškrtnutí položky M Driver´s Package M5 305 km/h. V České republice dáte za všechnu tuhle parádu minimálně 2 597 500 Kč.

Čtěte také
BWM M5 F10: venku včetně podrobností

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 


Výbava samozřejmě obsahuje úplně všechno od devatenáctipalcových disků s pneumatikami 265/40 R19 vpředu a 295/35 R19 vzadu, přes čalounění kůží Merino, hliníkového obložení až po elektronicky nastavitelné tlumiče. Přesto ale můžete utratit spoustu peněz za další příplatky. Tak například za zadní a boční kamery v kombinaci s parkovacím asistentem zaplatíte 27 000 Kč, balíček zahrnující navigaci, Bluetooth, USB dalších 84 900 Kč apod. Komu by nestačily devatenáctky, ten může přihodit necelých 70 000 Kč za dvacetipalcová kola.

TIP
Test: BMW X5 M - brutálně výkonný

Nejbližší konkurence v podobě Mercedesu-Benz E 63 AMG na tom je velmi podobně jak z pohledu jízdních schopností, tak co se týká ceny. Základní verze je levnější o 65 000 Kč, což je při ceně pohybující se kolem 2,5 milionu zanedbatelná částka. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků