BMW M5: supersedan má v České republice hodnotu 2,6 milionu Kč

BMW M5 se ve Frankfurtu představilo ve své v pořadí už páté generaci. Pod kapotou je přeplňovaný osmiválec o objemu 4,4 l naladěný na výkon 560 k. Vrchol točivého momentu 680 Nm je dostupný v širokém rozmezí otáček od 1500 do 5750 ot./min. Zrychlení z nuly na stovku je záležitost na 4,4 s a maximální rychlost je po zaškrtnutí položky M Driver´s Package M5 305 km/h. V České republice dáte za všechnu tuhle parádu minimálně 2 597 500 Kč.

Čtěte také
BWM M5 F10: venku včetně podrobností

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 


Výbava samozřejmě obsahuje úplně všechno od devatenáctipalcových disků s pneumatikami 265/40 R19 vpředu a 295/35 R19 vzadu, přes čalounění kůží Merino, hliníkového obložení až po elektronicky nastavitelné tlumiče. Přesto ale můžete utratit spoustu peněz za další příplatky. Tak například za zadní a boční kamery v kombinaci s parkovacím asistentem zaplatíte 27 000 Kč, balíček zahrnující navigaci, Bluetooth, USB dalších 84 900 Kč apod. Komu by nestačily devatenáctky, ten může přihodit necelých 70 000 Kč za dvacetipalcová kola.

TIP
Test: BMW X5 M - brutálně výkonný

Nejbližší konkurence v podobě Mercedesu-Benz E 63 AMG na tom je velmi podobně jak z pohledu jízdních schopností, tak co se týká ceny. Základní verze je levnější o 65 000 Kč, což je při ceně pohybující se kolem 2,5 milionu zanedbatelná částka. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

včera | Jan Mička | 10 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků