BMW M5: supersedan má v České republice hodnotu 2,6 milionu Kč

BMW M5 se ve Frankfurtu představilo ve své v pořadí už páté generaci. Pod kapotou je přeplňovaný osmiválec o objemu 4,4 l naladěný na výkon 560 k. Vrchol točivého momentu 680 Nm je dostupný v širokém rozmezí otáček od 1500 do 5750 ot./min. Zrychlení z nuly na stovku je záležitost na 4,4 s a maximální rychlost je po zaškrtnutí položky M Driver´s Package M5 305 km/h. V České republice dáte za všechnu tuhle parádu minimálně 2 597 500 Kč.

Čtěte také
BWM M5 F10: venku včetně podrobností

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 


Výbava samozřejmě obsahuje úplně všechno od devatenáctipalcových disků s pneumatikami 265/40 R19 vpředu a 295/35 R19 vzadu, přes čalounění kůží Merino, hliníkového obložení až po elektronicky nastavitelné tlumiče. Přesto ale můžete utratit spoustu peněz za další příplatky. Tak například za zadní a boční kamery v kombinaci s parkovacím asistentem zaplatíte 27 000 Kč, balíček zahrnující navigaci, Bluetooth, USB dalších 84 900 Kč apod. Komu by nestačily devatenáctky, ten může přihodit necelých 70 000 Kč za dvacetipalcová kola.

TIP
Test: BMW X5 M - brutálně výkonný

Nejbližší konkurence v podobě Mercedesu-Benz E 63 AMG na tom je velmi podobně jak z pohledu jízdních schopností, tak co se týká ceny. Základní verze je levnější o 65 000 Kč, což je při ceně pohybující se kolem 2,5 milionu zanedbatelná částka. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků