BMW M5: superpětka na dalších snímcích (+ 52x foto)

Omlazené provedení mnichovského supersedanu se představuje na dalších fotografiích.
Seznam kapitol
  1. BMW M5 2013
  2. Fotogalerie

Automobilka BMW oficiálně představila svoji modernizovanou řadu 5 na letošním autosalonu ve Frankfurtu, ale my jsme vám její představitele představili již v květnu. Na počátku srpna přibylo pěkné video, ovšem už před tím unikly i první snímky špičkové verze BMW M5. Zatímco standardní „pětka“ již na trhu kroutí čtvrtý rok, pro verzi BMW M5 to znamená omlazení již po dvou letech výroby.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW M5 pro nadcházející modelový rok

Podobně jako u ostatních verzí řady 5, také do M5 se facelift promítnul jen minimálně. Na první pohled si tak všimneme především nové masky chladiče se zdvojenými svislými žebry a emblémem M5 v pravém horním rohu. Za příplatek jsou k mání hlavní světlomety složené výhradně ze zdrojů LED, mírně byl pozměněn také tvar zadních světel.

Test BMW 525d xDrive Touring: ... ale stejně je to pořád BMW!

Test BMW 525d xDrive Touring: ... ale stejně je to pořád BMW!

Na palubě nového BMW M5 se pak můžete těšit na nový tříramenný sportovní volant a řadu dalších praktických vylepšení, jež jsou společná pro všechny modernizované „pětky“. Řeč je hlavně o vylepšené navigaci iDrive4.2 a zvětšených přihrádkách pro odkládání drobností. V nabídce barevných odstínů nové M5 se objevují barvy Pyrite Brown Metallic, Frozen Blue Metallic a BMW Individual Frozen. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Na první pohled jsou změny pouze kosmetické

Největší novinkou celého faceliftu tak ale nakonec je Competition Package, který se kromě M5 týká také M6 Coupe, Convertible i Gran Coupe. Hlavní položkou tohoto paketu je výkon navýšený na 575 koní, zároveň ale zákazníci získají také přepracovaný podvozek nižší o 10 mm a jinak nastavený posilovač řízení. Těšit se můžete na tužší stabilizátory a silentbloky ramen a jinak nastavený diferenciál Active M.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Úpravy v interiéru mají hlavně zlepšit ergonomii a komfort cestování

Standardem jsou v tomto případě dvacetipalcová kola a černé koncovky výfuků. V praxi jsou všechny verze doplněné o tento nový paket rychlejší o 0,1 s při sprintu z nuly na stovku, z nuly na 200 km/h ušetří v porovnání s obyčejnými M dvě desetiny sekundy.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. BMW M5 2013
  2. Fotogalerie
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

dnes | Milan Lažanský | 24 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků