Automobilky se neustále předhánějí, která bude mít výkonnější sportovní auto. A výkon je často takový, že ho zase musí snižovat elektronika. Kam ten svět spěje :-)
stejně jako SUV obvykle nevyjedou na nezpěvněný povrch tak ani sporták (v USA tuplem) obvykle nejezdí rychle.. je to jen o image a pocitu, že kdyby ten dotyčný chtěl, tak by mohl jet 300 .... takže tyhle potíže bude řešit opravdu jen malé procento případných uživatelů M5 v USA.
Si asi někdo zvykl na plyn typu 0 1 ... No ja u starsiho passatu kdyz to vorostuju tak mam taky "problemy s trakci" proc bych se ale musel rozjizdet na plnej kotel?? to kdy zacne auto ztracet trakci si dokaze pohlidat i nezkusenej ridic...
Na plnej kotel se rozjížděli,jelikož zkoušeli akceleraci,jak sis nepřečet v článku.Každopádně m5 je DĚLO. Mně se ale líbí ta stará,co jezdila na přelomu tisíciletí
asi nova m5 nema taku dobru reakciu na plyn ako vsetci tvrdia ;-)
v US se diky prevaze automatu posledni dobou vzilo manual="sporty"to je jediny a pravy duvod proc tam BMW cpe manual (taky ne nadarmo jen pro US), no a vzhledem k tomu, ze bud to muze hoblovat spojkou (tj tak dva rozjezdy) nebo ridit plynem (coz chce cvik) tak tam holt daji TC a ESP aby se nahodou majitel nekde nerozmazjinak me osobne se m5 hnusi, velka, skareda, tlusta obluda - motor to nezachrani
jinak ale SMG (padla) jsou taky na dve veci - v momente kdy chcete parkovat
nedávno jsem viděl nějaké video uz okruhu, kde se seriová M5 držela v čele závodu několik kol.Podlehla a umístila se až na 3 místě po 25. kole ....konkurenti byli murcielago, f430, M3,evo... neříkám že je rychlejší než konkurenti se kterými soupeřila, ale to že se seriovej sedan udrží v takovýmhle závodě do 3. místa a polovinu závodu vede je mazec...a na seriovym asfaltu udržet 500k s manuálem na zadku...pánové to není sranda to je už o moc velkým umění.nevím jak kdo máte zkušenost, ale už auto kolem 300k není jednoduché vést okreskama hodně rychle...natož tohle, když tam máte 200km/h v ten moment. Věřím proto že manuál bude opravdu volbou nadšenců-smg totiž ušetří spoustu zbytečné práce.o řidičském umění amerických ovcí diskutovat nebudu,myslím že je to jiné prostředí kde se jezdí 90km/h a tím to končí.natož umění zvládat smyk je myslím mnohem víc vlastní evropanům než američanům. evropa je přecejen jaksi agresivnější řidičský prostředí...
No nevim, videl jsem dil TopGearu (http://www.youtube.com/watch?v=sYODrE3Y-D4), kde meli F430 a M5 a M5 dostavala od prvnich metru hodne na prdel. Stig je sice asi mnohem lepsi ridic nez Jeremy, ale to zas tak velkou roli hrat nebude.
To by me zajimalo, mas nekde link, nebo aspon vis, co to bylo zac? Best Motoring? Pri vsi ucte k M5 mi to jako auto na okruh nepripada.
pokud bych dostal do ruk auto se kterým budu mít problémi při rozjezdu aspoň k němu budu mít respekt i dále na silnici, takhle to člověka muže ukolébat že to zvládá fakt snadno a pak to někde přežene a skončí, někde kam nepatří. navíc amíci jsou spokojení s potencionálem mít auto o velkým motoru a velkým výkonu kterej využívaj tak na 1/2. okresky tam víceméně nemají a nesložitější variace zatáček jsou nájzdy a sjezdy z dalnic.a nascar? je to jen o obrovským výkonu a dravosti řidiče a ne o umění... montoya řek že schumi v americe nic neznamená a že nerozumí tomu co je to nascar, že to jsou nervy stejný jako ve formuli. to jsou ale z jinýho důvodu. A to z toho že tamse člověk snadněi vybourá než ve formuli. v okamžik kdy se s tím autem stane sebemenší neočekávaná věc, či šprtnutí od protivníka roztočí se.. ve formuli se tohle nestane tma to musí být mnohem ostřejší aby jste auto vyvedli z rovnováhy
Nechapu, co je u M5 za problem. Zavodni auto to urcite neni, jsem si celkem jisty, ze M3 mu napraska, kdy se mu zachce. Je to auto pro zbohatliky, kteri kupuji na image, ne na zazitky. A chce-li jim BMW auto prodat, holt nezbyva, nez se jim prizpusobit. Par nadsencu, kteri se tesi na ojetinu je opravdu nevytrhne.
asi te budu muset zklamat, vezl (bohuzel neridil :-( ) jsem se v obou a nova m5 je tak neskutecne rychla ze ji m3 nestaci ani na tech okreskach...mozna v hodne utahnutych zatackach,ale ani tim bych si tak jisty nebyl.samozrejme pocit je v tom uplne jiny :))
A jel si nekdy v M5??? Ja jo a myslim, ze je to spolu s M6 takove civilni zavodni auto:) Prestoze na prvni pohled opravdu nevypada. A ta SMG prevodovka je bomba.
Me urcite nezklames, protoze fakt, ze ti prisla M5 "neskutecne rychla" neni zrovna objektivni zhodnoceni.
Tady se furt řeší nějaké sportovní zážitky. Kdy jte naposledy viděli, že to někdo s autem pere na hranici. M5 je auto používané na dálnici a mít ho je věc prestiže a ne že chce být někdo rychlý na okresce. Většina majitelů nikdy nezkusí co to auto dovede. Svět se utápí v dokonalých věcech, které člověk nedokáže využít, ale strašně se to řeší.
Určitě to půjde vypnout, je to jen o firmwaru :-)
jasně, a amíci neumí jezdit ani s automatem, tak co chceme :-D
Myslim, ze Amici umej jezdit mnohem lip nez vetsina Cechu...
Na zaklade vice, nez 9 mesicu v USA musim oponovat. Lip nejezdi ani omylem.Muzes nejak popsat sve zkusenosti z USA a naznacit, jaks ke svemu nazoru dosel?
Rozvážel jsem tam pizzu.:-D
Ja reagoval na Karla, s tebou souhlasim:-)
Tak to je hustýýýý :-)) :-)) :-))
Myslím, že amíci nějak extra dobří řidiči nejsou. Fakt je ten že velká většina má automaty, které jim ze začátku řidíčských let dávají větší prostor k hlídání okolí, než chodu vozu.Nicméně jezdit líp neumí, vím to z vlastní zkušenosti (půlrok florida, rok kalifornie). Možná že statisticky u nich tolik nehod není, ale to bude tím, že jich je víc, MAJÍ JINÉ SILNICE! (myslím tím stav vozovky) a jiné rychlostní limity a ještě k tomu si SKORO každej amík myslí, že je mistr světa.Ovšem pravdou zůstává, že i tam se najdou velmi dobří řidiči, ale kdybychom vzali jejich procentuální koncetraci k těm našim dobrým řidičům, věřím, že bychom na procenta vyhráli.:-)P.S. pokud by z amíků byli dobří řidiči, byli by víc v F1, Rally, a nejezdili by si na oválu nascar.:-D
Souhlasím, když nic jiného tak se na silnicích zabíjejí mnohem méně než Češi (a dokonce i mnohem méně než Němci).
Máte nějakou relevantní statistiku, která by přepočítala počet usmrcených na počet najetých kilometrů, počet automobilů, počet řidičů, aby se dalo poznat, že mají skutečně menší počet usmrcených?
podle statistiky kterou jsem videl na minuly rok po prepoctu na pocet obyvatel na tom bylo usa podstatne hur nez kdokoli v evrope,vychazelo to tusim asi 3x vic obeti na 1000 lidi nez u nas...bohuzel uz nevim kde jsem ji videl,jestli ji jeste najdu,prihodim odkaz
tak nasel jsem jinou a vychazi mi to za rok 2005 as 1,23x vic mrtvych na pocet obyvatel v usa nez u nas. a to za minuly rok nase umrtnost klesla...http://www.car-accidents.com/pages/fatal-accident-statistics.htmljestli tady jeste nekteri soudi dobre a spatne ridice podle toho jak dodrzuji predepsanou rychlost, pak jsou jiste americani bezpecnejsimi ridici..zbytek vi ze je to hrozny bullshit :-D
Diky za statistiku. Velice zajmave. Musis ale srovnavat srovnatelne a ne hrusky s jabkama. Pocet umrti na obyvatele je zavadejici protoze kazdy obyvatel v prumeru najed jiny pocet km za den. Prumerny cech najede za den placnu 10km ale prumerny american 50mil - urcite se shodnem na tom ze amici proste najezdi vic km - z toho mi jasne vyplyva ze pocet mrtvych na 1000 kilometr je urcite v USA mensi nez v CR. Stejne tak kdo byl v US dobre vi ze je tam doprava proste bezpecnejsi...
Na druhou stranu kdyz se nad sebou zamyslim tak: ano najedou vic km na silnicich ale pravdepodobnost jejich umrti je vyssi (vzhledem k tomu ze vic jezdi) cili:jejich silnice jsou sice bezpecnejsi ale travi vic casu na silnici takze smrt je pravdepodobnejsi :))
a na druhou stranu,tady kdyz ujedes 10km potkas prumerne stejne aut jako american za 50mil ;-) ted samozrejme nemyslim zrovna velkomesta :)proste bych rek ze kdyz k tomu pripoctes o kolik jsou v amikove prumerne bezpecnejsi auta (i 30 let stary chrysler je bezpecnejsi nez felicia, uz kvuli tomu plechu), tak to vychazi plus minus nastejno...peace :)
noj, jenze na 10km potka Cech daleko vic prasat nez Amik ;-) Takze zase z tohohle pohledu jsme na tom lip :-)
visjak,kouzla statistiky :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.