BMW M5: jak „správně“ zajet nový motor

BMW M5: jak „správně“ zajet nový motor

Německá společnost PP-Performance dostala do rukou nové BMW M5 osazené dvakrát přeplňovaným osmiválcem. S oficiálně udávaným maximálním výkonem 560 koní jde o nejvýkonnější exemplář z „emkové“ divize, což pouze dokazuje přiložené video demonstrující zrychlení z nuly na 300 km/h. Dotyční se na vůz asi hodně těšili. Vypadá to, že s ním z návěsu vyrazili rovnou na dálnici. To je určitě velmi dobrý nápad, auto mělo najeto celých čtyřicet kilometrů. 

BMW M5: šťastné a veselé!

BMW M5: šťastné a veselé!

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 23 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků