BMW M5: jak „správně“ zajet nový motor

BMW M5: jak „správně“ zajet nový motor

Německá společnost PP-Performance dostala do rukou nové BMW M5 osazené dvakrát přeplňovaným osmiválcem. S oficiálně udávaným maximálním výkonem 560 koní jde o nejvýkonnější exemplář z „emkové“ divize, což pouze dokazuje přiložené video demonstrující zrychlení z nuly na 300 km/h. Dotyční se na vůz asi hodně těšili. Vypadá to, že s ním z návěsu vyrazili rovnou na dálnici. To je určitě velmi dobrý nápad, auto mělo najeto celých čtyřicet kilometrů. 

BMW M5: šťastné a veselé!

BMW M5: šťastné a veselé!

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 72 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků