BMW M5: jak „správně“ zajet nový motor

BMW M5: jak „správně“ zajet nový motor

Německá společnost PP-Performance dostala do rukou nové BMW M5 osazené dvakrát přeplňovaným osmiválcem. S oficiálně udávaným maximálním výkonem 560 koní jde o nejvýkonnější exemplář z „emkové“ divize, což pouze dokazuje přiložené video demonstrující zrychlení z nuly na 300 km/h. Dotyční se na vůz asi hodně těšili. Vypadá to, že s ním z návěsu vyrazili rovnou na dálnici. To je určitě velmi dobrý nápad, auto mělo najeto celých čtyřicet kilometrů. 

BMW M5: šťastné a veselé!

BMW M5: šťastné a veselé!

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků