BMW M5 Hurricane RS: 750 koní od G-Power

Ladičská společnost G-Power představila svůj další Hurricane. Tentokrát vychází z BMW M5 Touring a je zaměřen na komfort.

Novinka nese oficiální název G-Power M5 Hurricane RS Touring a jak je již z tohoto jména patrno, představitelé německé firmy G-Power zůstávají věrni výběhové generaci BMW M5 (E61) a jejímu pětilitrovému desetiválci, jenž svého adekvátního nástupce zřejmě jen tak nedostane. Společnost G-Power modelem Hurricane RS Touring navazuje na celou škálu strojů Hurricane. Za zmínku stojí především kupé G-Power M6 Hurricane RR (E63) a sedan G-Power M5 Hurricane RR (E60), který drží neoficiální titul „nejrychlejší sériový sedan na světě“.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

A když už jsme u těch „nej“, nezbývá než připomenout „nejrychlejší sedan světa s pohonem na LPG“ s označením G-Power M5 Hurricane GS. Je to zvláštní, po příchodu M5 generace E60/E61 se s nostalgií vzpomínalo na M5 E39, zatímco nyní puristé z řad stoupenců značky BMW opěvují původní desetiválec… Zatím poslední přírůstek do rodiny „hurikánů“ je právě G-Power M5 Hurricane RS Touring, který je odvozen ze sériového kombíku BMW M5 Touring. U G-Poweru desetiválec 5,0 l opět osadili dvojicí přeplňovacích kompresorů ze sady G-Power SK IIII RS s chlazením stlačovaného vzduchu vodou a naladili jej až na výkon 750 koní (551 kW) a točivý moment 750 Nm, což je pouze o 50 koní méně než v případě „rekordmana“ G-Power M5 Hurricane RR.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Luxusně vybavený kombík rozjede z klidu na 100 km/h za 4,5 s a umožní mu dosáhnout nejvyšší rychlosti elektronicky omezené na hranici 360 km/h (což pohodlně stačí k označení „nejrychlejší sériový kombík…“). Pro zajímavost doplníme, že G-Power M5 Hurricane RS Touring zrychlí na 200 km/h za 9,7 s a hranice 300 km/h padne 26 sekund po startu. O patřičný kontakt s vozovkou se starají dvacetipalcové lité ráfky G-Power Sliverstone Diamond obouvající pneumatiky Michaelin Pilot Sport o rozměru 255/35 vpředu a 285/30 vzadu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Také tužší pružicí a tlumicí jednotky G5-RS vznikly přímo v dílnách firmy G-Power. Interiér je pak vypraven vskutku luxusně. Čalounění kombinuje prvotřídní kůží a Alcantaru a všimneme si bohatého prošívání, jež najdeme nejen na středech sedadel, ale také na obkladu střechy a v zavazadlovém prostoru. Pokud se vám výše popsaný a níže vyobrazený superkombík G-Power M5 Hurricane RS Touring líbí, připravte si v přepočtu 7 milionů korun.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
  
 


 

bazar

BMW 1 1,6
Rok výroby: 2005
Stav: 231 865 km
Cena: 120 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2013
Stav: 51 351 km
Cena: 600 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2012
Stav: 120 517 km
Cena: 380 000 Kč
BMW 5 3
Rok výroby: 2004
Stav: 200 675 km
Cena: 166 000 Kč
BMW 5 3
Rok výroby: 2012
Stav: 101 194 km
Cena: 720 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2011
Stav: 86 313 km
Cena: 780 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

dnes | Jiří Švamberk | 1 příspěvek
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků