BMW M5 F10: již zanedlouho (spy photos)

Další sada špionážních fotografií jasně ukazuje, že u BMW tvrdě pracují na dokončení superrychlého sedanu, již tradičně a krátce značeného M5. Testy se přesunuly ze zimních podmínek ve Skandinávii do rodného Německa, ale co je potěšující, oproti posledním časům maskování výrazně ubylo.

Na přídi můžete vidět veliké nasávací otvory, zádi zase dominují dvě zdvojené koncovky výfuků a při bočním pohledu oku neuniknou vrtané kotouče na všech kolech. Jedno ale nevidíme, rozsáhle se pracuje na vývoji a nastavení podvozku. Pokud vše půjde jak má, tak se nová generace „eMpětky“ ukáže světu počátkem příštího roku.

Pod kapotou si najde místo přeplňované srdce, konkrétně osmiválec 4,4 litru známy z X5 M a X6 M. Motor bude na zadní kola posílat dávku 555 koní. O lepší dynamice oproti současné generaci pochybovat nelze, jenomže charakter desetiválce točícího 8 250 otáček byl prostě zázračný.

Tip: Přečtěte si podrobné představení nového BMW 5.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
BMW M5 F10 - atmosféry desetiválce se již nedočkáme

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

včera | Jan Mička | 20 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků