BMW M5 F10: 560 koní je málo? Těšte se na 735 k

BMW M5 F10 s přeplňovaným benzinovým osmiválcem o výkonu 560 koní je určitě samo o sobě dost zajímavým autem. Jenže se najdou tací, kterým to nestačí a kteří potřebují ještě o něco více. K takovým například patří společnost Manhart Racing. Ta představila tuning pro novou M5 zahrnující nový software řídící jednotky, vylepšené svody, výfuk a systém přeplňování. Výsledek má parametry 633 koní a 780 Nm, tedy nárůst o 73 k, respektive o 100 Nm.

BMW M5 F10: venku včetně podrobností

BMW M5 F10: venku včetně podrobností

Ani tohle ovšem není všechno. Už teď se pilně pracuje na dalších dvou úpravách.Ta první počítá s výkonem zvýšeným na 670 k, v případě té druhé poskytne vidlicový osmiválec o objemu 4,4 l dokonce 735 k. Samozřejmě stranou nezůstal ani podvozek. Ten je kompletně přepracován a o 30 mm snížen.

Manhart MH5 S Biturbo, jak se tento upravený sedan jmenuje, stojí na kolech vpředu o průměru 20, vzadu 21 palců. Co lze od takové bez přehánění bestie očekávat, to nejlépe naznačí krátké, ale velmi výmluvné video.  

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 67 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků