BMW M5 F10: 560 koní je málo? Těšte se na 735 k

BMW M5 F10 s přeplňovaným benzinovým osmiválcem o výkonu 560 koní je určitě samo o sobě dost zajímavým autem. Jenže se najdou tací, kterým to nestačí a kteří potřebují ještě o něco více. K takovým například patří společnost Manhart Racing. Ta představila tuning pro novou M5 zahrnující nový software řídící jednotky, vylepšené svody, výfuk a systém přeplňování. Výsledek má parametry 633 koní a 780 Nm, tedy nárůst o 73 k, respektive o 100 Nm.

BMW M5 F10: venku včetně podrobností

BMW M5 F10: venku včetně podrobností

Ani tohle ovšem není všechno. Už teď se pilně pracuje na dalších dvou úpravách.Ta první počítá s výkonem zvýšeným na 670 k, v případě té druhé poskytne vidlicový osmiválec o objemu 4,4 l dokonce 735 k. Samozřejmě stranou nezůstal ani podvozek. Ten je kompletně přepracován a o 30 mm snížen.

Manhart MH5 S Biturbo, jak se tento upravený sedan jmenuje, stojí na kolech vpředu o průměru 20, vzadu 21 palců. Co lze od takové bez přehánění bestie očekávat, to nejlépe naznačí krátké, ale velmi výmluvné video.  

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

dnes | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků