BMW M5 F10: 560 koní je málo? Těšte se na 735 k

BMW M5 F10 s přeplňovaným benzinovým osmiválcem o výkonu 560 koní je určitě samo o sobě dost zajímavým autem. Jenže se najdou tací, kterým to nestačí a kteří potřebují ještě o něco více. K takovým například patří společnost Manhart Racing. Ta představila tuning pro novou M5 zahrnující nový software řídící jednotky, vylepšené svody, výfuk a systém přeplňování. Výsledek má parametry 633 koní a 780 Nm, tedy nárůst o 73 k, respektive o 100 Nm.

BMW M5 F10: venku včetně podrobností

BMW M5 F10: venku včetně podrobností

Ani tohle ovšem není všechno. Už teď se pilně pracuje na dalších dvou úpravách.Ta první počítá s výkonem zvýšeným na 670 k, v případě té druhé poskytne vidlicový osmiválec o objemu 4,4 l dokonce 735 k. Samozřejmě stranou nezůstal ani podvozek. Ten je kompletně přepracován a o 30 mm snížen.

Manhart MH5 S Biturbo, jak se tento upravený sedan jmenuje, stojí na kolech vpředu o průměru 20, vzadu 21 palců. Co lze od takové bez přehánění bestie očekávat, to nejlépe naznačí krátké, ale velmi výmluvné video.  

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

včera | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků