BMW M5 bez systému Active Sound. Poznáte rozdíl?

BMW M5 bez systému Active Sound. Poznáte rozdíl?

Nová generace BMW M5 už nemá desetiválcový atmosférický motor, ale ve jménu downsizingu přeplňovaný osmiválec. To vyvolalo nemalé rozhořčení téměř u všech fanoušků tohoto modelu. Německá automobilka „své dílo“ dokonala tím, že přidala systém Active Sound, který přenáší zvuk motoru do kabiny pomocí reproduktorů audiosystému.

BMW M5: supersedan má v České republice hodnotu 2,6 milionu Kč

BMW M5: supersedan má v České republice hodnotu 2,6 milionu Kč

Nabízí se logická otázka, jak asi bude znít M5 bez této „vychytávky“. Jistý clar se rozhodl toto tajemství odhalit, vyndal příslušnou pojistku, čímž vyřadil audiosystém z činnosti a na server f10.m5post.com umístil výsledné video. Jak se můžete sami přesvědčit, rozdíl je menší, než byste čekali. Zajímavější by byl stejný test u naftového BMW M550d.


 

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků