BMW M5 bez systému Active Sound. Poznáte rozdíl?

BMW M5 bez systému Active Sound. Poznáte rozdíl?

Nová generace BMW M5 už nemá desetiválcový atmosférický motor, ale ve jménu downsizingu přeplňovaný osmiválec. To vyvolalo nemalé rozhořčení téměř u všech fanoušků tohoto modelu. Německá automobilka „své dílo“ dokonala tím, že přidala systém Active Sound, který přenáší zvuk motoru do kabiny pomocí reproduktorů audiosystému.

Autosalony | BMW | Ceny | BMW řada 5

BMW M5: supersedan má v České republice hodnotu 2,6 milionu Kč

Nabízí se logická otázka, jak asi bude znít M5 bez této „vychytávky“. Jistý clar se rozhodl toto tajemství odhalit, vyndal příslušnou pojistku, čímž vyřadil audiosystém z činnosti a na server f10.m5post.com umístil výsledné video. Jak se můžete sami přesvědčit, rozdíl je menší, než byste čekali. Zajímavější by byl stejný test u naftového BMW M550d.


 

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků