BMW M5 bez systému Active Sound. Poznáte rozdíl?

BMW M5 bez systému Active Sound. Poznáte rozdíl?

Nová generace BMW M5 už nemá desetiválcový atmosférický motor, ale ve jménu downsizingu přeplňovaný osmiválec. To vyvolalo nemalé rozhořčení téměř u všech fanoušků tohoto modelu. Německá automobilka „své dílo“ dokonala tím, že přidala systém Active Sound, který přenáší zvuk motoru do kabiny pomocí reproduktorů audiosystému.

BMW M5: supersedan má v České republice hodnotu 2,6 milionu Kč

BMW M5: supersedan má v České republice hodnotu 2,6 milionu Kč

Nabízí se logická otázka, jak asi bude znít M5 bez této „vychytávky“. Jistý clar se rozhodl toto tajemství odhalit, vyndal příslušnou pojistku, čímž vyřadil audiosystém z činnosti a na server f10.m5post.com umístil výsledné video. Jak se můžete sami přesvědčit, rozdíl je menší, než byste čekali. Zajímavější by byl stejný test u naftového BMW M550d.


 

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků