BMW M5 bez systému Active Sound. Poznáte rozdíl?

BMW M5 bez systému Active Sound. Poznáte rozdíl?

Nová generace BMW M5 už nemá desetiválcový atmosférický motor, ale ve jménu downsizingu přeplňovaný osmiválec. To vyvolalo nemalé rozhořčení téměř u všech fanoušků tohoto modelu. Německá automobilka „své dílo“ dokonala tím, že přidala systém Active Sound, který přenáší zvuk motoru do kabiny pomocí reproduktorů audiosystému.

BMW M5: supersedan má v České republice hodnotu 2,6 milionu Kč

BMW M5: supersedan má v České republice hodnotu 2,6 milionu Kč

Nabízí se logická otázka, jak asi bude znít M5 bez této „vychytávky“. Jistý clar se rozhodl toto tajemství odhalit, vyndal příslušnou pojistku, čímž vyřadil audiosystém z činnosti a na server f10.m5post.com umístil výsledné video. Jak se můžete sami přesvědčit, rozdíl je menší, než byste čekali. Zajímavější by byl stejný test u naftového BMW M550d.


 

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 51 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků