....větší tabulkovou spotřebu a emise....:-D:-D:-D, typicky zaprdely eurobruselky argument. Takze nerozhoduje vodic, ale tabulka. Rob co chces, posad do toho koho chces, my mame tabulku. Tak to aj potom vyzera. Inak v tej M5 je to uz v podstate jedno, sportove to auto nebude nikdy /bolo dakedy davno/, takze viem si to predstavit aj s automatom. V pripade trojky by som volil manual.
K čemu manuál ??? v dnešní době... a u takového parníku...
Nikdy sem neslyšel ani neviděl že by M F10/12 měli manuál. A když ho u E60 podmínili nevypínatelnýma elektronickýma pomocníkama tak je asi docela jasný že to moc nadšenců nepřiláká. Je to asi jako kdyby se ptali kdo chce hrát fotbal a když někdo řekne jo tak by mu nabídli že ho může jít hrát v bruslích a pak se divili že není zájem. Bohužel to jsou myšlenkové pochody marketingových oddělení které mi někdy přijdou tak vzdáleni realitě jako představitelé EU.
Byly jsou jen pro US trh, v evrope by se jich prodalo urcite vic...
Omyl. Americani preferuji v rychlych autech manualy vic nez evropani. I M3 ktera se prodavala s obema prevodovkama jak zde, tak tam, se prodavala lepe v manualu v USA. V evrope je zvykem po manualu touzit, v diskusich. Skutecny zakaznik pak ale v 85% pripadu veme automat ikdyz ma moznost volby.
Bohužel jsem udělal přesně to co :(
ja tiez:) a musim povedat ze ten automat u m4 je ok nieje super ale je ok a na dene jazdenie urcite lepsi ako manual
jojo, viděl jsem fotky. Vypadá to moc moc dobře. Co kůže, nešpiní se?
zatial ok najazdil som cca 4000km za tyzden a ok teraz som zas v Dubaji a auto stoji
Tak a je to tady :-|Proč jste ho dali pryč? Pže, pže výzkumy a analýzy u našich zákazníků ukasaly, že preferrují automat. B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.