BMW M5 a M6 budou mít větší výkon

33 komentářů

tuky
4. června • 21:46

...sa clanok nelisi od normalnej urovne autorovych clankov.RS6 mala viac vykonu ako M5 uz v minulosti a nikomu to neevokovalo ze BMW hra druhe husle.Pane Ondriasiku, obcas sa cloveku naskyta otazka ci to robite naschval, alebo fakt nemate sajnu o com pisete.

op
4. června • 23:17

tak to nectete, kdyz se vam nelibi... mame tu demokracii, otevrete si radsi jiny web

Radek Ondrášík
4. června • 22:15

Je snad někde v článku psáno o minulé, předminulé, nebo budoucí generací? Je tam přece psáno o současnosti. Doposud M5 nemělo konkurenta a ten nyní přijde. A BMW bude "hrát druhé housle" v otázce výkonu.Takže nechápu, proč srovnáváte minulé generace, když se píše o současné. Opět doporučuji více číst a nespojovat s články něco, co v nich neni obsažené.

Shr3k
6. června • 2:47

Chtěl bych jen podotknout, že pokud se takových názorů, jako má "tuky", vyskytne víc, možná bude problém někde jinde. :-)

tuky
5. června • 17:39

a co E/CLS 63amg [55amg s tocivym momentom] to predsa prislo velmi kratko po M5a M5 mena a asi ani nebude mat konkurenta pri sportovych jazdnych vlastnosti, MB je kmofortne, RS6 zase awd } kazdy ma trochu inu cielovu skupinu zakaznikovhistoria - priklad, ze trochu viac koni neznamena, ze auto hra druhe husle - ani v otazkach jazdnych vykonov

rout
4. června • 20:21

Si nemůžu pomoct, ale jak nemá audi buď větší objem, nebo turbo, tak se na BMW co se týče motorů prostě nechytá. :-D

aaa
4. června • 18:35

to je toho...
ať toho bavoráka odtuční, a výsledek bde stejný.

chr
4. června • 17:19

"Ono dostat i 1000 koní při 20 000 ot./min by nebyl problém"Ondrasiku, kdyz o veci nic nevis, zdrz se komentaru jako tenhle.

drgi
4. června • 18:19

preco by to mal byt problem?

Nomád
4. června • 10:09

Zajímal by mě váhovej poměr a počet koní na tunu. Pak by mělo cenu srovnávat. Ale jsem línej to hledat. Každopádně platí, že výkon sám o sobě neni směrodatnej - důležitá je možnost ho využít. Jestli se nepletu, tak už teď byla M5 možnost 100 koní "odpojit", protože v reálu je i těch 407 pekelně hodně. No jo, jenomže většina kupců chce těch 530 koní na machrování na křižovatkách...

Ivo
4. června • 11:48

Na krizovatkach machruji ti s nejmensima vykonama, jeste jsem na krizovatce nevidel zadny vykonejsi auto startovat jak pri zavode...
Me to spis prijde ze takoveto veci delaji lidi se slbsimi motory, aby si dokazali jaci sou machri..

IO
4. června • 12:00

jj hlavne ti na skodach 100-120...ale to turuju asi pre to aby im nezhasli bo nevedia ci znova nastartuju:-D

Ivo
4. června • 11:48

Na krizovatkach machruji ti s nejmensima vykonama, jeste jsem na krizovatce nevidel zadny vykonejsi auto startovat jak pri zavode...
Me to spis prijde ze takoveto veci delaji lidi se slbsimi motory, aby si dokazali jaci sou machri..

Vavroch
4. června • 10:15

Na jednu poháněnou nápravu je tolik kobyl až moc.

Deli
4. června • 8:05

ale pořád to budou slušný housle :-D

richie
4. června • 10:31

Jsem byl ve čtvrtek v Mostě na akci Klubu sportovních aut a RS4 tam slušně dávala M5ce, obě auta sériová. Problém je u M5 trochu ve hmotnosti...B-] Jinak RS6 bude nic moc svezení, viděl bych to stále na RS4B-]

Jouda
4. června • 12:00

Staci si precist casopis Speed ... test M5 kombi vs. RS4 kombi .... Rozvil ve hmotnosti nejakych 170kg ...

Ivo
4. června • 11:49

Ja videl na dalnici jak felicie davali RS4 - takze RS4 je sracka oproti 1,3MPi.
Kdyz porovnavat tak trochu objektivne.A pochlub se cim jezdis kdyz RS6 pro tebe bude "nic moc".

Flesh
4. června • 11:41

No, pokud neni mokro, atk vzdycky byla na okruhu vyhoda zadniho nahonu. 4x4 je dobrý tak na to aby "uskočil" na křižovatce nebo jel sprint na 400m. Sem si jistej že na delší trati nebo suchym okruhu ma BMW jasne navrh. navic posledni RS4 je po dlouhé době první sportovní audi která nemá motor předsazený do předu a má tak lepší rozložení hmotnosti a tak je i lepsi nez predchudci - sem zvedavej co ta nova RS6, ale osobne mam radsi atmosfericky motory a otááááčky :) a klasikou koncepsi FR - motor vpředu pohon na zadel. mam 325i a i když to neni žádnej dragon tak je to opravdu radost z jizdy, prostě BMW!

RedBaron
4. června • 10:59

Jsou obě auta ve stejné třídě nebo srovnáváme jablka a hrušky? Byli oba řidiči trénovaní závodníci s licencí nebo jeden zdatný a druhý jeliman, který dostal auto od tatínka?

Petr
4. června • 11:44

Ani to nekomentuj :-) Je legrační poslouchat "rádobyodborné" názory lidí, kteří někde viděli jet rychlá auta, řízená čert ví jakým řidičem za nespecifikovaných podmínek atd. :-) No důležité je, že hned na konci dokáží posoudit, že ta která značka hraje druhé housle :-))

Vavroch
4. června • 12:04

Na začátku to bylo řečeno jasně. M5 je těžká ludra (a to je hold pravda), kde jsou ty doby lehoučkých a opravdu sportovních modelů BMW.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mildahp
4. června • 14:24

naprosto s tebou souhlasim a jak tu vseci dobre rikaji audi hraje,hralo,a vzdycky bude hrat druhy housle...B-]

JK
4. června • 17:54

Podívám li se na vývoj modelů M a S (RS), audi se velmi citelně přiblížilo k BMW. ROzhodně bych netvrdil, že BMW má kvovíjak navrch nebo dokonce, že vždycky bude mít navrch.

Molex
4. června • 19:19

mno co si budem rikat... BMW vzdy delalo prevratny motory... a proste je to vec co BMW umí! Snad každej rok má BMW alespon nejakou cenu motor roku... např. je to pár let zpět kdy BMW prislo s 3,0dieselem tuším 216-218 koní... což nemělo nikde obdoby behem asi roka dvou se teprve ukázalo něco obdobného u Audi a pak u Mercedesu... To nechci rikat jako jeden proklad... BMW proste ty motory umí...
To ze nekdo srovnava auta, ktery jsou od sebe jednu třídu je celkem nesmysl... jinak co se týče převodovek u Audi a jejich reakční dobou... na 65milisekund (tj asi 15x za vteřinu) na BMW nemá... a to je taky nejakej rok co s tim BMW prislo;)proste BMW motory umí.. a to ze tam audi dá turbo... to mi prijde trochu takový ze by je chteli jen trumfovat... to ze bez turba má ten motor pres 100koní na litr je krása...

Vavroch
4. června • 16:23

Takovou jistotu bych taky chtěl mít :-D

mayo
4. června • 13:56

řekl bych, že s takovouhle těžkou "ludrou" bych bylů absolutně spokojenej. Na to, kolik to auto váží podává přímo perfektní výkony. A vůbec nemyslím, že by tohle auto, popř. potom M6 potřebovalo nějakých 23 koní navíc. Jestli hledáš lehoučké sportovní BMW, tak si nejspíš počkej na novou M3. Nebude teda asi přímo lehoučká, ale určitě to v tomhle ohledu bude stát za to. M5 totiž vůbec není a ani neměl být žádnej typickej sporťák. Na auto, do kterýho nacpeš celou famílii i se zavazadlama a pěkně kliďánko piánko jedeš na dovolenou, je to podle mýho klasa. Řekl bych že lepší v podobné ceně nikde nenajdete.

JayJay
4. června • 10:47

No dovolit si o jakymkoliv aute z tehle sfer rict ze to bude nic moc svezeni, to asi mas v garazi min. 911 Turbo. ;-) Jinak RS4 prece zas tak moc porovnavat s M5 taky nejde, samozrejme bych ji tipl na viteze na okruhu vzdy diky nizsi hmotnosti a quattru, M5 je o necem jinym. M3 bude ten pravej konkurent...

pavel14
4. června • 8:25

jako nevim proc se vsichni porad honeji za vykonem....

ACE
4. června • 8:53

Ne že by nezvyšovali výkon všichni, ale u německého tria to je věc prestiže, ale smysl to moc asi nemá.

lelda
4. června • 9:54

Druhy housle už tedka ten motor od BMW ma X cen a to že tam da audi 2 turba tomu se říka fakt umění to už je jak ty motory z ameriky.

imperator
21. srpna • 18:59

jo to je tak uz vsude ale, vzdycky se milibi srovnani motoru se stejn. objemem i valcu a zacnou to auto vychvalovat do nebes-to co ma vetsi vykon, ale zapomenou rict ze ta turbo,bi-turbo atd.adt. u nem. zancek to je uz norm.

Juha
4. června • 8:41

Asi se to bude muset začít odlišovat. Auto pro radost z jízdy a auto s co největším výkonem v techničáku.

Doporučujeme

Články odjinud