BMW M4 GTS: Světla OLED a vstřikování vody pro 700 zákazníků

BMW M3 slaví narozeniny. Tento model se vyrábí od roku 1986 a to znamená, že jsou to kulaté třicátiny, což si žádá něco speciálního. Přesně proto také vznikl model M4 GTS, který automobilka představila už na podzim minulého roku. Teď přichází tohle auto na trh.

Změřili jsme výkon BMW M3. Výsledek? Nenabízí to, co uvádí výrobce

Změřili jsme výkon BMW M3. Výsledek? Nenabízí to, co uvádí výrobce

BMW M4 GTS má být nejostřejší M v historii. Díky systému vstřikování vody vyrostl výkon řadového přeplňovaného šestiválce na 368 kW (500 k) a točivý moment na 600 Nm. Akcelerace na 100 km/h je otázkou 3,8 s a nejvyšší rychlost činí 305 km/h. Jde ovšem o hodnotu danou omezovačem.

BMW M4 GTS jde do výroby i se vstřikováním vody do motoru

BMW M4 GTS jde do výroby i se vstřikováním vody do motoru

M4 GTS je také o snižování hmotnosti. Z karbonem vyztuženého plastu je vyrobena například kapota, střecha, další kila ušetřil titanový výfuk nebo karbon-keramické kotouče. Samozřejmě všechny nové aerodynamické prvky (jako například nastavitelné zadní křídlo) jsou také karbonové.

Koncept BMW M4 GTS předznamenává něco ještě ostřejšího

Koncept BMW M4 GTS předznamenává něco ještě ostřejšího

Zájemci si mohou dopřát navíc i Clubsport Package, který znamená oranžový ochranný rám za předními sedadly, hasicí přístroj a šestibodové pásy. Kromě technologie vstřikování vody se M4 GTS týká ještě jedna novinka. Zadní svítilny využívají technologii OLED. 

Nové BMW M4 GTS je limitováno na 700 kusů. Cena jednoho je zhruba 4,1 milionu korun. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

dnes | Lukáš Prejzek | 1 příspěvek
Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

6.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 81 příspěvků