BMW M4 GTS: Světla OLED a vstřikování vody pro 700 zákazníků

BMW M3 slaví narozeniny. Tento model se vyrábí od roku 1986 a to znamená, že jsou to kulaté třicátiny, což si žádá něco speciálního. Přesně proto také vznikl model M4 GTS, který automobilka představila už na podzim minulého roku. Teď přichází tohle auto na trh.

Změřili jsme výkon BMW M3. Výsledek? Nenabízí to, co uvádí výrobce

Změřili jsme výkon BMW M3. Výsledek? Nenabízí to, co uvádí výrobce

BMW M4 GTS má být nejostřejší M v historii. Díky systému vstřikování vody vyrostl výkon řadového přeplňovaného šestiválce na 368 kW (500 k) a točivý moment na 600 Nm. Akcelerace na 100 km/h je otázkou 3,8 s a nejvyšší rychlost činí 305 km/h. Jde ovšem o hodnotu danou omezovačem.

BMW M4 GTS jde do výroby i se vstřikováním vody do motoru

BMW M4 GTS jde do výroby i se vstřikováním vody do motoru

M4 GTS je také o snižování hmotnosti. Z karbonem vyztuženého plastu je vyrobena například kapota, střecha, další kila ušetřil titanový výfuk nebo karbon-keramické kotouče. Samozřejmě všechny nové aerodynamické prvky (jako například nastavitelné zadní křídlo) jsou také karbonové.

Koncept BMW M4 GTS předznamenává něco ještě ostřejšího

Koncept BMW M4 GTS předznamenává něco ještě ostřejšího

Zájemci si mohou dopřát navíc i Clubsport Package, který znamená oranžový ochranný rám za předními sedadly, hasicí přístroj a šestibodové pásy. Kromě technologie vstřikování vody se M4 GTS týká ještě jedna novinka. Zadní svítilny využívají technologii OLED. 

Nové BMW M4 GTS je limitováno na 700 kusů. Cena jednoho je zhruba 4,1 milionu korun. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

dnes | Jan Mička | 10 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků