BMW M4 GTS: Světla OLED a vstřikování vody pro 700 zákazníků

BMW M3 slaví narozeniny. Tento model se vyrábí od roku 1986 a to znamená, že jsou to kulaté třicátiny, což si žádá něco speciálního. Přesně proto také vznikl model M4 GTS, který automobilka představila už na podzim minulého roku. Teď přichází tohle auto na trh.

Změřili jsme výkon BMW M3. Výsledek? Nenabízí to, co uvádí výrobce

Změřili jsme výkon BMW M3. Výsledek? Nenabízí to, co uvádí výrobce

BMW M4 GTS má být nejostřejší M v historii. Díky systému vstřikování vody vyrostl výkon řadového přeplňovaného šestiválce na 368 kW (500 k) a točivý moment na 600 Nm. Akcelerace na 100 km/h je otázkou 3,8 s a nejvyšší rychlost činí 305 km/h. Jde ovšem o hodnotu danou omezovačem.

BMW M4 GTS jde do výroby i se vstřikováním vody do motoru

BMW M4 GTS jde do výroby i se vstřikováním vody do motoru

M4 GTS je také o snižování hmotnosti. Z karbonem vyztuženého plastu je vyrobena například kapota, střecha, další kila ušetřil titanový výfuk nebo karbon-keramické kotouče. Samozřejmě všechny nové aerodynamické prvky (jako například nastavitelné zadní křídlo) jsou také karbonové.

Koncept BMW M4 GTS předznamenává něco ještě ostřejšího

Koncept BMW M4 GTS předznamenává něco ještě ostřejšího

Zájemci si mohou dopřát navíc i Clubsport Package, který znamená oranžový ochranný rám za předními sedadly, hasicí přístroj a šestibodové pásy. Kromě technologie vstřikování vody se M4 GTS týká ještě jedna novinka. Zadní svítilny využívají technologii OLED. 

Nové BMW M4 GTS je limitováno na 700 kusů. Cena jednoho je zhruba 4,1 milionu korun. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Za volantem Porsche Cayenne Coupé: Podvozek už zase čaruje a kouzlí!

Porsche Cayenne Coupé (první svezení)

Méně auta, praktičnosti i místa na zadních sedadlech, ale zato s vyšší cenou. To je ve zkratce druhá karosářská verze modelu Cayenne s poněkud nepatřičným přídomkem Coupé, která právě zakotvila na českém trhu. Ideální příležitost svézt se…

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků