BMW M4 GTS: Světla OLED a vstřikování vody pro 700 zákazníků

BMW M3 slaví narozeniny. Tento model se vyrábí od roku 1986 a to znamená, že jsou to kulaté třicátiny, což si žádá něco speciálního. Přesně proto také vznikl model M4 GTS, který automobilka představila už na podzim minulého roku. Teď přichází tohle auto na trh.

Změřili jsme výkon BMW M3. Výsledek? Nenabízí to, co uvádí výrobce

Změřili jsme výkon BMW M3. Výsledek? Nenabízí to, co uvádí výrobce

BMW M4 GTS má být nejostřejší M v historii. Díky systému vstřikování vody vyrostl výkon řadového přeplňovaného šestiválce na 368 kW (500 k) a točivý moment na 600 Nm. Akcelerace na 100 km/h je otázkou 3,8 s a nejvyšší rychlost činí 305 km/h. Jde ovšem o hodnotu danou omezovačem.

BMW M4 GTS jde do výroby i se vstřikováním vody do motoru

BMW M4 GTS jde do výroby i se vstřikováním vody do motoru

M4 GTS je také o snižování hmotnosti. Z karbonem vyztuženého plastu je vyrobena například kapota, střecha, další kila ušetřil titanový výfuk nebo karbon-keramické kotouče. Samozřejmě všechny nové aerodynamické prvky (jako například nastavitelné zadní křídlo) jsou také karbonové.

Koncept BMW M4 GTS předznamenává něco ještě ostřejšího

Koncept BMW M4 GTS předznamenává něco ještě ostřejšího

Zájemci si mohou dopřát navíc i Clubsport Package, který znamená oranžový ochranný rám za předními sedadly, hasicí přístroj a šestibodové pásy. Kromě technologie vstřikování vody se M4 GTS týká ještě jedna novinka. Zadní svítilny využívají technologii OLED. 

Nové BMW M4 GTS je limitováno na 700 kusů. Cena jednoho je zhruba 4,1 milionu korun. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

BMW 5 2,5
Rok výroby: 2005
Stav: 42 740 km
Cena: 250 000 Kč
BMW 3 1,8
Rok výroby: 1995
Stav: 269 707 km
Cena: 33 000 Kč
BMW 3 3
Rok výroby: 2008
Stav: 215 720 km
Cena: 190 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2008
Stav: 217 488 km
Cena: 400 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2017
Stav: 8 777 km
Cena: 1 650 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2013
Stav: 38 266 km
Cena: 480 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků