BMW M4 GT4 bude dalším závodním strojem z Mnichova

BMW M4 GT4 bude dalším závodním strojem z Mnichova

Mnichovská automobilka má poměrně slušnou nabídku modelů pro soukromé závodní týmy. Ta bz se ale letos měla rozrůst je3t2 o třetí model, který bude vycházet z BMW M4. Dostane označení M4 GT4 a přesně pro tuto čím dál populárnější kategorii závodů bude také určená.

Test BMW M4 Cabrio: Je vám zima?

Test BMW M4 Cabrio: Je vám zima?

Zatím je k dispozici jen jedna ilustrace, ale představu si z ní jistě uděláte. Poměrně jasno je také co se pohonné jednotky týče, tu obstará řadový šestiválec se dvěma turbodmychadly o výkonu okolo 317 kW (431 koní) převzatý přímo z produkčního auta. Speciál však dostane karbonovou kapotu z modelu M4 GTS a karbonové dveře.

BMW M4 GTS: Světla OLED a vstřikování vody pro 700 zákazníků

BMW M4 GTS: Světla OLED a vstřikování vody pro 700 zákazníků

Samozřejmostí bude aerodynamika optimalizovaná pro závodní použití, na předním nárazníku se tedy objeví výrazný splitter, na konci auta pak výrazný spoiler a chybět nebude ani závodní výfuk. Interiér a bezpečnostní výbava bude pocházet z většího závodního modelu M6 GT3.

Automobilka už přijímá objednávky od závodních týmů, premiéru by si měl nový stroj odbýt na čtyřiadvacetihodinovce v Dubaji v roce 2018.

Klepněte pro větší obrázek
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků