BMW M4 Coupé se představí jako studie již za měsíc na Pebble Beach

Ano, premiéra špičkového provedení nové řady BMW 4 je na spadnutí. M4 se jako studie předvede již za měsíc.

Teprve před několika dny značka BMW v Lisabonu prezentovala sadu příslušenství M Performance určenou pro nové kupé BMW 4. Jak si naši čtenáři jistě vzpomenou, jde o vůbec první „čtyřku“ v dějinách značky BMW, jež se jako studie představila již letos v Detroitu a v produkční verzi jsme vám ji ukázali v červnu. Jakmile se teď v éteru objevily snímky vozu BMW 4 s paketem M Performance, bylo jasno: vrcholná verze BMW M4 je již blízko.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW 4, kupé opatřené novou sadou prvků M Performance 

Na voze BMW 4 M Performance, který vám přinášíme na přiložených snímcích, si všimneme především masivního předního nárazníku s kompozitovým lízátkem a v podobném duchu vedených vložek v prahových obkladech a zadním nárazníku. Za pozornost stojí také nové světlomety, dvacetipalcové lité ráfky a černě lakované doplňky zahrnující kromě masky chladiče také koncovky výfuků a lišty bočního zasklení.

BMW 4 Coupe oficiálně představeno (115 x foto, 2 x video)

BMW 4 Coupe oficiálně představeno (115 x foto, 2 x video)

Nové BMW M4 Coupé se dle zákulisních informací představí coby koncepční studie již příští měsíc na soutěži elegance v kalifornském Pebble Beach. Premiéra sériového provedení, které se zřejmě opět od „studie“ výrazněji lišit nebude, je pak údajně plánována na lednový autosalon v Detroitu, na němž si poprvé prohlédneme také BMW 4 Cabrio, ale též menší kupé BMW 2 vyšlechtěné z „jedničky“.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
I přes agresivní vzezření této stavby má být skutečná M4 úplně někde jinde...

V porovnání s BMW 4 M Performance má být skutečné BMW M4 zcela jiným vozem se specifickým podvozkem a povrchovými karosářskými díly z uhlíkových kompozitů. Pod jeho přední kapotou najdeme nový „modulární“ motor BMW, na který má navazovat rovněž nová, tentokrát dvouspojková sedmistupňová převodovka. Pohon zadních kol zůstane zachován, „čtyřkolka“ tedy nakonec nebude, protože by prý změnila charakter vozu a zvýšila jeho hmotnost.
 

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků