BMW M4 Coupé se představí jako studie již za měsíc na Pebble Beach

Ano, premiéra špičkového provedení nové řady BMW 4 je na spadnutí. M4 se jako studie předvede již za měsíc.

Teprve před několika dny značka BMW v Lisabonu prezentovala sadu příslušenství M Performance určenou pro nové kupé BMW 4. Jak si naši čtenáři jistě vzpomenou, jde o vůbec první „čtyřku“ v dějinách značky BMW, jež se jako studie představila již letos v Detroitu a v produkční verzi jsme vám ji ukázali v červnu. Jakmile se teď v éteru objevily snímky vozu BMW 4 s paketem M Performance, bylo jasno: vrcholná verze BMW M4 je již blízko.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW 4, kupé opatřené novou sadou prvků M Performance 

Na voze BMW 4 M Performance, který vám přinášíme na přiložených snímcích, si všimneme především masivního předního nárazníku s kompozitovým lízátkem a v podobném duchu vedených vložek v prahových obkladech a zadním nárazníku. Za pozornost stojí také nové světlomety, dvacetipalcové lité ráfky a černě lakované doplňky zahrnující kromě masky chladiče také koncovky výfuků a lišty bočního zasklení.

BMW 4 Coupe oficiálně představeno (115 x foto, 2 x video)

BMW 4 Coupe oficiálně představeno (115 x foto, 2 x video)

Nové BMW M4 Coupé se dle zákulisních informací představí coby koncepční studie již příští měsíc na soutěži elegance v kalifornském Pebble Beach. Premiéra sériového provedení, které se zřejmě opět od „studie“ výrazněji lišit nebude, je pak údajně plánována na lednový autosalon v Detroitu, na němž si poprvé prohlédneme také BMW 4 Cabrio, ale též menší kupé BMW 2 vyšlechtěné z „jedničky“.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
I přes agresivní vzezření této stavby má být skutečná M4 úplně někde jinde...

V porovnání s BMW 4 M Performance má být skutečné BMW M4 zcela jiným vozem se specifickým podvozkem a povrchovými karosářskými díly z uhlíkových kompozitů. Pod jeho přední kapotou najdeme nový „modulární“ motor BMW, na který má navazovat rovněž nová, tentokrát dvouspojková sedmistupňová převodovka. Pohon zadních kol zůstane zachován, „čtyřkolka“ tedy nakonec nebude, protože by prý změnila charakter vozu a zvýšila jeho hmotnost.
 

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků