BMW M4 Coupé se představí jako studie již za měsíc na Pebble Beach

Ano, premiéra špičkového provedení nové řady BMW 4 je na spadnutí. M4 se jako studie předvede již za měsíc.

Teprve před několika dny značka BMW v Lisabonu prezentovala sadu příslušenství M Performance určenou pro nové kupé BMW 4. Jak si naši čtenáři jistě vzpomenou, jde o vůbec první „čtyřku“ v dějinách značky BMW, jež se jako studie představila již letos v Detroitu a v produkční verzi jsme vám ji ukázali v červnu. Jakmile se teď v éteru objevily snímky vozu BMW 4 s paketem M Performance, bylo jasno: vrcholná verze BMW M4 je již blízko.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW 4, kupé opatřené novou sadou prvků M Performance 

Na voze BMW 4 M Performance, který vám přinášíme na přiložených snímcích, si všimneme především masivního předního nárazníku s kompozitovým lízátkem a v podobném duchu vedených vložek v prahových obkladech a zadním nárazníku. Za pozornost stojí také nové světlomety, dvacetipalcové lité ráfky a černě lakované doplňky zahrnující kromě masky chladiče také koncovky výfuků a lišty bočního zasklení.

BMW 4 Coupe oficiálně představeno (115 x foto, 2 x video)

BMW 4 Coupe oficiálně představeno (115 x foto, 2 x video)

Nové BMW M4 Coupé se dle zákulisních informací představí coby koncepční studie již příští měsíc na soutěži elegance v kalifornském Pebble Beach. Premiéra sériového provedení, které se zřejmě opět od „studie“ výrazněji lišit nebude, je pak údajně plánována na lednový autosalon v Detroitu, na němž si poprvé prohlédneme také BMW 4 Cabrio, ale též menší kupé BMW 2 vyšlechtěné z „jedničky“.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
I přes agresivní vzezření této stavby má být skutečná M4 úplně někde jinde...

V porovnání s BMW 4 M Performance má být skutečné BMW M4 zcela jiným vozem se specifickým podvozkem a povrchovými karosářskými díly z uhlíkových kompozitů. Pod jeho přední kapotou najdeme nový „modulární“ motor BMW, na který má navazovat rovněž nová, tentokrát dvouspojková sedmistupňová převodovka. Pohon zadních kol zůstane zachován, „čtyřkolka“ tedy nakonec nebude, protože by prý změnila charakter vozu a zvýšila jeho hmotnost.
 

TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Minitest Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-Line: Důstojné stáří

Ford Kuga 1.5 EB ST-Line (minitest)

Ačkoli je Kuga průběžně modernizována, nic to nemění na skutečnosti, že patří k nejstarším SUV na trhu. Má ve svém věku, a navíc s malým benzínovým čtyřválcem pod kapotou, ještě co nabídnout?

5.  11.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků