BMW M4 Competition Sport je limitka pro Španělsko ve stylu GTS

Po ultimativním BMW M4 GTS se doslova zaprášilo. Sedm stovek vyrobených kusů je jako plivanec do moře a majitelé moc dobře vědí, že se to za pár let odrazí na ceně. A to ani nemluvíme o jízdních vlastnostech, které se od klasické M4 dost zásadním způsobem liší. Teď BMW přichystalo vývar z GTS.

Novinka, která dostala název M4 Competition Sport, se vyznačuje třílitrovým řadovým šestiválcem nabízejícím o 25 koní vyšší výkon. Celková porce 335 kW (456 k) směřuje podle zvyklostí na zadní kola přes sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW M4 Competition Sport má výkonnější motor, dvacetipalcová kola, adaptivní podvozek a řadu karbonových doplňků

Z dalších zvláštností se sluší vypíchnout dvacetipalcové disky vypůjčené z GTS, ovšem se stříbrnou povrchovou úpravou. Za nimi se ukrývají totožné keramické brzdy, které ukrojí z hmotnosti auta 13,5 kilogramu ve srovnání s těmi, které se standardně montují na M4. Vedle toho se auto pyšní adaptivním M podvozkem, sportovním M diferenciálem a řadou karbonových doplňků od M Performance.

BMW M4 GTS: Světla OLED a vstřikování vody pro 700 zákazníků

BMW M4 GTS: Světla OLED a vstřikování vody pro 700 zákazníků

Interiér má v každém případě blíže ke standardní M4, nachází se tu klasická sedadla, která doplňuje spousta karbonových doplňků. A samozřejmě nesmí chybět plaketa s výrobním číslem limitované edice. 

Teď ovšem musí přijít na řadu ta horší zpráva. Celá limitovaná edice 60 kusů je určena pouze pro Španělsko. Cena 132 tisíc Euro (3,5 milionu Kč) je pochopitelná, leží přesně mezi klasickou M4 a limitovanou verzí GTS.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 827 km
Cena: 187 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2017
Stav: 7 836 km
Cena: 1 900 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2017
Stav: 7 128 km
Cena: 990 000 Kč
BMW 6 3
Rok výroby: 2012
Stav: 63 755 km
Cena: 900 000 Kč
BMW 5 2,5
Rok výroby: 2005
Stav: 256 543 km
Cena: 150 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2010
Stav: 234 087 km
Cena: 440 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků