BMW M4 Competition Sport je limitka pro Španělsko ve stylu GTS

Po ultimativním BMW M4 GTS se doslova zaprášilo. Sedm stovek vyrobených kusů je jako plivanec do moře a majitelé moc dobře vědí, že se to za pár let odrazí na ceně. A to ani nemluvíme o jízdních vlastnostech, které se od klasické M4 dost zásadním způsobem liší. Teď BMW přichystalo vývar z GTS.

Novinka, která dostala název M4 Competition Sport, se vyznačuje třílitrovým řadovým šestiválcem nabízejícím o 25 koní vyšší výkon. Celková porce 335 kW (456 k) směřuje podle zvyklostí na zadní kola přes sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW M4 Competition Sport má výkonnější motor, dvacetipalcová kola, adaptivní podvozek a řadu karbonových doplňků

Z dalších zvláštností se sluší vypíchnout dvacetipalcové disky vypůjčené z GTS, ovšem se stříbrnou povrchovou úpravou. Za nimi se ukrývají totožné keramické brzdy, které ukrojí z hmotnosti auta 13,5 kilogramu ve srovnání s těmi, které se standardně montují na M4. Vedle toho se auto pyšní adaptivním M podvozkem, sportovním M diferenciálem a řadou karbonových doplňků od M Performance.

BMW M4 GTS: Světla OLED a vstřikování vody pro 700 zákazníků

BMW M4 GTS: Světla OLED a vstřikování vody pro 700 zákazníků

Interiér má v každém případě blíže ke standardní M4, nachází se tu klasická sedadla, která doplňuje spousta karbonových doplňků. A samozřejmě nesmí chybět plaketa s výrobním číslem limitované edice. 

Teď ovšem musí přijít na řadu ta horší zpráva. Celá limitovaná edice 60 kusů je určena pouze pro Španělsko. Cena 132 tisíc Euro (3,5 milionu Kč) je pochopitelná, leží přesně mezi klasickou M4 a limitovanou verzí GTS.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

včera | Michal Dokoupil | 63 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 54 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků