BMW M4 Competition Sport je limitka pro Španělsko ve stylu GTS

Po ultimativním BMW M4 GTS se doslova zaprášilo. Sedm stovek vyrobených kusů je jako plivanec do moře a majitelé moc dobře vědí, že se to za pár let odrazí na ceně. A to ani nemluvíme o jízdních vlastnostech, které se od klasické M4 dost zásadním způsobem liší. Teď BMW přichystalo vývar z GTS.

Novinka, která dostala název M4 Competition Sport, se vyznačuje třílitrovým řadovým šestiválcem nabízejícím o 25 koní vyšší výkon. Celková porce 335 kW (456 k) směřuje podle zvyklostí na zadní kola přes sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW M4 Competition Sport má výkonnější motor, dvacetipalcová kola, adaptivní podvozek a řadu karbonových doplňků

Z dalších zvláštností se sluší vypíchnout dvacetipalcové disky vypůjčené z GTS, ovšem se stříbrnou povrchovou úpravou. Za nimi se ukrývají totožné keramické brzdy, které ukrojí z hmotnosti auta 13,5 kilogramu ve srovnání s těmi, které se standardně montují na M4. Vedle toho se auto pyšní adaptivním M podvozkem, sportovním M diferenciálem a řadou karbonových doplňků od M Performance.

BMW M4 GTS: Světla OLED a vstřikování vody pro 700 zákazníků

BMW M4 GTS: Světla OLED a vstřikování vody pro 700 zákazníků

Interiér má v každém případě blíže ke standardní M4, nachází se tu klasická sedadla, která doplňuje spousta karbonových doplňků. A samozřejmě nesmí chybět plaketa s výrobním číslem limitované edice. 

Teď ovšem musí přijít na řadu ta horší zpráva. Celá limitovaná edice 60 kusů je určena pouze pro Španělsko. Cena 132 tisíc Euro (3,5 milionu Kč) je pochopitelná, leží přesně mezi klasickou M4 a limitovanou verzí GTS.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků