BMW M4 Competition Sport je limitka pro Španělsko ve stylu GTS

Po ultimativním BMW M4 GTS se doslova zaprášilo. Sedm stovek vyrobených kusů je jako plivanec do moře a majitelé moc dobře vědí, že se to za pár let odrazí na ceně. A to ani nemluvíme o jízdních vlastnostech, které se od klasické M4 dost zásadním způsobem liší. Teď BMW přichystalo vývar z GTS.

Novinka, která dostala název M4 Competition Sport, se vyznačuje třílitrovým řadovým šestiválcem nabízejícím o 25 koní vyšší výkon. Celková porce 335 kW (456 k) směřuje podle zvyklostí na zadní kola přes sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW M4 Competition Sport má výkonnější motor, dvacetipalcová kola, adaptivní podvozek a řadu karbonových doplňků

Z dalších zvláštností se sluší vypíchnout dvacetipalcové disky vypůjčené z GTS, ovšem se stříbrnou povrchovou úpravou. Za nimi se ukrývají totožné keramické brzdy, které ukrojí z hmotnosti auta 13,5 kilogramu ve srovnání s těmi, které se standardně montují na M4. Vedle toho se auto pyšní adaptivním M podvozkem, sportovním M diferenciálem a řadou karbonových doplňků od M Performance.

BMW M4 GTS: Světla OLED a vstřikování vody pro 700 zákazníků

BMW M4 GTS: Světla OLED a vstřikování vody pro 700 zákazníků

Interiér má v každém případě blíže ke standardní M4, nachází se tu klasická sedadla, která doplňuje spousta karbonových doplňků. A samozřejmě nesmí chybět plaketa s výrobním číslem limitované edice. 

Teď ovšem musí přijít na řadu ta horší zpráva. Celá limitovaná edice 60 kusů je určena pouze pro Španělsko. Cena 132 tisíc Euro (3,5 milionu Kč) je pochopitelná, leží přesně mezi klasickou M4 a limitovanou verzí GTS.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků