BMW M340d se pomalu blíží. Nejsilnější naftová řada 3 se postaví proti Audi S4

Karel.  |  28. 01. 2020 11:22

Dalo se to čekat, teď stejný krok udělá ještě Mergl s Céčkem, protože v EU jiné cesty není. Jenom doufám, že Audi a Mergl nenapadne dát diesel také do sporťáků R8 a AMG GT.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  28. 01. 2020 11:36

Audi to napadlo už dávno a TDI R8 měla před 12 lety.
https://www.auto.cz/audi-r8-v12-tdi-svet-spor... ...

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  28. 01. 2020 14:21

To se ale nevyrábělo, to byla jen studie.

Odpovědět  |   | 
Dinar  |  28. 01. 2020 12:19

Jestli stejný krok udělá MB s céčkem, tak nejdříve až v příští generaci, do té současné se s R6 dýzlem už nepočítá.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  28. 01. 2020 12:32

Mohli použít i silnější se 4turby a 380koníky a M3 úplně vyřadit

Odpovědět  |   | 
WP  |  28. 01. 2020 12:54

M3 bude mít v nové generaci výkon od 480HP (ta odcházející o cca 50HP méně, mimochodem). I kdyby ten nafťák měl víc, tak stejně na točivou R6 mít v aspektech preferovaných u sportovních sedanů nebude.

Odpovědět  |   | 
Jano  |  28. 01. 2020 17:31

BMW M3 CS má 452 PS.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  28. 01. 2020 12:55

4turbo už odepsali, do nových modelů ho proto nedají.

Odpovědět  |   | 
WP  |  28. 01. 2020 13:49

Ano, to je další věc, skončí s tímto modelovým rokem.

Odpovědět  |   | 
Jindra  |  28. 01. 2020 15:03

To se může klidně stát. Ovšem jenom v Evropě, kde prodej benzínové M3 bude sebevražda. Ovšem všude jinde benzínovou M3 nechají.

Odpovědět  |   | 
Igor  |  28. 01. 2020 14:32

Doufam, ze tam daji nadrz jen na nejakych 40-50l, at vyssi dojez neni mozne pouzivat jako vyhodu nad hybridy/elektro auty!

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  28. 01. 2020 18:08

Může být. Jako u C-Klasse s nádrží 37litrů. Naštěstí tam zatím existuje výbava na přání - větší nádrž. A dokonce bez příplatku.

Odpovědět  |   | 
Jimmbo  |  28. 01. 2020 16:14

Mohli udělat kompromis... Benzín jako zadokolku klidně i s manuálem, diesel xDrive s automatem... Všichni by byli happy 😀

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  28. 01. 2020 18:05

Musíme se smířit s tím, že nabídka výkonných benzínových motorů kvůli ekovýpalnému bude menší a menší. Tedy pokud někdo nevymyslí nemožné zkřížené se zázrakem a nenajde způsob, jak zážehové motory vrátit do hry. Nakonec to prostě bude tak, že pro silné vozy zbyde nafta a vodík, pro nákupní tašky baterky. A milion zákazů pro individuální dopravu k tomu. Ekofundamentální doba hraničící s neokomunismem.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  28. 01. 2020 19:30

Baterkace strci ty silne benzinaky do kapsy. Na radeni na okruhu baterie staci. Mimo je (a bude) s ohledem na rychlostni limity benzinovy vykon na dve veci. Chapu, ze hlavni problem je v tom, ze zatim co vykonny benzin si do dneska mohl poridit vicemene kdokoli, na vykonnou elektriku nema a nebude mit kazdy.

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  28. 01. 2020 23:08

Audi vs BMW aneb výhody a nevýhody A4 vs 3. Audi je komplexnější vůz, komfortnější a vhodnější na delší vzdálenosti, je radost ji vlastnit a máte daleko menší důvod ho po letech propast než BMW. Audi má skvělý motor, horší převodovku a servis není také žádná hitparáda. BMW je ošklivější (to je tak nějak pravidlem), má však lepší motor i převodovku, ale citelně horší v komfortu ... pozice za volantem také není nejlepší (kde jsou čas y E-46) a sedadla jsou proti Audi příšerná. Má však lepší infotainment, s lepšími reakcemi, celkově je lepší o něco lepší než u Audi. Takže podle gusta ...

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  29. 01. 2020 02:08

Takze si na nic zbytecne nehrat s 300+ dieselovymi koniky a odjet v nejakem rozumne vybavenem C250d to staci a je to vlastne nejlepsi kompromis.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  29. 01. 2020 02:10

Pripadne C43 kdyz chces koniky a benzin, to je zajimavy kus auta.

Odpovědět  |   | 
manga  |  29. 01. 2020 10:31

Že Ty jsi ještě nikdy s autem z německé prémiové trojky nejel? BMW a horší v komfortu než Audi? To neplatilo snad nikdy, je to jen taková urban legend, stejně jako ta o vysoké spotřebě motorů BMW.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem sériového Hyundaie i20 1.0 T-GDI mHEV: Kdo se může od koho učit?

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Třetí generace Hyundaie i20 se už nechce od konkurentů jen učit, ale v řadě ohledů hodlá stanovit nová měřítka.

včera | Martin Jeník | 12 příspěvků
Za volantem nové Cupry Leon ST PHEV: Sportovní hlavně naoko, přesto důležitá

Cupra Leon ST eHybrid

Ačkoliv to tak při pohledu na registrační značku nemusí vypadat, novou Cupru Leon jsme poprvé testovali na českých silnicích. Jako první na trh vstoupí externě dobíjený hybrid, který však předpokládané sportovní zážitky dost naředil.

25.  10.  2020 | Jan Mička | 25 příspěvků
Minitest Toyota GR Supra Dynamic 2.0: Dobře maskovaná vzpomínka na Celicu?

Toyota GR Supra Dynamic 2.0

Menší výkon, nižší cena. Zaujme Toyota Supra i ve střízlivém provedení se čtyřválcem pod kapotou?

21.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 7 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 84 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 8 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Podívejte se na linku Škody v roce 1996. Šéf značky chvíli poté tragicky zahynul

Podívejte se na linku Škody v roce 1996. Šé…

Výňatek ze starého dokumentu nahlédne do výroby Felicie. Na posledních záběrech připomene i nedlouho poté zesnulého Ludvíka Kalmu.

21.  10.  2020 | | 21 N/A
Fuglevič Daniel
ŠkodaRetro
Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dostal pod 400 tisíc, lákavější jsou i Kuga a Puma

Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dosta…

Slevy se vedle celých vozů týkají i na vybrané prvky výbavy. Nejlákavější je určitě Smart Edition u modelu Puma.

4.  10.  2020 | | 33 N/A
Kadera Vladimír
Akční nabídkaFord
Nový Hyundai Tucson v prvním českém videu. Proháněli ho přímo v Nošovicích

Nový Hyundai Tucson v prvním českém videu. …

Nová generace Hyundaie Tucson se poprvé ukázala v polovině září. Výroba v Nošovicích oficiálně začne co nevidět, už nyní se ale můžete podívat na jeden z prototypů v prvním českém videu.

12.  10.  2020 | | 40 N/A
Mička Jan
NošoviceHyundai TucsonVideo