Audi vs BMW aneb výhody a nevýhody A4 vs 3. Audi je komplexnější vůz, komfortnější a vhodnější na delší vzdálenosti, je radost ji vlastnit a máte daleko menší důvod ho po letech propast než BMW. Audi má skvělý motor, horší převodovku a servis není také žádná hitparáda. BMW je ošklivější (to je tak nějak pravidlem), má však lepší motor i převodovku, ale citelně horší v komfortu ... pozice za volantem také není nejlepší (kde jsou čas y E-46) a sedadla jsou proti Audi příšerná. Má však lepší infotainment, s lepšími reakcemi, celkově je lepší o něco lepší než u Audi. Takže podle gusta ...
Že Ty jsi ještě nikdy s autem z německé prémiové trojky nejel? BMW a horší v komfortu než Audi? To neplatilo snad nikdy, je to jen taková urban legend, stejně jako ta o vysoké spotřebě motorů BMW.
Takze si na nic zbytecne nehrat s 300+ dieselovymi koniky a odjet v nejakem rozumne vybavenem C250d to staci a je to vlastne nejlepsi kompromis.
Pripadne C43 kdyz chces koniky a benzin, to je zajimavy kus auta.
Mohli udělat kompromis... Benzín jako zadokolku klidně i s manuálem, diesel xDrive s automatem... Všichni by byli happy 😀
Musíme se smířit s tím, že nabídka výkonných benzínových motorů kvůli ekovýpalnému bude menší a menší. Tedy pokud někdo nevymyslí nemožné zkřížené se zázrakem a nenajde způsob, jak zážehové motory vrátit do hry. Nakonec to prostě bude tak, že pro silné vozy zbyde nafta a vodík, pro nákupní tašky baterky. A milion zákazů pro individuální dopravu k tomu. Ekofundamentální doba hraničící s neokomunismem.
Baterkace strci ty silne benzinaky do kapsy. Na radeni na okruhu baterie staci. Mimo je (a bude) s ohledem na rychlostni limity benzinovy vykon na dve veci. Chapu, ze hlavni problem je v tom, ze zatim co vykonny benzin si do dneska mohl poridit vicemene kdokoli, na vykonnou elektriku nema a nebude mit kazdy.
Doufam, ze tam daji nadrz jen na nejakych 40-50l, at vyssi dojez neni mozne pouzivat jako vyhodu nad hybridy/elektro auty!
Může být. Jako u C-Klasse s nádrží 37litrů. Naštěstí tam zatím existuje výbava na přání - větší nádrž. A dokonce bez příplatku.
Mohli použít i silnější se 4turby a 380koníky a M3 úplně vyřadit
To se může klidně stát. Ovšem jenom v Evropě, kde prodej benzínové M3 bude sebevražda. Ovšem všude jinde benzínovou M3 nechají.
4turbo už odepsali, do nových modelů ho proto nedají.
Ano, to je další věc, skončí s tímto modelovým rokem.
M3 bude mít v nové generaci výkon od 480HP (ta odcházející o cca 50HP méně, mimochodem). I kdyby ten nafťák měl víc, tak stejně na točivou R6 mít v aspektech preferovaných u sportovních sedanů nebude.
BMW M3 CS má 452 PS.
Dalo se to čekat, teď stejný krok udělá ještě Mergl s Céčkem, protože v EU jiné cesty není. Jenom doufám, že Audi a Mergl nenapadne dát diesel také do sporťáků R8 a AMG GT.
Jestli stejný krok udělá MB s céčkem, tak nejdříve až v příští generaci, do té současné se s R6 dýzlem už nepočítá.
Audi to napadlo už dávno a TDI R8 měla před 12 lety. ;-)https://www.auto.cz/audi-r8-v12-tdi-svet-spor... ...
To se ale nevyrábělo, to byla jen studie.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.