BMW M340d se pomalu blíží. Nejsilnější naftová řada 3 se postaví proti Audi S4

19 komentářů

Ralf
28. ledna • 23:08

Audi vs BMW aneb výhody a nevýhody A4 vs 3. Audi je komplexnější vůz, komfortnější a vhodnější na delší vzdálenosti, je radost ji vlastnit a máte daleko menší důvod ho po letech propast než BMW. Audi má skvělý motor, horší převodovku a servis není také žádná hitparáda. BMW je ošklivější (to je tak nějak pravidlem), má však lepší motor i převodovku, ale citelně horší v komfortu ... pozice za volantem také není nejlepší (kde jsou čas y E-46) a sedadla jsou proti Audi příšerná. Má však lepší infotainment, s lepšími reakcemi, celkově je lepší o něco lepší než u Audi. Takže podle gusta ...

manga
29. ledna • 10:31

Že Ty jsi ještě nikdy s autem z německé prémiové trojky nejel? BMW a horší v komfortu než Audi? To neplatilo snad nikdy, je to jen taková urban legend, stejně jako ta o vysoké spotřebě motorů BMW.

Freddka
29. ledna • 2:08

Takze si na nic zbytecne nehrat s 300+ dieselovymi koniky a odjet v nejakem rozumne vybavenem C250d to staci a je to vlastne nejlepsi kompromis.

Freddka
29. ledna • 2:10

Pripadne C43 kdyz chces koniky a benzin, to je zajimavy kus auta.

Jimmbo
28. ledna • 16:14

Mohli udělat kompromis... Benzín jako zadokolku klidně i s manuálem, diesel xDrive s automatem... Všichni by byli happy 😀

Nojono
28. ledna • 18:05

Musíme se smířit s tím, že nabídka výkonných benzínových motorů kvůli ekovýpalnému bude menší a menší. Tedy pokud někdo nevymyslí nemožné zkřížené se zázrakem a nenajde způsob, jak zážehové motory vrátit do hry. Nakonec to prostě bude tak, že pro silné vozy zbyde nafta a vodík, pro nákupní tašky baterky. A milion zákazů pro individuální dopravu k tomu. Ekofundamentální doba hraničící s neokomunismem.

bzzz
28. ledna • 19:30

Baterkace strci ty silne benzinaky do kapsy. Na radeni na okruhu baterie staci. Mimo je (a bude) s ohledem na rychlostni limity benzinovy vykon na dve veci. Chapu, ze hlavni problem je v tom, ze zatim co vykonny benzin si do dneska mohl poridit vicemene kdokoli, na vykonnou elektriku nema a nebude mit kazdy.

Igor
28. ledna • 14:32

Doufam, ze tam daji nadrz jen na nejakych 40-50l, at vyssi dojez neni mozne pouzivat jako vyhodu nad hybridy/elektro auty!

Nojono
28. ledna • 18:08

Může být. Jako u C-Klasse s nádrží 37litrů. Naštěstí tam zatím existuje výbava na přání - větší nádrž. A dokonce bez příplatku.

Michal
28. ledna • 12:32

Mohli použít i silnější se 4turby a 380koníky a M3 úplně vyřadit

Jindra
28. ledna • 15:03

To se může klidně stát. Ovšem jenom v Evropě, kde prodej benzínové M3 bude sebevražda. Ovšem všude jinde benzínovou M3 nechají.

Nojono
28. ledna • 12:55

4turbo už odepsali, do nových modelů ho proto nedají.

WP
28. ledna • 13:49

Ano, to je další věc, skončí s tímto modelovým rokem.

WP
28. ledna • 12:54

M3 bude mít v nové generaci výkon od 480HP (ta odcházející o cca 50HP méně, mimochodem). I kdyby ten nafťák měl víc, tak stejně na točivou R6 mít v aspektech preferovaných u sportovních sedanů nebude.

Jano
28. ledna • 17:31

BMW M3 CS má 452 PS.

Karel.
28. ledna • 11:22

Dalo se to čekat, teď stejný krok udělá ještě Mergl s Céčkem, protože v EU jiné cesty není. Jenom doufám, že Audi a Mergl nenapadne dát diesel také do sporťáků R8 a AMG GT.

Dinar
28. ledna • 12:19

Jestli stejný krok udělá MB s céčkem, tak nejdříve až v příští generaci, do té současné se s R6 dýzlem už nepočítá.

Toper
28. ledna • 11:36

Audi to napadlo už dávno a TDI R8 měla před 12 lety. ;-)
https://www.auto.cz/audi-r8-v12-tdi-svet-spor... ...

Karel.
28. ledna • 14:21

To se ale nevyrábělo, to byla jen studie.

Doporučujeme

Články odjinud