BMW M340d se pomalu blíží. Nejsilnější naftová řada 3 se postaví proti Audi S4

Karel.  |  28. 01. 2020 11:22

Dalo se to čekat, teď stejný krok udělá ještě Mergl s Céčkem, protože v EU jiné cesty není. Jenom doufám, že Audi a Mergl nenapadne dát diesel také do sporťáků R8 a AMG GT.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  28. 01. 2020 11:36

Audi to napadlo už dávno a TDI R8 měla před 12 lety.
https://www.auto.cz/audi-r8-v12-tdi-svet-spor... ...

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  28. 01. 2020 14:21

To se ale nevyrábělo, to byla jen studie.

Odpovědět  |   | 
Dinar  |  28. 01. 2020 12:19

Jestli stejný krok udělá MB s céčkem, tak nejdříve až v příští generaci, do té současné se s R6 dýzlem už nepočítá.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  28. 01. 2020 12:32

Mohli použít i silnější se 4turby a 380koníky a M3 úplně vyřadit

Odpovědět  |   | 
WP  |  28. 01. 2020 12:54

M3 bude mít v nové generaci výkon od 480HP (ta odcházející o cca 50HP méně, mimochodem). I kdyby ten nafťák měl víc, tak stejně na točivou R6 mít v aspektech preferovaných u sportovních sedanů nebude.

Odpovědět  |   | 
Jano  |  28. 01. 2020 17:31

BMW M3 CS má 452 PS.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  28. 01. 2020 12:55

4turbo už odepsali, do nových modelů ho proto nedají.

Odpovědět  |   | 
WP  |  28. 01. 2020 13:49

Ano, to je další věc, skončí s tímto modelovým rokem.

Odpovědět  |   | 
Jindra  |  28. 01. 2020 15:03

To se může klidně stát. Ovšem jenom v Evropě, kde prodej benzínové M3 bude sebevražda. Ovšem všude jinde benzínovou M3 nechají.

Odpovědět  |   | 
Igor  |  28. 01. 2020 14:32

Doufam, ze tam daji nadrz jen na nejakych 40-50l, at vyssi dojez neni mozne pouzivat jako vyhodu nad hybridy/elektro auty!

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  28. 01. 2020 18:08

Může být. Jako u C-Klasse s nádrží 37litrů. Naštěstí tam zatím existuje výbava na přání - větší nádrž. A dokonce bez příplatku.

Odpovědět  |   | 
Jimmbo  |  28. 01. 2020 16:14

Mohli udělat kompromis... Benzín jako zadokolku klidně i s manuálem, diesel xDrive s automatem... Všichni by byli happy 😀

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  28. 01. 2020 18:05

Musíme se smířit s tím, že nabídka výkonných benzínových motorů kvůli ekovýpalnému bude menší a menší. Tedy pokud někdo nevymyslí nemožné zkřížené se zázrakem a nenajde způsob, jak zážehové motory vrátit do hry. Nakonec to prostě bude tak, že pro silné vozy zbyde nafta a vodík, pro nákupní tašky baterky. A milion zákazů pro individuální dopravu k tomu. Ekofundamentální doba hraničící s neokomunismem.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  28. 01. 2020 19:30

Baterkace strci ty silne benzinaky do kapsy. Na radeni na okruhu baterie staci. Mimo je (a bude) s ohledem na rychlostni limity benzinovy vykon na dve veci. Chapu, ze hlavni problem je v tom, ze zatim co vykonny benzin si do dneska mohl poridit vicemene kdokoli, na vykonnou elektriku nema a nebude mit kazdy.

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  28. 01. 2020 23:08

Audi vs BMW aneb výhody a nevýhody A4 vs 3. Audi je komplexnější vůz, komfortnější a vhodnější na delší vzdálenosti, je radost ji vlastnit a máte daleko menší důvod ho po letech propast než BMW. Audi má skvělý motor, horší převodovku a servis není také žádná hitparáda. BMW je ošklivější (to je tak nějak pravidlem), má však lepší motor i převodovku, ale citelně horší v komfortu ... pozice za volantem také není nejlepší (kde jsou čas y E-46) a sedadla jsou proti Audi příšerná. Má však lepší infotainment, s lepšími reakcemi, celkově je lepší o něco lepší než u Audi. Takže podle gusta ...

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  29. 01. 2020 02:08

Takze si na nic zbytecne nehrat s 300+ dieselovymi koniky a odjet v nejakem rozumne vybavenem C250d to staci a je to vlastne nejlepsi kompromis.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  29. 01. 2020 02:10

Pripadne C43 kdyz chces koniky a benzin, to je zajimavy kus auta.

Odpovědět  |   | 
manga  |  29. 01. 2020 10:31

Že Ty jsi ještě nikdy s autem z německé prémiové trojky nejel? BMW a horší v komfortu než Audi? To neplatilo snad nikdy, je to jen taková urban legend, stejně jako ta o vysoké spotřebě motorů BMW.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 111 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 24 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V závodě srazila pilota a praskaly kosti

Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V…

Ačkoliv měla především zachraňovat, Tatra 623 je do historie zapsána možná nejznáměji jako speciál paradoxně způsobující bolest.

1.  3.  2020 | | 35 N/A
Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem měsíce. Nikdo mu ale nevěnoval pozornost

Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem m…

Při oficiálních prezentacích vozů je dobré všímat si detailů. Naposledy se to osvědčilo při premiéře Škody Octavia RS iV – poprvé jste totiž mohli vidět připravované elektrické SUV Enyaq iV.

6.  3.  2020 | | 41 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A