BMW M3/M4: prohlédněte si, jaké barvy a jaká kola jsou v nabídce

BMW M3 a M4 po své světové premiéře míří k prvním zákazníkům. Na českých stránkách prozatím najdeme jenom základní fakta a základní možnosti, v Americe už ale běží klasický konfigurátor, což znamená, že si můžeme dvojicí ostré trojky prohlédnout ve všech barvách a na všech kolech.

BMW M3 a M4: z 0 na 100 km/h za 4,1 s, spotřeba 8,3 l/100 km

BMW M3 a M4: z 0 na 100 km/h za 4,1 s, spotřeba 8,3 l/100 km

K dispozici je celkem sedm metalických odstínů (Sakhir Orange, Austin Yellow, Yas Marina Blue, Black Sapphire, Silverstone, Mineral White, Mineral Grey) a základní bílá označená jako Alpine White. Kromě standardních disků si mohou američtí zájemci pořídit také jednu ze dvou sad devatenáctipalcových „emkových“ kol. Na českém trhu se velmi pravděpodobně jiná kola než devatenáctipalcová M nabízet nebudou.

BMW M3 a M4 na vlastní kůži, velká překvapení nečekejte první dojmy

BMW M3 a M4 na vlastní kůži, velká překvapení nečekejte první dojmy

Všechny možnosti najdete v přiložené fotogalerii. Připomeňme, že česká cena startuje na 1 822 500 Kč. Za BMW M4 si připlatíte 32 500 Kč.  

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků