BMW M3/M4: prohlédněte si, jaké barvy a jaká kola jsou v nabídce

BMW M3 a M4 po své světové premiéře míří k prvním zákazníkům. Na českých stránkách prozatím najdeme jenom základní fakta a základní možnosti, v Americe už ale běží klasický konfigurátor, což znamená, že si můžeme dvojicí ostré trojky prohlédnout ve všech barvách a na všech kolech.

BMW M3 a M4: z 0 na 100 km/h za 4,1 s, spotřeba 8,3 l/100 km

BMW M3 a M4: z 0 na 100 km/h za 4,1 s, spotřeba 8,3 l/100 km

K dispozici je celkem sedm metalických odstínů (Sakhir Orange, Austin Yellow, Yas Marina Blue, Black Sapphire, Silverstone, Mineral White, Mineral Grey) a základní bílá označená jako Alpine White. Kromě standardních disků si mohou američtí zájemci pořídit také jednu ze dvou sad devatenáctipalcových „emkových“ kol. Na českém trhu se velmi pravděpodobně jiná kola než devatenáctipalcová M nabízet nebudou.

BMW M3 a M4 na vlastní kůži, velká překvapení nečekejte první dojmy

BMW M3 a M4 na vlastní kůži, velká překvapení nečekejte první dojmy

Všechny možnosti najdete v přiložené fotogalerii. Připomeňme, že česká cena startuje na 1 822 500 Kč. Za BMW M4 si připlatíte 32 500 Kč.  

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků