Toto BMW nikdy nemělo vzniknout. Nakonec se tak stalo a vypadá parádně!

Na internetu se objevilo video předělaného BMW. Majitel si z něj chtěl udělat neexistující model M3 Touring. Co na něj říkáte vy?

Proč vlastně BMW nikdy neudělalo M3 Touring? Tato otázka zřejmě zůstane nezodpovězená. Přitom mohla německá automobilka s tímto kouskem velice dobře konkurovat Audi RS4 Avant a Mercedesu-AMG C63 kombi.

Na internetu se ale objevilo zajímavé video zachycující "neexistující" BMW M3 Touring před letošním Bimmerfestem. Majiteli tohoto vozu jednoduše nestačilo běžný model 3 Touring. Proto do svého vozu umístil motor z plnotučného BMW M3. 

Podoba nového BMW Z4 prozrazena díky patentovým snímkům

Podoba nového BMW Z4 prozrazena díky patentovým snímkům

Ve své současné podobě má M3 Touring druhé stádium úpravy a výkon 530 koní. To je více výkonu než u běžné M3 vybavené volitelným balíčkem Competition. Ve skutečnosti je ještě silnější než limitované edice M3 CS s výkonem 460 koní. Za tím stojí biturbo o objemu 3,0 litru, skrývající se pod přední kapotou.

Majitel navíc svůj vůz vylepšil také přední kapotou a volantem z M4 GTS spolu s výfukem M Performance a balíčkem Competition. I když to asi není stoprocentně přesné, je to asi nejbližší stav, jak by asi vypadal originální model BMW M3 Touring.

GDPR má ochránit osobní data občanů EU. Koho všeho se týká a co znamená pro e-shopy a SVJ

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků