BMW M3 Tiger Edition: nic pro záletníky

Na první pohled to může vypadat, že BMW chce touto edicí M3 vzpomenout kdysi takřka neporazitelného golfisty Tigera Woodse a jeho schopnosti „obhospodařovat” celou řadu žen naráz (od jisté doby se již neříká lev, nýbrž tigr salónů...). K dosažení takového stavu by vám vizuálně atraktivní M3 ostatně mohla být dobrým prostředkem. Jenže není tomu tak.

BMW M3 Tiger Edition je totiž čínskou specialitkou, která se jmenuje podle aktuální čínské národní zvěře (ano, máme rok tigra). Na pohled vypadá jako supersportovní GTS, když je oděna v oranžové metaĺíze Fire Orange a obouvá 19" lakýrky, tedy černá kola. Uvnitř najdeme sedadla čalouněná černou kůží s oranžovým prošitím a... podle dostupných informací i emblém tigra na opěrce hlavy. Ale technicky jde o základní M3 bez jakýchkoli funkčních úprav.

M3 Tiger Edition zůstane pochopitelně ryze čínskou záležitostí, edice je omezena na 250 kusů. Oficiální snímky vozu zatím nemáme, spolehnout se tak musíme na čínské zdroje..

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW M3 Tiger Edition  Foto: xcar.com.cn

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků