Společnost APP Automotive představila BMW M3 s označením StopTech Trackday Edition. Neliší se přitom jen jiným brzdami.
Přeplňování je jistě zajímavá věc, k níž sáhne většina ladičů ve snaze spolehlvě zvýšit výkon. Ale jde to i bez něj, o čemž svědčí i nejnovější projekt firmy APP Automotive. Jak již jeho název napovídá, jedním z jeho hlavních cílů je propagace posílené brzdové soustavy švýcarské společnosti StopTech. V tomto případě autoři sáhli po systému STR s kotouči z kované hliníkové slitiny, jež mají vpředu rozměry 380x35 mm a vzadu 355x32 mm. Do těch předních se na zakusují anodizované, šestipístkové třmeny, vzadu najdeme třmeny čtyřpístkové.
Projekt StopTech Trackday Edition se však nevyznačuje pouze masivními brzdami. U APP Automotive proto potáhli karoserii vozu BMW M3 generace E92 zvláštní matově titanovou fólií CFC a jeho podvozek opatřili závěsy KW Club Sport. Důležitým cílem bylo rovněž snížit pohotovostní hmotnost. K tomu přispěla instalace speciální výfukové soustavy z titanu, což přineslo úsporu plných 23 kg. Nové lité ráfky ATS Race Light s devatenáctipalcovým průměrem nazouvají pneumatiky Michelin Pilot Sport 2 a každý z nich je o 1,5 kg lehčí než sériová kola. Použití brzdové soustavy StopTech přineslo úspuru 8 kg na každé z náprav.
Pod kapotou najdeme standardní osmiválcový motor s výkonem posíleným na 450 koní (331 kW) a 440 Nm točivého momentu, což znamená zlepšení o 30 koní, resp. 40 Nm. O tom, kdy a za jakých podmnek bude sada StopTech Trackday Edition k dostání, zatím nebyla řeč, nechme se tedy překvapit.
BMW M3 StopTech Trackday Edition