BMW M3: osmiválec, vrtané kotouče, čtyři laufy (spy photos)

Velmi dobře maskované BMW M3 bylo zachyceno, jak se prohání na okruhu; běžný pozorovatel by vůz klasifikoval jako obyčejnou sériovku. Všimněte si však zvýšené kapoty, která byla upravena, aby mohla mohla pojmout vidlicový osmiválec, dále ventilovaných předních i zadních kotoučů a současně také čtyř laufů - nic z toho sériová trojka nemá. Zkrátka bylo uděláno maximum proto, aby vůz vypadal stejně jako standardní provedení.

Podle současných informací má být M3 vybaveno čtyřlitrovým osmiválcem s výkonem okolo 400 koní; vzhledem k tomu, že Audi RS4 vyrazilo proti konkurenci s výkonem 420 koní, nedivil bych se, kdyby se na něj BMW M3 alespoň nedotáhlo.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků