BMW M3: osmiválec, vrtané kotouče, čtyři laufy (spy photos)

Velmi dobře maskované BMW M3 bylo zachyceno, jak se prohání na okruhu; běžný pozorovatel by vůz klasifikoval jako obyčejnou sériovku. Všimněte si však zvýšené kapoty, která byla upravena, aby mohla mohla pojmout vidlicový osmiválec, dále ventilovaných předních i zadních kotoučů a současně také čtyř laufů - nic z toho sériová trojka nemá. Zkrátka bylo uděláno maximum proto, aby vůz vypadal stejně jako standardní provedení.

Podle současných informací má být M3 vybaveno čtyřlitrovým osmiválcem s výkonem okolo 400 koní; vzhledem k tomu, že Audi RS4 vyrazilo proti konkurenci s výkonem 420 koní, nedivil bych se, kdyby se na něj BMW M3 alespoň nedotáhlo.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků