tak to vstřikování je přímé nebo do sání? Obojí snad být nemůže "přímé, do sání"
Typujem, že ide o priamy vstrek, BMW naňho teraz prechádza a kompresný pomer 12:1 to tiež naznačuje.
Ten vstrek je do sacieho potrubia, nie do valca. Staci si pozriet hlavy valcov, a je to jasne.
Mno nevim proc to BMW udelalo z hliniku kdyz uz ted celkem dost motorů dělá ze slitiny hořčíku, který je tuším že asi o 30% lehčí... ale tak asi vědi proč:)
Hořčík (resp. jeho slitina) je lehčí, ale křehčí než slitiny hliníku.Navíc si troufám tvrdit, že hořčík není tak dobrý vodič tepla takže hliníkový blok půjde snáz chladit.
opravdu už mně nebaví celý život jezdit ve Š 120 L :-(
Chci pořádnou kapitalistickou káru !
Verim ze s tym vykonom naviac to bude este genialnejsi driftovaci nastroj a tesim sa na ten zvuk pri 8000 ot...
hmmmmm....sa mi pacia celkom fotky toho potrubia...asi neni nastriekane na "rozaplenu cervenu" co?
tak zrovna rozpálený potrbuí sem měl i fichtla když sem to "poladil" :D
No tak toto je poriadny naarez...Otazkou je, ako sa podari preniest takyto vykon na vozovku. Mal som tu cest s Imprezou STi a musim povedat ze tomu motoru by nestacilo ani 8x8 :-D:-D:-Dale kazdopadne takato ranna rozcvicka, no to ano, samozrejme, kedykolvek :-P:-P
To nie je vobec otazka. Ked SLR ma 626 koni a nema zasadnejsie problemy s prenosom vykonu a je vela podobnych aut. A ked si mal malo trakcie v Impreze, tak bud mala 1200 koni alebo si jazdil na lade.;-)
Samozrejme ze nema problem - za predpokladu, ze nieco z toho sa strati v prevodovke a zvysok elektronicke stabiilizacne systemy ´´uhraju´´. Staci sa pozriet na americku M5 /verziu s manualom/ - auto je ovela tazsie a vacsie a tam je podobnych problemov dost a dost. Potom sa natiska otazka, naco je komu sportove auto, ktore vlastne vela veci robi ´´za vodica´´. Take auto straca to, preco ma byt sportove /priamy kontakt vodica s autom a s tym, co sa deje na vozovke/. Z toho dovodu by som radsej ako taketo alebo jemu podobne auto v garazi urcite radsej videl napriklad takeho Vipera :-P. Sportove auta pomaly prestavaju byt sportovymi....Zacina mi to cele pripominat honbu za extremnymi vykonmi, ktoru sme donedavna mohli vidiet u velkych supersportovych motoriek - ZZR1100, potom dlho nic a cele to nastartovala CBR1100XX, hned na to dosla Hayabusa a uplne to zaklincovala 1200Ninja. Vysledok je taky, ze mame co do cinenia s vykonmi, ktore su uz za hranicou vyuzitelnosti.
Motor bude mať rozhodne viac ako 340Nm, t.j. 85% maxima momentu, pri 6500 otáčkach. Jednoduchý výpočet potvrdí, že aj pri 8300ot. (otáčkach maximálneho výkonu) musí mať ešte 355Nm, čo je 89%. Koniec koncov je to vidno aj z priloženého grafu.
narozdíl od recenze M6 kde se autor párkrát málem "udělal", je tento napsán poměrně dobře a bez zbytečných emocí. Motor vypadá velmi dobře, výkon je na atmosféru slušný, třeba se časem dočkáme i přeplňované verze od nějakého úpravce .. jinak já myslim že u aut této kategorie by se měli už motory stěhovat před zadní nápravu .. ...
Zblaznil si se, sprasit ten motor preplnovanim ?
fajny graf:-D:-D
skoda ze ty horni obrazky nejdou zvetsit, potrebuju mlady vysvetlit motor a jsou idelani.... :-/
Nic proti BMW ale nekde jsem cetl ze Nemci vyrabi jen same premotorovane obludy, se kterymi se poradne neda ani jezdit snad jen vyjma Porsche. Zacinam tomu pomalu verit. Radsi bych sel do neceho slabsiho ale sportovneji se chovajiciho typu Brera.Z.
Brera a sporotvec? To jsi o ni nikde asi nic jeste necetl.
Jo Brera je panecku sportovec :-D
A co ekologie? Vsichni tady rvou, jak nikdo nic nedela, jak VW je proti, ale kdyz BMW dela objemnejsi a objemnejsi motory, ktere stejne nikdo normalni nepotrebuje, tak je to v poradku...
pozri, IS-F ma o 2 valce viac a o vyse litra vyssi objem ako R6 zo starej M3 a ma pritom emisie CO2 o 25% nizsie.Takze da sa urobit aj vacsi motor s vyssim vykonom a lepsimi emisiami. Je to veda.Ale tiez by ma zaujimalo, ake emisie ma tento novy motor
Kde jsi prisel, ze vykonny motor nikdo normalni nepotrebuje? Ono M3 si stejne nikdo normalni nekoupi a Ti co ano, tak Ti vykon a objem vyuziji. O to se bat nemusis.
Sorry, ale kdo normalni? Treba ten zbohatlikuv synacek, co me sestrelil s trojkou, protoze se nemohl vejit do zatacky a jeste si pak na me oteviral hubu?(prezil jsem jen diky tomu, ze ford vi, co dela) A nebo zbohatlici, co chteji ukazat, ze na to maji? Nikdo jinej si to nemuze dovolit, a ti co muzou a jsou normalni, tak koukaji jinam, treba po porsche. Takze tyto lidi nepovazuji za normalni.
Mal som obavy, ze V8 uz bude na prednu napravu trojky az prilis velkou zatazou a oni ho spravili dokonca o 15kg lahsi nez predchadzajuci R6...Skvele:-P Nevie niekto, kedy by sa to malo zacat predavat na Slovensku?
Opět nejde většina foto maximalizovat :-(. Už s tím něco udělejte, je to docela časté.
Jo bych byl taky za, aby jste to uz opravili. U mne to taky nefunguje: FireFox 1.5.0.11 :-/
Jo mám stejnou verzi, v Exploreru fungují všechny. Ale proč to na některých webech jde a tady s tím mám problém. Vždyť je Firefox dost rozšířený prohlížeč.
Mám taky Firefox a všechny fotky jdou otevřit ...
Problém bude asi u tebe, mě jdou všechny...
Tak tohle bude chuťovčička :-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.