BMW M3: osmiválcové srdce představeno

32 komentářů

Duke
24. března • 8:38

tak to vstřikování je přímé nebo do sání? Obojí snad být nemůže "přímé, do sání"

Koly
24. března • 11:05

Typujem, že ide o priamy vstrek, BMW naňho teraz prechádza a kompresný pomer 12:1 to tiež naznačuje.

VanJ
26. března • 16:06

Ten vstrek je do sacieho potrubia, nie do valca. Staci si pozriet hlavy valcov, a je to jasne.

Molex
24. března • 6:16

Mno nevim proc to BMW udelalo z hliniku kdyz uz ted celkem dost motorů dělá ze slitiny hořčíku, který je tuším že asi o 30% lehčí... ale tak asi vědi proč:)

Zbyna
25. března • 0:05

Hořčík (resp. jeho slitina) je lehčí, ale křehčí než slitiny hliníku.
Navíc si troufám tvrdit, že hořčík není tak dobrý vodič tepla takže hliníkový blok půjde snáz chladit.

Vladimír
24. března • 2:13

opravdu už mně nebaví celý život jezdit ve Š 120 L :-(

Vladimír
24. března • 2:25

Chci pořádnou kapitalistickou káru !

SkylineGT-R
23. března • 20:51

Verim ze s tym vykonom naviac to bude este genialnejsi driftovaci nastroj a tesim sa na ten zvuk pri 8000 ot...

vajco
23. března • 19:56

hmmmmm....sa mi pacia celkom fotky toho potrubia...asi neni nastriekane na "rozaplenu cervenu" co?

víkenďák
23. března • 23:10

tak zrovna rozpálený potrbuí sem měl i fichtla když sem to "poladil" :D

Antiautomat
23. března • 18:44

No tak toto je poriadny naarez...Otazkou je, ako sa podari preniest takyto vykon na vozovku. Mal som tu cest s Imprezou STi a musim povedat ze tomu motoru by nestacilo ani 8x8 :-D:-D:-Dale kazdopadne takato ranna rozcvicka, no to ano, samozrejme, kedykolvek :-P:-P

SkylineGT-R
23. března • 20:47

To nie je vobec otazka. Ked SLR ma 626 koni a nema zasadnejsie problemy s prenosom vykonu a je vela podobnych aut. A ked si mal malo trakcie v Impreze, tak bud mala 1200 koni alebo si jazdil na lade.;-)

Antiautomat
24. března • 13:30

Samozrejme ze nema problem - za predpokladu, ze nieco z toho sa strati v prevodovke a zvysok elektronicke stabiilizacne systemy ´´uhraju´´. Staci sa pozriet na americku M5 /verziu s manualom/ - auto je ovela tazsie a vacsie a tam je podobnych problemov dost a dost. Potom sa natiska otazka, naco je komu sportove auto, ktore vlastne vela veci robi ´´za vodica´´. Take auto straca to, preco ma byt sportove /priamy kontakt vodica s autom a s tym, co sa deje na vozovke/. Z toho dovodu by som radsej ako taketo alebo jemu podobne auto v garazi urcite radsej videl napriklad takeho Vipera :-P. Sportove auta pomaly prestavaju byt sportovymi....
Zacina mi to cele pripominat honbu za extremnymi vykonmi, ktoru sme donedavna mohli vidiet u velkych supersportovych motoriek - ZZR1100, potom dlho nic a cele to nastartovala CBR1100XX, hned na to dosla Hayabusa a uplne to zaklincovala 1200Ninja. Vysledok je taky, ze mame co do cinenia s vykonmi, ktore su uz za hranicou vyuzitelnosti.

Koly
23. března • 18:43

Motor bude mať rozhodne viac ako 340Nm, t.j. 85% maxima momentu, pri 6500 otáčkach. Jednoduchý výpočet potvrdí, že aj pri 8300ot. (otáčkach maximálneho výkonu) musí mať ešte 355Nm, čo je 89%. Koniec koncov je to vidno aj z priloženého grafu.

Dr. 120L
23. března • 15:00

narozdíl od recenze M6 kde se autor párkrát málem "udělal", je tento napsán poměrně dobře a bez zbytečných emocí. Motor vypadá velmi dobře, výkon je na atmosféru slušný, třeba se časem dočkáme i přeplňované verze od nějakého úpravce .. jinak já myslim že u aut této kategorie by se měli už motory stěhovat před zadní nápravu .. ...

Eksen
23. března • 22:01

Zblaznil si se, sprasit ten motor preplnovanim ?

glider
23. března • 15:08

fajny graf:-D:-D

mates
23. března • 13:45

skoda ze ty horni obrazky nejdou zvetsit, potrebuju mlady vysvetlit motor a jsou idelani.... :-/

Ze3gg
23. března • 12:20

Nic proti BMW ale nekde jsem cetl ze Nemci vyrabi jen same premotorovane obludy, se kterymi se poradne neda ani jezdit snad jen vyjma Porsche. Zacinam tomu pomalu verit. Radsi bych sel do neceho slabsiho ale sportovneji se chovajiciho typu Brera.
Z.

Petr
23. března • 14:28

Brera a sporotvec? To jsi o ni nikde asi nic jeste necetl.

GTI
23. března • 13:00

Jo Brera je panecku sportovec :-D

zdenda
23. března • 13:15

A co ekologie? Vsichni tady rvou, jak nikdo nic nedela, jak VW je proti, ale kdyz BMW dela objemnejsi a objemnejsi motory, ktere stejne nikdo normalni nepotrebuje, tak je to v poradku...

matuS
23. března • 22:11

pozri, IS-F ma o 2 valce viac a o vyse litra vyssi objem ako R6 zo starej M3 a ma pritom emisie CO2 o 25% nizsie.
Takze da sa urobit aj vacsi motor s vyssim vykonom a lepsimi emisiami. Je to veda.Ale tiez by ma zaujimalo, ake emisie ma tento novy motor

Petr
23. března • 14:26

Kde jsi prisel, ze vykonny motor nikdo normalni nepotrebuje? Ono M3 si stejne nikdo normalni nekoupi a Ti co ano, tak Ti vykon a objem vyuziji. O to se bat nemusis.

zdenda
23. března • 21:36

Sorry, ale kdo normalni? Treba ten zbohatlikuv synacek, co me sestrelil s trojkou, protoze se nemohl vejit do zatacky a jeste si pak na me oteviral hubu?(prezil jsem jen diky tomu, ze ford vi, co dela) A nebo zbohatlici, co chteji ukazat, ze na to maji? Nikdo jinej si to nemuze dovolit, a ti co muzou a jsou normalni, tak koukaji jinam, treba po porsche. Takze tyto lidi nepovazuji za normalni.

kolac_bb
23. března • 11:01

Mal som obavy, ze V8 uz bude na prednu napravu trojky az prilis velkou zatazou a oni ho spravili dokonca o 15kg lahsi nez predchadzajuci R6...Skvele:-P Nevie niekto, kedy by sa to malo zacat predavat na Slovensku?

Baracudaj
23. března • 8:45

Opět nejde většina foto maximalizovat :-(. Už s tím něco udělejte, je to docela časté.

sayza
23. března • 19:24

Jo bych byl taky za, aby jste to uz opravili. U mne to taky nefunguje: FireFox 1.5.0.11 :-/

Baracudaj
23. března • 21:23

Jo mám stejnou verzi, v Exploreru fungují všechny. Ale proč to na některých webech jde a tady s tím mám problém. Vždyť je Firefox dost rozšířený prohlížeč.

Trophy
23. března • 23:41

Mám taky Firefox a všechny fotky jdou otevřit ...

Trophy
23. března • 18:42

Problém bude asi u tebe, mě jdou všechny...

Petr
23. března • 8:41

Tak tohle bude chuťovčička :-)

Doporučujeme

Články odjinud