BMW M3 od Emotion Wheels: 717 koní

Firma Emotion Wheels představuje svůj první kompletní ladičský projekt. BMW M3 osadila motorem z X5 M s téměř 300 koňmi navíc.

Do vylepšování sériových vozů se nyní začínají pouštět i firmy dosud známé hlavně produkcí konkrétních komponentů. A není lepšího receptu než pro prezentaci zvolit současnou generaci E92 legendárního sporotvního vozu BMW M3. Včera jsme vás shodou okolností na tomto místě informovali o projektu StopTech Trackday Edition společnosti APP Automotive, jenž vychází právě ze zmíněného modelu a soustředí se hlavně na předvedení výkonné brzdové soustavy StopTech, nyní vám představíme sadu vylepšení z dílen Emotion Wheels nabízenou pro aktuální BMW M3.

Firma Emotion Wheels byla dosud známa především svými specifickými litými ráfky, ale jak se zdá, její vedení míří výše. Uvedla totiž svůj první komplexní tuning, jehož prvky najdeme i pod kapotou vozu. Standardní čtyřlitrový, atmosféricky plněný osmiválec instalovaný do BMW M3 s továrním odladěním 420 koní (309 kW) byl v tomto případě nahrazen jednotkou vypůjčenou ze sériových vozů X5 M a X6 M. V nich tento vidlicový osmiválec s objemem 4,4 l a dvojitým přeplňováním běžně dává 555 koní (408 kW), ale tato porce se pánům z Emotion Wheels nezdála dostatečně působivá...

Sáhli proto k dílčím modifikacím motoru a jeho elektronického řízení a vyvinuli i speciální výfkovou soustavu. Jednotka po zásazích Emotion Wheels vykazuje výkonovou špičku 717 koní (527 kW), aby bylo ježdění s tímto působivým stádem koníků bezpečné, vylepšili též podvozek a opatřili jej tužším, sníženým pérováním. Na první pohled si všimneme kapoty vyrobené z uhlíkových kompozitů, ale především devatenáctipalcových, v matově černém odstínu lakovaných ráfků Wasabi. Žádné výkonové parametry tohoto krasavce firma Emotion Wheels nezvěřejnila, nicméně s ohledem na hodnotu zrychlení z klidu na 100 km/h ve výši 4,8 s standardní verze BMW M3 lze předpokládat, že budou dechberoucí... 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW M3 Emotion Wheels
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků