BMW M3 od Emotion Wheels: 717 koní

Firma Emotion Wheels představuje svůj první kompletní ladičský projekt. BMW M3 osadila motorem z X5 M s téměř 300 koňmi navíc.

Do vylepšování sériových vozů se nyní začínají pouštět i firmy dosud známé hlavně produkcí konkrétních komponentů. A není lepšího receptu než pro prezentaci zvolit současnou generaci E92 legendárního sporotvního vozu BMW M3. Včera jsme vás shodou okolností na tomto místě informovali o projektu StopTech Trackday Edition společnosti APP Automotive, jenž vychází právě ze zmíněného modelu a soustředí se hlavně na předvedení výkonné brzdové soustavy StopTech, nyní vám představíme sadu vylepšení z dílen Emotion Wheels nabízenou pro aktuální BMW M3.

Firma Emotion Wheels byla dosud známa především svými specifickými litými ráfky, ale jak se zdá, její vedení míří výše. Uvedla totiž svůj první komplexní tuning, jehož prvky najdeme i pod kapotou vozu. Standardní čtyřlitrový, atmosféricky plněný osmiválec instalovaný do BMW M3 s továrním odladěním 420 koní (309 kW) byl v tomto případě nahrazen jednotkou vypůjčenou ze sériových vozů X5 M a X6 M. V nich tento vidlicový osmiválec s objemem 4,4 l a dvojitým přeplňováním běžně dává 555 koní (408 kW), ale tato porce se pánům z Emotion Wheels nezdála dostatečně působivá...

Sáhli proto k dílčím modifikacím motoru a jeho elektronického řízení a vyvinuli i speciální výfkovou soustavu. Jednotka po zásazích Emotion Wheels vykazuje výkonovou špičku 717 koní (527 kW), aby bylo ježdění s tímto působivým stádem koníků bezpečné, vylepšili též podvozek a opatřili jej tužším, sníženým pérováním. Na první pohled si všimneme kapoty vyrobené z uhlíkových kompozitů, ale především devatenáctipalcových, v matově černém odstínu lakovaných ráfků Wasabi. Žádné výkonové parametry tohoto krasavce firma Emotion Wheels nezvěřejnila, nicméně s ohledem na hodnotu zrychlení z klidu na 100 km/h ve výši 4,8 s standardní verze BMW M3 lze předpokládat, že budou dechberoucí... 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW M3 Emotion Wheels
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 16 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků