BMW M3 nyní i s karbonovým Aero Kitem

BMW M3 nyní i s karbonovým Aero Kitem

Ano, „karbon“ hýbe světem, je lehký a pevný, ale též docela drahý. Automobilka BMW nyní pro svůj model M3 vyvinula v rámci originálního příslušenství BMW Performance nepočetnou sadu nových dílů vyrobených právě z uhlíkovými vlákny vyztužených plastů (CFRP), jež dohromady tvoří jakýsi Aero Kit. Alespoň tak automobilka nové sadě říká.

Instalovat ji lze na všechny karosářské verze BMW M3 modelového roku 2011 a sestává ze spoileru na víku zavazadlového prostoru, krytů venkovních zrcátek a spodních dílů v předním nárazníku. Ty tak doplňují střechu z CFRP, kterou vůz disponuje již z výroby a jež se podílí na snížení těžiště celého vozu.

Všechny díly jsou opatřeny tenkou vrstvou speciálního laminátu chránícího střechu před účinky ultrafialového záření a brání změnám barvy a praskání. Na tyto díly BMW poskytuje dvouletou záruku, pokud si je však necháte na svůj vůz namontovat již ve výrobě, očekávejte záruku čtyřletou. Ceny zatím neznáme.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW M3 s Aero Kitem z uhlíkových vláken
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků