BMW M3 nyní i s karbonovým Aero Kitem

Ano, „karbon“ hýbe světem, je lehký a pevný, ale též docela drahý. Automobilka BMW nyní pro svůj model M3 vyvinula v rámci originálního příslušenství BMW Performance nepočetnou sadu nových dílů vyrobených právě z uhlíkovými vlákny vyztužených plastů (CFRP), jež dohromady tvoří jakýsi Aero Kit. Alespoň tak automobilka nové sadě říká.

Instalovat ji lze na všechny karosářské verze BMW M3 modelového roku 2011 a sestává ze spoileru na víku zavazadlového prostoru, krytů venkovních zrcátek a spodních dílů v předním nárazníku. Ty tak doplňují střechu z CFRP, kterou vůz disponuje již z výroby a jež se podílí na snížení těžiště celého vozu.

Všechny díly jsou opatřeny tenkou vrstvou speciálního laminátu chránícího střechu před účinky ultrafialového záření a brání změnám barvy a praskání. Na tyto díly BMW poskytuje dvouletou záruku, pokud si je však necháte na svůj vůz namontovat již ve výrobě, očekávejte záruku čtyřletou. Ceny zatím neznáme.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW M3 s Aero Kitem z uhlíkových vláken
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

dnes | Milan Lažanský
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků