BMW M3 míří na český trh s cenou od 1 822 500 Kč. M4 je o 32 500 Kč dražší

BMW M3 míří na český trh s cenou od 1 822 500 Kč. M4 je o 32 500 Kč dražší

Nová generace BMW M3 míří na český trh. Pokud se vám tohle auto líbí, pak si zapište do diářů datum 21. června 2014. Na tento den mají u českého BMW naplánované oficiální zahájení prodeje. Známé jsou už také základní ceny.

BMW M3 a M4 prý systém na samočinné pálení pneumatik dostanou také

BMW M3 a M4 prý systém na samočinné pálení pneumatik dostanou také

BMW M3 dorazí s cenovkou 1 822 500 Kč včetně DPH. Kdo zatouží po variantě kupé, která aktuálně nese označení M4, ten bude muset k této sumě přihodit navíc 32 500 Kč. „Cena od“ tedy zní 1 855 000 Kč. Ve srovnání s odstoupivší generací nejde o nijak dramatický rozdíl. V českém ceníku najdete pro M3 Coupé částku 1 800 000 Kč.

BMW M3 a M4: z 0 na 100 km/h za 4,1 s, spotřeba 8,3 l/100 km

BMW M3 a M4: z 0 na 100 km/h za 4,1 s, spotřeba 8,3 l/100 km

Nabídka příplatkových prvků nebude (jak je u BMW zvykem) vůbec chudá. Pořídit si můžete třeba lepší brzdy, adaptivní tempomat, elektricky ovládaná a vyhřívaná sportovní sedadla, diodové světlomety nebo paket M Driver´s, který zvedne maximální rychlost z původních 250 km/h o 30 km/h výše.

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků