BMW M3 Matte Edition pro čínské soudruhy

Malujme si současný svět do těch nejzářivějších barev jak chceme, ale jedním z nejdůležitějších odbytišť špičkových automobilek z vyspělých zemí je v současnosti komunisticko-kapitalistický konglomerát Čína. Právě pro Čínu značka BMW připravila omezenou edici svého stávajícího modelu M3 v provedení Matte Edition. Karoserie mohou být lakovány černě, nebo šedě, více variant nemáme. Soudruzi jsou na diktát „osvícených“ zvyklí, ale těšit se mohou také na nové devatenáctipaclové ráfky a rudě zbarvené brzdové třmeny.

Interiér je okrášlen obklady z uhlíkových kompozitů a sedadla dostala čalounění černou kůží s rudým (jak jinak) stehováním. Po stránce techniky se nic nezměnilo, k pohonu slouží čtyřlitrový osmiválec s výkonem 420 koní (309 kW) a točivým momentem 400 Nm kombinovaný se sedmistupňovou, dvouspojkovou převodovkou, s níž čínská série BMW M3 Matte Edition zrychlí z klidu na 100 km/h za 4,6 s a dosáhne elektronicky omezené rychlosti 250 km/h.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 


 

Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků