BMW M3 Hurricane od G-POWER: na rozloučenou

Tato M3 je posledním modelem svého jména a už se nevyrábí. To ale neznamená, že už vzniklé vozy by nebylo možno dále vylepšovat…

Novinka z dílen firmy G-POWER, jednoho ze specialistů na posilování automobilů značky BMW, nese jméno BMW M3 Hurricane RS a vychází z kupé BMW M3 předchozí generace. Jádrem úprav se stala instalace paketu SK III Sporty Drive sestávající z přeplňovacího kompresoru ASA T1-724, kovaných pístů Mahle a nových ojnic. Upravený klikový hřídel umožnil zvětšení objemu standardního osmiválce z 4,0 na 4,6 l.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW M3 Hurricane RS z dílen G-POWER

Díky tomu novinka dosahuje výkonu 720 koní (530 kW) a točivého momentu 700 Nm, tedy podobných hodnot, jakých dosahovala starší verze M3 G-POWER Tornado RS. Vůz zrychlí z 0 na 100 km/h za 3,7 s, z 0 na 200 km/h za 9,5 s a dosáhne nejvyšší rychlosti 340 km/h. Samozřejmostí jsou nové aerodynamické doplňky zvyšující přítlak na kolech obou náprav, kované dvacetipalcové ráfky a uhlíko-keramické brzdové kotouče.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nejvíce byl opět pozměněn motor
 

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Autoklub ADAC otestoval šestnáct letních pneumatik v rozměru 205/55 R16 V a čtrnáct plášťů 175/65 R14 T.

včera | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků