BMW M3 GTS od G-Power: tuning tuningu, čekejte nejméně 600 koní

Nebude snad ani příliš troufalé označit nové BMW M3 ve verzi GTS za tovární úpravu sériové M3. Však i hodně vysoká cena a omezený počet vyrobených kusů svědčí o tom, že BMW nehodlá tyto výjimečné vozy vyrábět v „houskových” počtech, ale spíše jako unikátní díla.

Nicméně jak už v podobných případech bývá, co jeden považuje za dokonale vyladěný výtvor s fantastickými parametry, je pro druhého jen polotovarem pro domácí dílnu. A když zmíníme, že tím druhým je firma G-Power... Právě tento specialista na technicky extrémní úpravy BMW si M3 GTS vzal do parády a tuning BMW doplnil dalším tuningem.

Jak patrně tušíte, G-Power nechystá pro M3 GTS žádné dověšování cinkrlátek na karoserii, to není jeho styl. Firma nás zatím jen nechala nahlédnout pod pokličku svých záměrů, ale i z toho co víme je patrné, že možnosti GTS posune o mnoho dále. Úpravce si objednal celkem tři vozy a holdá pro tuto oranžovou raketu nabídnout několik typů komplexních úprav. Jedna z nich bude zahrnovat osazení motoru 4,4 V8 kompresorem, který vyšroubuje výkon až za hranici 600 koní. Další detaily o této ani jiných sadách zatím zveřejněny nebyly, ale jistě můžeme očekávat i doladění podvozku, brzd a dalších komponent.

G-Power detaily svých úprav zveřejní později, zatím nám k nim bylo řečeno jen tolik, že upravená M3 GTS prý konečně ukáže armádě Porsche 911 GT3 RS, kdo je skutečným králem všemožných víkendových setkání na okruzích. Skromností tedy G-Power rozhodně nešetří, jak tato silná slova popasujú s realitou uvidíme až časem...

Klepněte pro větší obrázek
BMW M3 GTS od G-Power zatím jen takto telegraficky
Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků