pridavam sa....takto zmrveny bavor som este nevidel...a okrem toho, spravna M3 musi mat onen legendarny sialeny V6 a manual, to inak proste nejde
tys jeste zadne auto neridil, vid? :) jenom tata rikal, ze je automat nahovno a ty to tu papouskujes cehunum v diskuzich, vid? :DMozna se ale mylim... a byl to starsi bratr, kteremu uz bylo 18 let :)
Geniální kombinace by byla E46 M3 a nový V8, který je prý asi o 15kg lehčí než předešlý I6 S54. Dohromady by to dalo skoro 150kg. Apropo, E36 měla ještě o dalších 100kg míň než E46 ;-)
Dnes sem uz radsej nic nepis a chod spat;) Ak malo BMW niekedy v M motoroch vidlicovy V6 motor tak potom uz neviem kde sme:D
V6 som myslel ako ako pocet valcov, nie konstrukcne usporiadanie.Pre Tvoj dokonaly pocit Ti napisem R6. Spokojny? :-D
Radove motory sa oznacuju "I" (in-line). Takze spravne je "I6"...
pouze v anglofonich zemich, vsude jinde to je R6.
barva na poblití, takhle poslat do kytek krásný auto...:-O
Kdyby to bylo jen hnusny... Jeste to takhle bidne jezdi. Aby po sedmi letech diky 90 konim zlepsili cas o 2 sekundy, to je fakt upadek.Tohle je nadhera www.autoforum.cz ... Krasny ladny auto, rychly diky perfektnimu naladeni. A ne tenhle cirkusovy oranzovy smejd s kridlem jak na zehleni kalhot. K cemu to vsechno? Uplne na nic, proste v jednoduchosti je krasa...
A kdyby ti hnedaci za to nechteli aspon takovou palku ... Kdo za to tech 3,5 mega nebo kolik da?Z CSL by aspon mohl byt zajimavy youngtimer...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.