BMW M3 Frozen Limited Edition: 150 amerických exemplářů

Automobilka BMW představila model M3 Coupe v limitované edici Frozen. Ta obsahuje devatenáctipalcová litá černá kola, podvozek nižší o deset milimetrů, aktivní tlumiče a možnost výběru mezi trojicí laků karoserie z programu BMW Individual. K dispozici je červená, modrá nebo bílá v kombinaci s karbonovým střešním panelem.

Hamann BMW M3 Coupé: komu eMko nestačí

Hamann BMW M3 Coupé: komu eMko nestačí

Do interiéru se dostala kromě jiného prémiová kůže nebo kůže imitující karbon. V rámci dalších příplatků lze dokoupit třeba vyhřívaná přední sedadla a panoramatickou střechu. O úpravě techniky tisková zpráva nic nezmiňuje. Součástí standardní výbavy je šestistupňová manuální převodovka, příplatkovou alternativou je dvouspojková převodovka M-DCT.

Špatnou zprávou na závěr budiž fakt, že je tato edice limitována na celkový počet pouhých 150 kusů a že je určena výhradně pro americký trh.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků