BMW M3 E30 s motorem z M3 E46 točí 9600 otáček za minutu. Zní úžasně!

Vezměte staré BMW M3 E30 a do něj namontujte motor z ostré verze M3 E46. Výsledek bude hodně zábavný, zejména při vytočení motoru do téměř deseti tisíc otáček za minutu.
BMW M3 E30 s motorem z M3 E46 točí 9600 otáček za minutu. Zní úžasně!

V přiloženém videu je k vidění šílené BMW M3 E30, jak prolétává úzkými okreskami během libanonského mistrovství v závodech do vrchu. Na této akci také absolutně opanovalo kategorii vozidel se zadním pohonem. Proč vlastně?

V klasickém bavoráku E30 je totiž ukrytý motor z M3 E46. Ten však byl vylepšen a nyní poskytuje závodní bestii výkon 323 kW a točí se až k fancinujícím 9600 otáčkám za minutu. Šestiválec o objemu 3,2 litru ale nejen velmi dobře pracuje, ale také úžasně zní.

Bazarová past: Takto nabourané BMW 7 dokázal mechanik zcela opravit

Bazarová past: Takto nabourané BMW 7 dokázal mechanik zcela opravit

Vůz, který byl natočen na několika úsecích závodu, tak vypadá jako pravý král tohoto motorsportu. Pochvalu si ale nezaslouží jen stroj, ale také jeho řidič Naoum Oneissy, který žene nadupané BMW do vrchu na hranici možností a přilnavosti. Nádhera.

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

včera | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků