BMW M3 E30 s motorem z M3 E46 točí 9600 otáček za minutu. Zní úžasně!

Vezměte staré BMW M3 E30 a do něj namontujte motor z ostré verze M3 E46. Výsledek bude hodně zábavný, zejména při vytočení motoru do téměř deseti tisíc otáček za minutu.
BMW M3 E30 s motorem z M3 E46 točí 9600 otáček za minutu. Zní úžasně!

V přiloženém videu je k vidění šílené BMW M3 E30, jak prolétává úzkými okreskami během libanonského mistrovství v závodech do vrchu. Na této akci také absolutně opanovalo kategorii vozidel se zadním pohonem. Proč vlastně?

V klasickém bavoráku E30 je totiž ukrytý motor z M3 E46. Ten však byl vylepšen a nyní poskytuje závodní bestii výkon 323 kW a točí se až k fancinujícím 9600 otáčkám za minutu. Šestiválec o objemu 3,2 litru ale nejen velmi dobře pracuje, ale také úžasně zní.

Bazarová past: Takto nabourané BMW 7 dokázal mechanik zcela opravit

Bazarová past: Takto nabourané BMW 7 dokázal mechanik zcela opravit

Vůz, který byl natočen na několika úsecích závodu, tak vypadá jako pravý král tohoto motorsportu. Pochvalu si ale nezaslouží jen stroj, ale také jeho řidič Naoum Oneissy, který žene nadupané BMW do vrchu na hranici možností a přilnavosti. Nádhera.

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Autoklub ADAC otestoval šestnáct letních pneumatik v rozměru 205/55 R16 V a čtrnáct plášťů 175/65 R14 T.

dnes | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků