BMW M3 E30 s motorem z M3 E46 točí 9600 otáček za minutu. Zní úžasně!

Vezměte staré BMW M3 E30 a do něj namontujte motor z ostré verze M3 E46. Výsledek bude hodně zábavný, zejména při vytočení motoru do téměř deseti tisíc otáček za minutu.
BMW M3 E30 s motorem z M3 E46 točí 9600 otáček za minutu. Zní úžasně!

V přiloženém videu je k vidění šílené BMW M3 E30, jak prolétává úzkými okreskami během libanonského mistrovství v závodech do vrchu. Na této akci také absolutně opanovalo kategorii vozidel se zadním pohonem. Proč vlastně?

V klasickém bavoráku E30 je totiž ukrytý motor z M3 E46. Ten však byl vylepšen a nyní poskytuje závodní bestii výkon 323 kW a točí se až k fancinujícím 9600 otáčkám za minutu. Šestiválec o objemu 3,2 litru ale nejen velmi dobře pracuje, ale také úžasně zní.

Bazarová past: Takto nabourané BMW 7 dokázal mechanik zcela opravit

Bazarová past: Takto nabourané BMW 7 dokázal mechanik zcela opravit

Vůz, který byl natočen na několika úsecích závodu, tak vypadá jako pravý král tohoto motorsportu. Pochvalu si ale nezaslouží jen stroj, ale také jeho řidič Naoum Oneissy, který žene nadupané BMW do vrchu na hranici možností a přilnavosti. Nádhera.

Za volantem Porsche Cayenne Coupé: Podvozek už zase čaruje a kouzlí!

Porsche Cayenne Coupé (první svezení)

Méně auta, praktičnosti i místa na zadních sedadlech, ale zato s vyšší cenou. To je ve zkratce druhá karosářská verze modelu Cayenne s poněkud nepatřičným přídomkem Coupé, která právě zakotvila na českém trhu. Ideální příležitost svézt se…

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků