BMW M3 E30 s motorem z M3 E46 točí 9600 otáček za minutu. Zní úžasně!

Vezměte staré BMW M3 E30 a do něj namontujte motor z ostré verze M3 E46. Výsledek bude hodně zábavný, zejména při vytočení motoru do téměř deseti tisíc otáček za minutu.
BMW M3 E30 s motorem z M3 E46 točí 9600 otáček za minutu. Zní úžasně!

V přiloženém videu je k vidění šílené BMW M3 E30, jak prolétává úzkými okreskami během libanonského mistrovství v závodech do vrchu. Na této akci také absolutně opanovalo kategorii vozidel se zadním pohonem. Proč vlastně?

V klasickém bavoráku E30 je totiž ukrytý motor z M3 E46. Ten však byl vylepšen a nyní poskytuje závodní bestii výkon 323 kW a točí se až k fancinujícím 9600 otáčkám za minutu. Šestiválec o objemu 3,2 litru ale nejen velmi dobře pracuje, ale také úžasně zní.

Bazarová past: Takto nabourané BMW 7 dokázal mechanik zcela opravit

Bazarová past: Takto nabourané BMW 7 dokázal mechanik zcela opravit

Vůz, který byl natočen na několika úsecích závodu, tak vypadá jako pravý král tohoto motorsportu. Pochvalu si ale nezaslouží jen stroj, ale také jeho řidič Naoum Oneissy, který žene nadupané BMW do vrchu na hranici možností a přilnavosti. Nádhera.

Minitest Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4: Jediné svého druhu?

Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4 (minitest)

Na kombinaci litrového tříválce a pohonu všech kol jenom tak nenarazíte. Suzuki Vitara se takto nabízí výhradně ve výbavě Premium za 490.900 Kč a jde o vůz, který byste rozhodně neměli přehlížet.

19.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 41 příspěvků
TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

BMW X4 M40d

Projet se v nejvýkonnější naftové X4 někde na riviéře, prskali bychom nad jejím podivným designem. Když ale máte na silnicích kalamitu a objevíte její zábavně naladěnou čtyřkolku, máte Vánoce i v únoru.

17.  2.  2019 | Miro Mihálik | 23 příspěvků
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

15.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 93 příspěvků