BMW M3: další návrh nové generace

11 komentářů

marepa
5. května • 3:32

tyhle studie at si daji nekam ... nevite kdy ma vyjit nova m3? .. a hlavne pak jeji kupe verze? zvazuji koupi te stavajici hlavne z duvodu ze nova uz bude mit preplnovany motor, ... ale zase pokud by vypadala vyrazne lip, tak mozna by se dalo jeste pockat?

nenno
3. května • 17:54

:-P jděte stim už do prdele je to pořástejná pozerská kraksna .... AUDI4EVER

Vladik
3. května • 19:06

nauč se pořádně psát ty pořádná pozerská kraksno :-) :-D:-D:-D:-D

BMW M3
3. května • 19:11

4ři kroužky pro teploušky ...

goro
4. května • 2:58

...říkali kluci o velké?

BMW M3
4. května • 10:35

Goro, chodíš na základku nebo myslíš záchod ? Já audi měl několik, je to krám, stejně jako nový bavoráky. Ale audi je bohužel krám i ve verzi RS a to se u M3 říct nedá, mám dvě m3jky a jezdil jsem i s novou RS6 než se při 30tkm klekl kardan a pak zova při 70desáti, to se mi u M3jky nestalo, takže tak.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
goro
5. května • 15:08

no nevím jak ty, ale já jsem při vykonávání velké potřeby obvykle rád sám, takže bé je správně...
ale ovšem, rád bych zase chodil na základku, a řešil jestli dneska do dvanácti nebo do jedné, ale to už je třicet let minulostí...k těm autům, jaký máš nesmrtelný emtrojky? já jsem takovou ještě neviděl.
skutečné dobrá m3 pro pocit z jízdy byla a je e30 a e46 cls. zbytek je víc kult než auto...e36 3.2 1997 - zbytečně těžká a neohrabaná, katastrofální brzdy, katastrofální volant a řízení, zbytečně dlouhé kvalty (mluvím o šestikvaltu, auto jede svoje maximum v podstatě na pětku, šestka je tak akorát dobrá na papírovou spotřebu na dálnici), softwarově nedorešené smg vyžadující častou kalibraci spojky, neustále vymleté silentbloky na zadní nápravě, vylágrovaný dvojitý vanos po pravidelných intervalech, chípající zapalovácí cívky a čidlo na teplotu oleje, problémy se spojkou, dvouhmotou a přítlačákem.
e46 3.2 2002 - pořád těžká, ale už ohrabanější oproti e36, byť stejný motor jako v e36, mnohem lépe reaguje a má jinou (víc točivou) charakteristiku, lehčí převody (mrštnější), smg téměř bez problému, brzdy 2x lepší oproti e36, ale pořád to není to pravé ořechové, řízení lepší, volant přijatelný, diferenciály odešly dva na sériových pneumatikách, obě vačky vydrží tak 50tkm a jsou oholené, byť se olej mění přesně tak jak má, moc lambda sond a taky nic moc výdrž, přední náprava už nevydrží to co u e36 na sedmáctkách.
e92 2008 - akorát jsem ji projel, těžký mastodont v americkém stylu schovávající svou neohrabanost za výkon. strašná spotřeba oproti šestiválcům a tím myslím i spotřeba brzd a pneumatik bude ohromná. tohle je už víc auto kategorie gt než m3 ve smyslu m3 (burzovní makléř si může vyhrnout rukávy, povolit kravatu a jet se v podvečer projet na dálnici, s ipodem ve zdířce...)nejlepší ze všech je e46 cls, bez klimatizace, bez rádia, bez střešních oken a dalších blbostí, konečně lehké sedačky. ubýtek hmotnosti je znát, ale hlavně úbytek hmotnosti nad težištěm dělá auto mnohem rychlejší v zatáčkách. brzdy větší, hmotnost nižší oproti klasické e46, tady už to funguje celkem slušně. problém u tohoto auta je cena, už nové stálo o třetinu víc (a ono je docela rozdíl jestli dva miliony nebo tři...), a starší se téměř neprodávají a když tak za astronomickou cenu.

BMW M3
5. května • 16:45

Mám bmw m3 e46 ala csl :) a m3 e30, to co píšeš je více méně pravda, ale stále to nic nemění natom, že audi je ve verzi RS větší šmejd než M3, tak nevím co se hádáš :)
O nových autech typu e92 se bavit nemusíme, to jsou samozřejmě krámy, ale stále menší než třeba RS6 s lambo motorem kde si chlapci sice pučili suprovej motor, ale to ostatní jim jaksi nedrží pohromadě.

dayvee.cz
5. května • 14:44

Zvláštní móda, psát vše dvakrát.

BMWM3
4. května • 10:27

Goro, chodíš na základku nebo myslíš záchod ? Já audi měl několik, je to krám, stejně jako nový bavoráky. Ale audi je bohužel krám i ve verzi RS a to se u M3 říct nedá, mám dvě m3jky a jezdil jsem i s novou RS6 než se při 30tkm vysral kardan a pak zova při 70desáti, to se mi u M3jky nestalo, takže tak.

BMW M3
3. května • 19:10

4ři kroušky pro teploušky ...

Doporučujeme

Články odjinud