BMW M3 Competition: ještě blíže k CSL

Na přelomu letošního roku nabídne BMW paket Competition určený sportovně zaměřeným řidičům BMW M3. Díky této výbavě, která bude k dostání pouze při koupi nového vozu, se BMW M3, které je považováno za nejlepší sportovní vozidlo na světě, stane ještě lepším a agilnějším automobilem. Paket se v nabídce objeví letos v prosinci.

Výbava Competition obsahuje 19ti palcová kola mající stejný styl jako v případě sportovní řady M3 CSL  s pneumatikami pro extra vysoké rychlosti o rozměrech 225/40 R 19 na discích o rozměrech 8Jx19 vpředu a s rozměrem 255/35 R 19 na discích 9.5x19 vzadu. Jízdní dynamiku vozu citelně zlepšuje nastavení podvozku a nepatrně pozměněný převod řízení 14.5:1 namísto 15.4:1.

Řidiči si budou moci mimo jiné vychutnat systém M Track mode aplikovaný již v modelu M3 CSL. Ten umožňuje rychlejší a dokonce ještě razantnější styl jízdy, aniž by musel zasahovat systém dynamické kontroly DSC. Brzdový systém „em-trojky“ s výbavou Competition pochází rovněž z M3 CSL. Díky tomu se průměr perforovaného, předního brzdového kotouče zvětšil o 20 mm na 345 mm.

Volant, páka ruční brzdy a pokud je vůz vybaven doplňkovou sekvenční převodovkou M tak i koncovka řadící páky jsou pokryty materiálem Alcantara. Díky tomu, že je ovladač systému M track umístěn na pravém ramenu volantu, odpadají jiná ovládací tlačítka. Kromě toho výbava Competition také exkluzivně zahrnuje upravený hliníkový interiér a možnost výběru nové barvy pro BMW M3 – jde o Interlagos modrou metalízu.      

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW M3 Coupé (ilustrační obrázky)

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků