BMW M3 Competition Fire Orange: tygr si brousí drápky i na Japonsko

x  |  25. 10. 2010 12:25

nemala by mat japonska verzia volant na opacnej strane?

Odpovědět  |   | 
y  |  25. 10. 2010 12:42

To si ale trouba

Odpovědět  |   | 
Gorilka  |  25. 10. 2010 17:16

ty seš trouba v Japonsku se provozují auta s volantem napravo

Odpovědět  |   | 
Stanley  |  25. 10. 2010 19:03

Pokud vím, tak se snad dá přihlásit i auto s volantem vlevo a někteří zákazníci si dováží/kupují právě ty, protože je to prý autentičtější a prestižnější.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, proč je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

včera | Petr Schnagl | 62 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků