BMW M3 Competition Fire Orange: tygr si brousí drápky i na Japonsko

Tygr, tygr, tygr z Indie, konce týdne se nedožije? To je možné, ale čínský tygr, konkrétně čínská Tiger Edition bavorského BMW M3, si dále klestí cestu světem. Tedy abychom byli přesní stále více pozornosti získává její barva Fire Orange, která je v podstatě jedinou výraznou odlišností čínské edice M3.

Svůj původ má na M3 GTS, v Číně si našla cestu i na kapotu již zmiňované Tiger Edition běžné M3 a v Americe už se objevila i na dealerském provedení kupé 135i. Nejnověji si pak najde místo  i na japonské variantě M3 - Japonci se zkrátka do barvy zadívali natolik, že jim tamní zastoupení BMW nemohlo říci ne.

„Japonský tygr” ale nebude mít žádné tygří přízvisko, jakkoli sama barva k něčemu takovému svádí. Vůz ponese prosté označení BMW M3 Competition Fire Orange a jak již název naznačuje, postaven je na základech M3 v Competition paketu. K obvyklým prvkům paketu přidává i černě lakovaná kola, stejně vybarvené jsou i otvory pro vzduch na kapotě, kryty vnějších zpětných zrcátek, zvýrazněná odtrhová hrana na víku kufru a pár dalších detailů.

Uvnitř je vše laděno též do černa, pod kapotou zůstává atmosféricky plněný čtyřlitrový osmiválec s výkonem 420 koní, doplněný sedmistupňovým automatem s dvěma spojkami, nebo přímo řazenou šestistupňovou skříní.

Kolik si Japonci na novou edici budou muset připravit jenů, to zatím nevíme. Důležitější otázkou pro nás ale je, zda byste poněkud vulgární barvu Fire Orange rád spatřili i v evropské nabídce BMW pro jiné modely než M3 GTS?

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW M3 Competition v barvě Fire Orange. Snímky z japonského katalogu nejsou nejkvalitnější, ale pro představu postačí...
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků