BMW M3 Competition Fire Orange: tygr si brousí drápky i na Japonsko

Tygr, tygr, tygr z Indie, konce týdne se nedožije? To je možné, ale čínský tygr, konkrétně čínská Tiger Edition bavorského BMW M3, si dále klestí cestu světem. Tedy abychom byli přesní stále více pozornosti získává její barva Fire Orange, která je v podstatě jedinou výraznou odlišností čínské edice M3.

Svůj původ má na M3 GTS, v Číně si našla cestu i na kapotu již zmiňované Tiger Edition běžné M3 a v Americe už se objevila i na dealerském provedení kupé 135i. Nejnověji si pak najde místo  i na japonské variantě M3 - Japonci se zkrátka do barvy zadívali natolik, že jim tamní zastoupení BMW nemohlo říci ne.

„Japonský tygr” ale nebude mít žádné tygří přízvisko, jakkoli sama barva k něčemu takovému svádí. Vůz ponese prosté označení BMW M3 Competition Fire Orange a jak již název naznačuje, postaven je na základech M3 v Competition paketu. K obvyklým prvkům paketu přidává i černě lakovaná kola, stejně vybarvené jsou i otvory pro vzduch na kapotě, kryty vnějších zpětných zrcátek, zvýrazněná odtrhová hrana na víku kufru a pár dalších detailů.

Uvnitř je vše laděno též do černa, pod kapotou zůstává atmosféricky plněný čtyřlitrový osmiválec s výkonem 420 koní, doplněný sedmistupňovým automatem s dvěma spojkami, nebo přímo řazenou šestistupňovou skříní.

Kolik si Japonci na novou edici budou muset připravit jenů, to zatím nevíme. Důležitější otázkou pro nás ale je, zda byste poněkud vulgární barvu Fire Orange rád spatřili i v evropské nabídce BMW pro jiné modely než M3 GTS?

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW M3 Competition v barvě Fire Orange. Snímky z japonského katalogu nejsou nejkvalitnější, ale pro představu postačí...
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků