BMW M3 Competition Fire Orange: tygr si brousí drápky i na Japonsko

Tygr, tygr, tygr z Indie, konce týdne se nedožije? To je možné, ale čínský tygr, konkrétně čínská Tiger Edition bavorského BMW M3, si dále klestí cestu světem. Tedy abychom byli přesní stále více pozornosti získává její barva Fire Orange, která je v podstatě jedinou výraznou odlišností čínské edice M3.

Svůj původ má na M3 GTS, v Číně si našla cestu i na kapotu již zmiňované Tiger Edition běžné M3 a v Americe už se objevila i na dealerském provedení kupé 135i. Nejnověji si pak najde místo  i na japonské variantě M3 - Japonci se zkrátka do barvy zadívali natolik, že jim tamní zastoupení BMW nemohlo říci ne.

„Japonský tygr” ale nebude mít žádné tygří přízvisko, jakkoli sama barva k něčemu takovému svádí. Vůz ponese prosté označení BMW M3 Competition Fire Orange a jak již název naznačuje, postaven je na základech M3 v Competition paketu. K obvyklým prvkům paketu přidává i černě lakovaná kola, stejně vybarvené jsou i otvory pro vzduch na kapotě, kryty vnějších zpětných zrcátek, zvýrazněná odtrhová hrana na víku kufru a pár dalších detailů.

Uvnitř je vše laděno též do černa, pod kapotou zůstává atmosféricky plněný čtyřlitrový osmiválec s výkonem 420 koní, doplněný sedmistupňovým automatem s dvěma spojkami, nebo přímo řazenou šestistupňovou skříní.

Kolik si Japonci na novou edici budou muset připravit jenů, to zatím nevíme. Důležitější otázkou pro nás ale je, zda byste poněkud vulgární barvu Fire Orange rád spatřili i v evropské nabídce BMW pro jiné modely než M3 GTS?

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW M3 Competition v barvě Fire Orange. Snímky z japonského katalogu nejsou nejkvalitnější, ale pro představu postačí...
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků