BMW M3 Competition Edition: oslava i loučení

Speciálně pro americké zákazníky vznikne čtyřicetikusová série Competition Edition odvozená ze stávajícího BMW M3.

Nová generace legendárního modelu M3 vyladěná z nové generace BMW 3 (F30) již klepe na dveře, ale v USA hodlají podpořit odbyt té aktuální prezentací série Competition Edition, jež bude čítat jen 40 vozů. Opatřeny budou výhradně karoserií kupé a metalickým lakováním Frozen Silver z nabídky program BMW Individual.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW M3 Competition Edition: vznikne jen 40 vozů 
Test nového BMW M3: dálniční stíhač

Test nového BMW M3: dálniční stíhač

Prodávat se mají v přepočtu za 1 475 000 Kč, což je o více než 380 000 Kč vyšší cena než u standardního kupé BMW M3. A co zákazník za tento příplatek získá? Moc toho věru není, převažovat má zřejmě dobrý pocit z vlastnictví čehosi výlučného. Zvenčí si všimneme kromě již zmíněného lakování a devatenáctipalcových litých ráfků M3 GTS prakticky jen černých mřížek na kapotě, v blatnících a „ledvinkách“ masky a černých koncovek výfuků.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 29 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků