BMW M3 Competition Edition: oslava i loučení

Speciálně pro americké zákazníky vznikne čtyřicetikusová série Competition Edition odvozená ze stávajícího BMW M3.

Nová generace legendárního modelu M3 vyladěná z nové generace BMW 3 (F30) již klepe na dveře, ale v USA hodlají podpořit odbyt té aktuální prezentací série Competition Edition, jež bude čítat jen 40 vozů. Opatřeny budou výhradně karoserií kupé a metalickým lakováním Frozen Silver z nabídky program BMW Individual.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW M3 Competition Edition: vznikne jen 40 vozů 
Test nového BMW M3: dálniční stíhač

Test nového BMW M3: dálniční stíhač

Prodávat se mají v přepočtu za 1 475 000 Kč, což je o více než 380 000 Kč vyšší cena než u standardního kupé BMW M3. A co zákazník za tento příplatek získá? Moc toho věru není, převažovat má zřejmě dobrý pocit z vlastnictví čehosi výlučného. Zvenčí si všimneme kromě již zmíněného lakování a devatenáctipalcových litých ráfků M3 GTS prakticky jen černých mřížek na kapotě, v blatnících a „ledvinkách“ masky a černých koncovek výfuků.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

dnes | Jan Mička | 17 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků