BMW M3 Cabrio od AC Schnitzer

Přes označení M3 není toto kabrio ani tak nekompromisním vozem, jakým je jeho uzavřený bratříček. A to ani po zásahu ACS.

Na vině jsou především nezbytná vyztužení podvozku, jež na palubu přináší zátěž navíc. Pravdou také je, že ani po těchto zásazích nemůže být otevřená karosérie stejně tuhá jako v případě kupé, a od toho se odvíjejí i mírně snížené jízdní výkony. Přesto je BMW M3 Cabrio nesporně mimořádně působivým strojem, který probouzí emoce. Do prádla si jej nyní vzal známý německý AC Schnitzer, který svoji upravenou verzi nazval ACS3 Sport Cabrio.

Nedlouho tomu, co jsme psali o Falconu od Schnitzera (BMW X5) nebo voze ACS1 Cabrio, upraveném kabrioletu „jedničkové“ řady bavorské automobilky. Na rozdíl od ACS1 se nový ACS3 vyznačuje především úpravami exteriéru a novým odladěním podvozku. Motor nebylo vzhledem k dostatečnému sériovému výkonu 420 koní třeba nijak modifikovat. Vzhledu prospěly zejména chromovaná vložka na masce chladiče a nástavec předního spoileru vyrobený z uhlíkových vláken, jenž vozu dodává na agresivitě.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Lité ráfky mají průměr 20 palců a pět tenkých paprsků nechává plně vyniknout osmipístkovým brzdovým třmenům. Difuzor pod zadním nárazníkem je vyroben rovněž z uhlíkových vláken a usměrňuje proudění vzduchu pod vozem a omezuje vztlak. Upravené koncovky výfuků vozu ACS3 Sport Cabrio přidávají náležitou zvukovou kulisu.

Uvnitř se toho moc nezměnilo, vyjma chromovaných doplňků. Ty nacházíme na rukojeti ruční brzdy, pedálech, řadicí páce či otočném ovladači i-Drive. V interiéru se rovněž setkáváme s uhlíkovými vlákny a v příplatkové výbavě figurují sportovní volanty a exkluzivní vzory koberců.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
AC Schnitzer BMW M3 Cabrio

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků