BMW M3 Cabrio od AC Schnitzer

Přes označení M3 není toto kabrio ani tak nekompromisním vozem, jakým je jeho uzavřený bratříček. A to ani po zásahu ACS.

Na vině jsou především nezbytná vyztužení podvozku, jež na palubu přináší zátěž navíc. Pravdou také je, že ani po těchto zásazích nemůže být otevřená karosérie stejně tuhá jako v případě kupé, a od toho se odvíjejí i mírně snížené jízdní výkony. Přesto je BMW M3 Cabrio nesporně mimořádně působivým strojem, který probouzí emoce. Do prádla si jej nyní vzal známý německý AC Schnitzer, který svoji upravenou verzi nazval ACS3 Sport Cabrio.

Nedlouho tomu, co jsme psali o Falconu od Schnitzera (BMW X5) nebo voze ACS1 Cabrio, upraveném kabrioletu „jedničkové“ řady bavorské automobilky. Na rozdíl od ACS1 se nový ACS3 vyznačuje především úpravami exteriéru a novým odladěním podvozku. Motor nebylo vzhledem k dostatečnému sériovému výkonu 420 koní třeba nijak modifikovat. Vzhledu prospěly zejména chromovaná vložka na masce chladiče a nástavec předního spoileru vyrobený z uhlíkových vláken, jenž vozu dodává na agresivitě.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Lité ráfky mají průměr 20 palců a pět tenkých paprsků nechává plně vyniknout osmipístkovým brzdovým třmenům. Difuzor pod zadním nárazníkem je vyroben rovněž z uhlíkových vláken a usměrňuje proudění vzduchu pod vozem a omezuje vztlak. Upravené koncovky výfuků vozu ACS3 Sport Cabrio přidávají náležitou zvukovou kulisu.

Uvnitř se toho moc nezměnilo, vyjma chromovaných doplňků. Ty nacházíme na rukojeti ruční brzdy, pedálech, řadicí páce či otočném ovladači i-Drive. V interiéru se rovněž setkáváme s uhlíkovými vlákny a v příplatkové výbavě figurují sportovní volanty a exkluzivní vzory koberců.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
AC Schnitzer BMW M3 Cabrio

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků