BMW M3 a M4: z 0 na 100 km/h za 4,1 s, spotřeba 8,3 l/100 km

Přinášíme vám to, co nám k doplnění skládanky k připravovaným vozům BMW M3 a M4 dosud chybělo: údaje k jízdním výkonům.
BMW M3 a M4: z 0 na 100 km/h za 4,1 s, spotřeba 8,3 l/100 km

Dnes dopoledne jsme vám přinesli několik desítek kvalitních snímků k připravovaným špičkovým verzím standardního modelu BMW 3 (F30). Nyní vám k sedanu M3 a kupé M4 můžeme nabídnout základní provozní údaje, takže očekávaná oficiální premiéra už je prakticky pouze formální záležitostí. Níže připojené hodnoty pocházejí z redakce německého magazínu Autobild, který se v podobných případech mýlí pouze výjimečně.

BMW M3 a M4 předčasně odhaleny na desítkách snímků

BMW M3 a M4 předčasně odhaleny na desítkách snímků

Tyto informace potvrzují použití řadového, zážehového šestiválce TwinPower Turbo s objemem 3,0 l, který dosahuje výkonu 431 koní (317 kW) a točivého momentu 550 Nm, což prakticky odpovídá všem našim dosavadním odhadům, byť špička „krouťáku“ leží o nějakých 50 Nm výše, než jsme čekali. A jak ukazují další údaje, ani v otázce pohotovostní hmotnosti jsme se příliš nemýlili.

BMW M3/M4: technika pod oficiálním drobnohledem

BMW M3/M4: technika pod oficiálním drobnohledem

Kupé BMW M4 při pohotovostní hmotnosti 1 497 kg zrychlí z 0 na 100 km/h za 4,1 s a dosáhne rychlosti 250 km/h, v případě příplatkového paketu M Driver's zvýšené na 280 km/h. Průměrná spotřeba paliva má činit 8,3 l/100 km, což z hlediska emisí CO2 odpovídá porci 194 g/km. Pro sedan BMW M3 překvapivě uvádí Autobild identické parametry, a to i přes hmotnost vyšší o 23 kg v porovnání s kupé M4.

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

dnes | Michal Žďárský
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků