BMW M3 a M4: z 0 na 100 km/h za 4,1 s, spotřeba 8,3 l/100 km

Přinášíme vám to, co nám k doplnění skládanky k připravovaným vozům BMW M3 a M4 dosud chybělo: údaje k jízdním výkonům.
BMW M3 a M4: z 0 na 100 km/h za 4,1 s, spotřeba 8,3 l/100 km

Dnes dopoledne jsme vám přinesli několik desítek kvalitních snímků k připravovaným špičkovým verzím standardního modelu BMW 3 (F30). Nyní vám k sedanu M3 a kupé M4 můžeme nabídnout základní provozní údaje, takže očekávaná oficiální premiéra už je prakticky pouze formální záležitostí. Níže připojené hodnoty pocházejí z redakce německého magazínu Autobild, který se v podobných případech mýlí pouze výjimečně.

BMW M3 a M4 předčasně odhaleny na desítkách snímků

BMW M3 a M4 předčasně odhaleny na desítkách snímků

Tyto informace potvrzují použití řadového, zážehového šestiválce TwinPower Turbo s objemem 3,0 l, který dosahuje výkonu 431 koní (317 kW) a točivého momentu 550 Nm, což prakticky odpovídá všem našim dosavadním odhadům, byť špička „krouťáku“ leží o nějakých 50 Nm výše, než jsme čekali. A jak ukazují další údaje, ani v otázce pohotovostní hmotnosti jsme se příliš nemýlili.

BMW M3/M4: technika pod oficiálním drobnohledem

BMW M3/M4: technika pod oficiálním drobnohledem

Kupé BMW M4 při pohotovostní hmotnosti 1 497 kg zrychlí z 0 na 100 km/h za 4,1 s a dosáhne rychlosti 250 km/h, v případě příplatkového paketu M Driver's zvýšené na 280 km/h. Průměrná spotřeba paliva má činit 8,3 l/100 km, což z hlediska emisí CO2 odpovídá porci 194 g/km. Pro sedan BMW M3 překvapivě uvádí Autobild identické parametry, a to i přes hmotnost vyšší o 23 kg v porovnání s kupé M4.

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků