BMW M3 a M4 prý systém na samočinné pálení pneumatik dostanou také

Pokud vám naše nedávná poznámka k Fordu Mustang přišla jako utopie, tak vězte, že tato veskrze pošetilá soustava se možná skutečně chystá vstoupit mezi nás…
BMW M3 a M4 prý systém na samočinné pálení pneumatik dostanou také

Teprve před několika dny jsme vám přinesli spekulace o tom, že nový Ford Mustang páté generace, který se začne prodávat až za rok, dostane systém, který i méně zkušenému řidiči umožní při startu efektně pálit zadní pneumatiky do podoby známého štiplavého dýmu. Je to bláhové, bizarní a pošetilé, prostě přesně takové, jako jsou auta, jimž dnes říkáme „moderní“. Vlivem stále se rozšiřující artilerie elektronických podpůrných soustav všeho druhu se z řidičů stávají obyčejní „uživatelé“. Namísto reakcí a schopností mají na každý svůj krok, každý řidičský efekt připraveno příslušné tlačítko...

Ford Mustang skrývá tajemství, bude to řízené „gumování“…?

Ford Mustang skrývá tajemství, bude to řízené „gumování“…?

Jestli vám přišla zmíněná informace o Mustangu jako spekulace z říše snů, nyní máme něco velmi podobného. Opět je to spíše spekulace, ale tento neuvěřitelný tento prvek dále přibližuje realitě. Magazín TopGear nyní přichází s tím, že i nová dvojčata BMW M3/M4 přijdou s něčím podobným. Podle autorů teorie představitelé BMW nazývají novou soustavu „Smokey Burnout“, což si zřejmě dalších komentářů nežádá.

Nový Ford Mustang bez tajemství: Design, technika a motory pro Evropu

Nový Ford Mustang bez tajemství: Design, technika a motory pro Evropu

Těžko říci, jestli skutečně půjde o prvek příplatkové výbavy vozů BMW M3 a M4 nebo dokonce o jejich standard. Zároveň nebylo upřesněno, jak to celé bude fungovat, nicméně lze předpokládat, že systém (pokud se stane skutečností) podrží při prošlápnutí plynového pedálu přední brzdy. Ale co na to ekologové? Co na to tovární záruka? Co na to Jan Tleskač? Kdo ví, třeba je to celé pouze interkontinentální mystifikační kampaň.

BMW M3 a M4: z 0 na 100 km/h za 4,1 s, spotřeba 8,3 l/100 km

BMW M3 a M4: z 0 na 100 km/h za 4,1 s, spotřeba 8,3 l/100 km

A pokud nikoli, možná se tento systém stane dalším horkým adeptem do dalšího pokračování našeho seriálu Pět nejzbytečnější podpůrných a asistenčních systémů
 

Minitest VW Polo GTI s manuálem: Jednou se o něj ještě porveme!

VW Polo GTI (minitest)

Polo je díky dvoulitru zjevem mezi malými ostrými hatchbacky. Ke štěstí nám chyběla akorát maličkost. Manuál. Rádi bychom jásali, ale jediné, co můžeme nyní říci, je, že byl a už není. Po pár měsících ve výrobě GTI se spojkovým pedálem a řadicí pákou skončilo. Hádejte, komu můžete děkovat.

včera | Miro Mihálik | 4 příspěvky
TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 12 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků