BMW M3 a M4 prý systém na samočinné pálení pneumatik dostanou také

Pokud vám naše nedávná poznámka k Fordu Mustang přišla jako utopie, tak vězte, že tato veskrze pošetilá soustava se možná skutečně chystá vstoupit mezi nás…
BMW M3 a M4 prý systém na samočinné pálení pneumatik dostanou také

Teprve před několika dny jsme vám přinesli spekulace o tom, že nový Ford Mustang páté generace, který se začne prodávat až za rok, dostane systém, který i méně zkušenému řidiči umožní při startu efektně pálit zadní pneumatiky do podoby známého štiplavého dýmu. Je to bláhové, bizarní a pošetilé, prostě přesně takové, jako jsou auta, jimž dnes říkáme „moderní“. Vlivem stále se rozšiřující artilerie elektronických podpůrných soustav všeho druhu se z řidičů stávají obyčejní „uživatelé“. Namísto reakcí a schopností mají na každý svůj krok, každý řidičský efekt připraveno příslušné tlačítko...

Ford Mustang skrývá tajemství, bude to řízené „gumování“…?

Ford Mustang skrývá tajemství, bude to řízené „gumování“…?

Jestli vám přišla zmíněná informace o Mustangu jako spekulace z říše snů, nyní máme něco velmi podobného. Opět je to spíše spekulace, ale tento neuvěřitelný tento prvek dále přibližuje realitě. Magazín TopGear nyní přichází s tím, že i nová dvojčata BMW M3/M4 přijdou s něčím podobným. Podle autorů teorie představitelé BMW nazývají novou soustavu „Smokey Burnout“, což si zřejmě dalších komentářů nežádá.

Nový Ford Mustang bez tajemství: Design, technika a motory pro Evropu

Nový Ford Mustang bez tajemství: Design, technika a motory pro Evropu

Těžko říci, jestli skutečně půjde o prvek příplatkové výbavy vozů BMW M3 a M4 nebo dokonce o jejich standard. Zároveň nebylo upřesněno, jak to celé bude fungovat, nicméně lze předpokládat, že systém (pokud se stane skutečností) podrží při prošlápnutí plynového pedálu přední brzdy. Ale co na to ekologové? Co na to tovární záruka? Co na to Jan Tleskač? Kdo ví, třeba je to celé pouze interkontinentální mystifikační kampaň.

BMW M3 a M4: z 0 na 100 km/h za 4,1 s, spotřeba 8,3 l/100 km

BMW M3 a M4: z 0 na 100 km/h za 4,1 s, spotřeba 8,3 l/100 km

A pokud nikoli, možná se tento systém stane dalším horkým adeptem do dalšího pokračování našeho seriálu Pět nejzbytečnější podpůrných a asistenčních systémů
 

bazar

BMW 5 3
Rok výroby: 2008
Stav: 183 232 km
Cena: 274 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2007
Stav: 213 397 km
Cena: 152 000 Kč
BMW X3 2
Rok výroby: 2007
Stav: 138 913 km
Cena: 240 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 156 564 km
Cena: 176 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2001
Stav: 253 345 km
Cena: 62 000 Kč
BMW X6 3
Rok výroby: 2008
Stav: 182 352 km
Cena: 530 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků