BMW M3 a M4 prý systém na samočinné pálení pneumatik dostanou také

Pokud vám naše nedávná poznámka k Fordu Mustang přišla jako utopie, tak vězte, že tato veskrze pošetilá soustava se možná skutečně chystá vstoupit mezi nás…
BMW M3 a M4 prý systém na samočinné pálení pneumatik dostanou také

Teprve před několika dny jsme vám přinesli spekulace o tom, že nový Ford Mustang páté generace, který se začne prodávat až za rok, dostane systém, který i méně zkušenému řidiči umožní při startu efektně pálit zadní pneumatiky do podoby známého štiplavého dýmu. Je to bláhové, bizarní a pošetilé, prostě přesně takové, jako jsou auta, jimž dnes říkáme „moderní“. Vlivem stále se rozšiřující artilerie elektronických podpůrných soustav všeho druhu se z řidičů stávají obyčejní „uživatelé“. Namísto reakcí a schopností mají na každý svůj krok, každý řidičský efekt připraveno příslušné tlačítko...

Ford Mustang skrývá tajemství, bude to řízené „gumování“…?

Ford Mustang skrývá tajemství, bude to řízené „gumování“…?

Jestli vám přišla zmíněná informace o Mustangu jako spekulace z říše snů, nyní máme něco velmi podobného. Opět je to spíše spekulace, ale tento neuvěřitelný tento prvek dále přibližuje realitě. Magazín TopGear nyní přichází s tím, že i nová dvojčata BMW M3/M4 přijdou s něčím podobným. Podle autorů teorie představitelé BMW nazývají novou soustavu „Smokey Burnout“, což si zřejmě dalších komentářů nežádá.

Nový Ford Mustang bez tajemství: Design, technika a motory pro Evropu

Nový Ford Mustang bez tajemství: Design, technika a motory pro Evropu

Těžko říci, jestli skutečně půjde o prvek příplatkové výbavy vozů BMW M3 a M4 nebo dokonce o jejich standard. Zároveň nebylo upřesněno, jak to celé bude fungovat, nicméně lze předpokládat, že systém (pokud se stane skutečností) podrží při prošlápnutí plynového pedálu přední brzdy. Ale co na to ekologové? Co na to tovární záruka? Co na to Jan Tleskač? Kdo ví, třeba je to celé pouze interkontinentální mystifikační kampaň.

BMW M3 a M4: z 0 na 100 km/h za 4,1 s, spotřeba 8,3 l/100 km

BMW M3 a M4: z 0 na 100 km/h za 4,1 s, spotřeba 8,3 l/100 km

A pokud nikoli, možná se tento systém stane dalším horkým adeptem do dalšího pokračování našeho seriálu Pět nejzbytečnější podpůrných a asistenčních systémů
 

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků