BMW M3 a M4 prý systém na samočinné pálení pneumatik dostanou také

Pokud vám naše nedávná poznámka k Fordu Mustang přišla jako utopie, tak vězte, že tato veskrze pošetilá soustava se možná skutečně chystá vstoupit mezi nás…
BMW M3 a M4 prý systém na samočinné pálení pneumatik dostanou také

Teprve před několika dny jsme vám přinesli spekulace o tom, že nový Ford Mustang páté generace, který se začne prodávat až za rok, dostane systém, který i méně zkušenému řidiči umožní při startu efektně pálit zadní pneumatiky do podoby známého štiplavého dýmu. Je to bláhové, bizarní a pošetilé, prostě přesně takové, jako jsou auta, jimž dnes říkáme „moderní“. Vlivem stále se rozšiřující artilerie elektronických podpůrných soustav všeho druhu se z řidičů stávají obyčejní „uživatelé“. Namísto reakcí a schopností mají na každý svůj krok, každý řidičský efekt připraveno příslušné tlačítko...

Ford Mustang skrývá tajemství, bude to řízené „gumování“…?

Ford Mustang skrývá tajemství, bude to řízené „gumování“…?

Jestli vám přišla zmíněná informace o Mustangu jako spekulace z říše snů, nyní máme něco velmi podobného. Opět je to spíše spekulace, ale tento neuvěřitelný tento prvek dále přibližuje realitě. Magazín TopGear nyní přichází s tím, že i nová dvojčata BMW M3/M4 přijdou s něčím podobným. Podle autorů teorie představitelé BMW nazývají novou soustavu „Smokey Burnout“, což si zřejmě dalších komentářů nežádá.

Nový Ford Mustang bez tajemství: Design, technika a motory pro Evropu

Nový Ford Mustang bez tajemství: Design, technika a motory pro Evropu

Těžko říci, jestli skutečně půjde o prvek příplatkové výbavy vozů BMW M3 a M4 nebo dokonce o jejich standard. Zároveň nebylo upřesněno, jak to celé bude fungovat, nicméně lze předpokládat, že systém (pokud se stane skutečností) podrží při prošlápnutí plynového pedálu přední brzdy. Ale co na to ekologové? Co na to tovární záruka? Co na to Jan Tleskač? Kdo ví, třeba je to celé pouze interkontinentální mystifikační kampaň.

BMW M3 a M4: z 0 na 100 km/h za 4,1 s, spotřeba 8,3 l/100 km

BMW M3 a M4: z 0 na 100 km/h za 4,1 s, spotřeba 8,3 l/100 km

A pokud nikoli, možná se tento systém stane dalším horkým adeptem do dalšího pokračování našeho seriálu Pět nejzbytečnější podpůrných a asistenčních systémů
 

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků