BMW M3 a M4 prý systém na samočinné pálení pneumatik dostanou také

Pokud vám naše nedávná poznámka k Fordu Mustang přišla jako utopie, tak vězte, že tato veskrze pošetilá soustava se možná skutečně chystá vstoupit mezi nás…
BMW M3 a M4 prý systém na samočinné pálení pneumatik dostanou také

Teprve před několika dny jsme vám přinesli spekulace o tom, že nový Ford Mustang páté generace, který se začne prodávat až za rok, dostane systém, který i méně zkušenému řidiči umožní při startu efektně pálit zadní pneumatiky do podoby známého štiplavého dýmu. Je to bláhové, bizarní a pošetilé, prostě přesně takové, jako jsou auta, jimž dnes říkáme „moderní“. Vlivem stále se rozšiřující artilerie elektronických podpůrných soustav všeho druhu se z řidičů stávají obyčejní „uživatelé“. Namísto reakcí a schopností mají na každý svůj krok, každý řidičský efekt připraveno příslušné tlačítko...

Ford Mustang skrývá tajemství, bude to řízené „gumování“…?

Ford Mustang skrývá tajemství, bude to řízené „gumování“…?

Jestli vám přišla zmíněná informace o Mustangu jako spekulace z říše snů, nyní máme něco velmi podobného. Opět je to spíše spekulace, ale tento neuvěřitelný tento prvek dále přibližuje realitě. Magazín TopGear nyní přichází s tím, že i nová dvojčata BMW M3/M4 přijdou s něčím podobným. Podle autorů teorie představitelé BMW nazývají novou soustavu „Smokey Burnout“, což si zřejmě dalších komentářů nežádá.

Nový Ford Mustang bez tajemství: Design, technika a motory pro Evropu

Nový Ford Mustang bez tajemství: Design, technika a motory pro Evropu

Těžko říci, jestli skutečně půjde o prvek příplatkové výbavy vozů BMW M3 a M4 nebo dokonce o jejich standard. Zároveň nebylo upřesněno, jak to celé bude fungovat, nicméně lze předpokládat, že systém (pokud se stane skutečností) podrží při prošlápnutí plynového pedálu přední brzdy. Ale co na to ekologové? Co na to tovární záruka? Co na to Jan Tleskač? Kdo ví, třeba je to celé pouze interkontinentální mystifikační kampaň.

BMW M3 a M4: z 0 na 100 km/h za 4,1 s, spotřeba 8,3 l/100 km

BMW M3 a M4: z 0 na 100 km/h za 4,1 s, spotřeba 8,3 l/100 km

A pokud nikoli, možná se tento systém stane dalším horkým adeptem do dalšího pokračování našeho seriálu Pět nejzbytečnější podpůrných a asistenčních systémů
 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků