BMW M3 460cc: závodní speciál na běžných značkách

Novinka z dílen německé ladičské společnosti a-workx připravila opravdovou lahůdku pro milovníky magického jména BMW M3.

Jejich nejnovější stavba nese označení BMW M3 460cs (Club Sport) a jejím cílem je překonat tovární provedení BMW M3 GTS. Vychází z dosluhující generace BMW M3 (E92) a jde vlastně o vyloženě sportovní nářadí homologované k provozu na pozemních komunikacích.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW M3 460cs z dílen a-workx

Pohonná jednotka prošla řadou dílčích úprav včetně instalace titanové výfukové soustavy Akrapovic Evolution a dosahuje výkonu 460 koní (338 kW) a točivého momentu 460 Nm. Připomeňme, že standardní BMW M3 (E92) dává 420 koní a BMW M3 GTS pak 450 koní. K mání má být také samostatná sada modifikací zvyšující výkonovou špičku až na 600 koní (441 kW).

Test nového BMW M3: dálniční stíhač

Test nového BMW M3: dálniční stíhač

Součástí této stavby jsou také diferenciál Drexler s omezenou svorností, tužší pérování s jednotkami KW či devatenáctipalcové lité ráfky ATS Super Light obouvající pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup. V přepočtu za enormních 490 000 Kč dostanete novou brzdovou soustavu MOV ‘IT CER s keramickými kotouči.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Díky nárůstu výkonu a redukci hmotnosti BMW M3 460cs zrychlí z 0 na 100 km/h za 4,1 s a hranice 200 km/h padne za 13,2 s, což jsou oproti standardnímu BMW M3 o 0,7 s, resp. 2,5 s lepší výsledky. Pokud již BMW M3 (E92) máte a ladění od a-workx se vám líbí, budete si muset sáhnout dosti hluboko do kapsy: připravte se 868 000 Kč…

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků