BMW M2 potvrzeno do Frankfurtu. Dostane klasický manuál

Pod kapotou bude s nejvyšší pravděpodobností přeplňovaný řadový šestiválec 3,0 l z BMW M3 a M4.
BMW M2 potvrzeno do Frankfurtu. Dostane klasický manuál

Automobilka BMW ukáže na autosalonu ve Frankfurtu ostrou verzi řady 2 Coupé. I když je manuální řazení pomalu na ústupu, klasická ruční šestistupňová převodovka autu ještě zůstane. BMW M2 dostane také pověstný samosvorný diferenciál M.

V příplatcích se objeví ale i dvouspojková převodovka DCT se sedmi rychlostmi a na výběr budou jen čtyři barevné kombinace. BMW M2 také bude jezdit výhradně na 19" ráfcích, uvádí web 2addicts.com.

BMW | Sportovní auta | Fascinace | BMW řada 3 | BMW X5

Od hatchbacku po SUV: všechny tváře BMW M (180x foto)

Pod kapotou bude s nejvyšší pravděpodobností přeplňovaný řadový šestiválec 3,0 l z BMW M3 a M4, ale podladěný na výkon okolo 375 koní. Točivý moment zřejmě nepřekročí hranici 500 Nm.

Cílové hodnoty zrychlení z 0 na 100 km/h jsou 4,5 sekundy a předpokládá se, že BMW M2 dostane omezovač na 250 km/h. První objednaná auta mají dorazit k dealerům v březnu 2016.

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 13 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků