BMW M2 potvrzeno do Frankfurtu. Dostane klasický manuál

Pod kapotou bude s nejvyšší pravděpodobností přeplňovaný řadový šestiválec 3,0 l z BMW M3 a M4.
BMW M2 potvrzeno do Frankfurtu. Dostane klasický manuál

Automobilka BMW ukáže na autosalonu ve Frankfurtu ostrou verzi řady 2 Coupé. I když je manuální řazení pomalu na ústupu, klasická ruční šestistupňová převodovka autu ještě zůstane. BMW M2 dostane také pověstný samosvorný diferenciál M.

V příplatcích se objeví ale i dvouspojková převodovka DCT se sedmi rychlostmi a na výběr budou jen čtyři barevné kombinace. BMW M2 také bude jezdit výhradně na 19" ráfcích, uvádí web 2addicts.com.

Od hatchbacku po SUV: všechny tváře BMW M (180x foto)

Od hatchbacku po SUV: všechny tváře BMW M (180x foto)

Pod kapotou bude s nejvyšší pravděpodobností přeplňovaný řadový šestiválec 3,0 l z BMW M3 a M4, ale podladěný na výkon okolo 375 koní. Točivý moment zřejmě nepřekročí hranici 500 Nm.

Cílové hodnoty zrychlení z 0 na 100 km/h jsou 4,5 sekundy a předpokládá se, že BMW M2 dostane omezovač na 250 km/h. První objednaná auta mají dorazit k dealerům v březnu 2016.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků