BMW M2 je konečně i jako kabriolet! Postavili ho Němci a je jediný na světě

Německá společnost Lightweight Performance předvedla, jak by mohl vypadat model M2 s měkkou střechou. Jen škoda, že jej ještě BMW nevyrábí sériově.

Hned po odhalení záměru, že se divize M automobilky BMW pustí do ostré verze řady 2, bylo víceméně jasné, že se stane hitem. I přesto, že je F87 nejprodávanějším emkem, chybí verze se stahovací střechou. A tak musela přijít se svým výtvorem společnost  Lightweight Performance.

Nečekané odhalení. Na internetu unikly záběry BMW M2 po faceliftu

Nečekané odhalení. Na internetu unikly záběry BMW M2 po faceliftu

Celkově německá společnost vrazila do přestavby kolem 75.000 eur (1,9 milionů korun), a to včetně pořízení standardního vozů. Jediný kousek svého druhu dostal přezdívku Hillary. Proč zrovna tohle jméno, ale zůstává záhadou. LW M2 Convertible na první pohled zaujme 21palcovými koly s pneumatikami Michelin Pilot Sport 4.

Pochlubit se ale může také zavěšením Bilstein Clubsport či spoustou karbonu vně i uvnitř. Z modelu M4 GTS si zase tento pohledný kousek vypůjčil kalibraci ABS, stabilizace i zadního diferenciálu.

BMW M2 Competition dostalo paket od M Performance, ušetří až 31 kg

BMW M2 Competition dostalo paket od M Performance, ušetří až 31 kg

A teď se dostaneme k očekávaným výkonnostním specifikacím. Podle  Lightweight Performance nabídne vůz výkon 315 kW a točivý moment 600 N.m, což je o 43 kW a 135 N.m více než u běžné M2. Maximální rychlost je 300 km/h.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků