BMW M2 dostane ve verzi CS motor z větší M4. Oba třílitry se od základu liší

Očekáváná "hard-core" verze BMW M2 vyléčí jeden z mála nedostatků výchozího modelu. Dostane ještě charakternější a výbušnější motor.

BMW M2 je rajskou hudbou pro všechny, kteří znaky M jen neradi vidí na autech typu X6 a na řadu 2 Active Tourer s předním pohonem se raději ani nepodívají. Přestože je řadový šestiválec skvělou jednotkou, často je mu vyčítána menší výbušnost než v případě motoru v M3 a M4.

V menším modelu pracuje agregát s jedním turbodmychadlem a kódovým názvem N55B30T0, zatímco u M3 a M4 využívá dvou turbodmychadel a označení S55B30T0. Ten se liší už i blokem motoru, má silnější písty a celkově robustnější konstrukci, díky které nabídne až 444 koňských sil.

Nové informace o BMW i5: Třetí elektrický model prý ujede až 700 kilometrů

Nové informace o BMW i5: Třetí elektrický model prý ujede až 700 kilometrů

Podle informací webu Carscoops má očekávaná varianta M2 CS dostat právě motor S55 se dvěma turbodmychadly. Je to logický krok, protože proč znovu ladit slabší jednotku, která mnohem více sdílí se šestiválci v "běžných" BMW. Jen v případě M2 by měl motor nabídnout trochu menší výkon, než u většího bratra, konkrétně 405 koní.

BMW postaví tisíc kusů edice Coupé Sport. Výroba by měla začít v první polovině příštího roku a BMW by již brzy mělo začít přijímat objednávky.

Standardní BMW M2 nedávno prošlo decentním faceliftem. Podívejte se na fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků