BMW M2 dostalo od M Performance nové výfuky, odpružení i aerodynamiku

Tak jako u ostatních modelů, také u BMW M2 si budou moci zájemci pořídit ještě mnoho dalších prvků z programu M Performance. Pokud tedy máte pocit, že vaše M2 nevypadá dost sportovně, nezní dostatečně agresivně, nebo v zatáčkách nesedí tak, jak byste si představovali, BMW vám nabídne za patřičné příplatky řešení.

O zvyšování výkonu ale tisková zpráva nic nepíše, takže případní zájemci o ještě silnější motor budou muset využít klasického netovárního tuningu. Po technické stránce nabídne program M Performance nastavitelné odpružení, kdy může být mimochodem podvozek až o dva centimetry nižší, nebo jiný výfuk.

Test BMW 335i xDrive M Performance: kdo nešetří...

Test BMW 335i xDrive M Performance: kdo nešetří...

K dispozici jsou dvě verze a obě poznáte už na pohled. Civilnější provedení má elektronicky ovládanou klapku (ovládat lze různými zařízeními přes Bluetooth) a nabízí dva režimy. Ten tišší se jmenuje Sport, ostřejší nese označení Track. Na pohled tuto verzi poznáte podle nápisu M Performance na zadním tlumiči výfuku. Komu to stále nestačí, ten může sáhnout po výfuku s koncovkami o průměru 93 mm doplněném o karbonové části.

BMW M Performance: sportovní doplňky nově pro řadu 2 a X5

BMW M Performance: sportovní doplňky nově pro řadu 2 a X5

V nabídce jsou rovněž vylepšené brzdy nebo prvky, které mají za cíl zlepšit aerodynamiku automobilu. Ty jsou vyrobené z karbonem vyztuženého plastu nebo rovnou z karbonu. Kromě detailů typu předních spoilerů lze sáhnout také po výrazném difuzoru.

M Performance ale nabízí i různé doplňky určené do interiéru, které jsme si mohli vyzkoušet třeba v rámci testu trojkového sedanu. Také pro M2 tak můžete objednat například Alcantarou potažený volant s integrovaným displejem a diodami signalizujícími správný moment přeřazení. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků