BMW M2 dostalo od M Performance nové výfuky, odpružení i aerodynamiku

Tak jako u ostatních modelů, také u BMW M2 si budou moci zájemci pořídit ještě mnoho dalších prvků z programu M Performance. Pokud tedy máte pocit, že vaše M2 nevypadá dost sportovně, nezní dostatečně agresivně, nebo v zatáčkách nesedí tak, jak byste si představovali, BMW vám nabídne za patřičné příplatky řešení.

O zvyšování výkonu ale tisková zpráva nic nepíše, takže případní zájemci o ještě silnější motor budou muset využít klasického netovárního tuningu. Po technické stránce nabídne program M Performance nastavitelné odpružení, kdy může být mimochodem podvozek až o dva centimetry nižší, nebo jiný výfuk.

Test BMW 335i xDrive M Performance: kdo nešetří...

Test BMW 335i xDrive M Performance: kdo nešetří...

K dispozici jsou dvě verze a obě poznáte už na pohled. Civilnější provedení má elektronicky ovládanou klapku (ovládat lze různými zařízeními přes Bluetooth) a nabízí dva režimy. Ten tišší se jmenuje Sport, ostřejší nese označení Track. Na pohled tuto verzi poznáte podle nápisu M Performance na zadním tlumiči výfuku. Komu to stále nestačí, ten může sáhnout po výfuku s koncovkami o průměru 93 mm doplněném o karbonové části.

BMW M Performance: sportovní doplňky nově pro řadu 2 a X5

BMW M Performance: sportovní doplňky nově pro řadu 2 a X5

V nabídce jsou rovněž vylepšené brzdy nebo prvky, které mají za cíl zlepšit aerodynamiku automobilu. Ty jsou vyrobené z karbonem vyztuženého plastu nebo rovnou z karbonu. Kromě detailů typu předních spoilerů lze sáhnout také po výrazném difuzoru.

M Performance ale nabízí i různé doplňky určené do interiéru, které jsme si mohli vyzkoušet třeba v rámci testu trojkového sedanu. Také pro M2 tak můžete objednat například Alcantarou potažený volant s integrovaným displejem a diodami signalizujícími správný moment přeřazení. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků