BMW M2 dostalo od M Performance nové výfuky, odpružení i aerodynamiku

Tak jako u ostatních modelů, také u BMW M2 si budou moci zájemci pořídit ještě mnoho dalších prvků z programu M Performance. Pokud tedy máte pocit, že vaše M2 nevypadá dost sportovně, nezní dostatečně agresivně, nebo v zatáčkách nesedí tak, jak byste si představovali, BMW vám nabídne za patřičné příplatky řešení.

O zvyšování výkonu ale tisková zpráva nic nepíše, takže případní zájemci o ještě silnější motor budou muset využít klasického netovárního tuningu. Po technické stránce nabídne program M Performance nastavitelné odpružení, kdy může být mimochodem podvozek až o dva centimetry nižší, nebo jiný výfuk.

Test BMW 335i xDrive M Performance: kdo nešetří...

Test BMW 335i xDrive M Performance: kdo nešetří...

K dispozici jsou dvě verze a obě poznáte už na pohled. Civilnější provedení má elektronicky ovládanou klapku (ovládat lze různými zařízeními přes Bluetooth) a nabízí dva režimy. Ten tišší se jmenuje Sport, ostřejší nese označení Track. Na pohled tuto verzi poznáte podle nápisu M Performance na zadním tlumiči výfuku. Komu to stále nestačí, ten může sáhnout po výfuku s koncovkami o průměru 93 mm doplněném o karbonové části.

BMW M Performance: sportovní doplňky nově pro řadu 2 a X5

BMW M Performance: sportovní doplňky nově pro řadu 2 a X5

V nabídce jsou rovněž vylepšené brzdy nebo prvky, které mají za cíl zlepšit aerodynamiku automobilu. Ty jsou vyrobené z karbonem vyztuženého plastu nebo rovnou z karbonu. Kromě detailů typu předních spoilerů lze sáhnout také po výrazném difuzoru.

M Performance ale nabízí i různé doplňky určené do interiéru, které jsme si mohli vyzkoušet třeba v rámci testu trojkového sedanu. Také pro M2 tak můžete objednat například Alcantarou potažený volant s integrovaným displejem a diodami signalizujícími správný moment přeřazení. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků