BMW M2 CS prošlo úpravou u Manhartu. Má teď 600 koní a 830 N.m krouťáku

Německý úpravce Manhart si zavřel do dílny nejostřejší BMW M2. Vznikla absolutní střela s monstrózním výkonem.

BMW M2 CS se na trhu již celkem ohřálo a německý úpravce se rozhodl posunout jeho limity, a to pořádně. Manhart Performance je ve světě tuningu velmi známé jméno. Zajímá se o vozy Audi, BMW, Mercedes-Benz, ale nebojí se ani pořádných exotik jako jsou Lamborghini, Bentley či McLaren. Aktuálně uvedl svou verzi nejostřejší dvojky.

Krásné BMW M2C vzdává poctu historii. Má české značky a zajímavého majitele

Krásné BMW M2C vzdává poctu historii. Má české značky a zajímavého majitele

Výsledek pojmenovaný MH2 GTR je upravený po stránce vzhledu i techniky. Řadový šestiválec o objemu třech litrů nyní produkuje výkon 600 koní místo původních 450. Točivý moment se pak posunul z 550 N.m až na 830 N.m. To vše díky řadě úprav, ke kterým se řadí třeba nové karbonové sání, větší turbodmychadlo, lepší mezichladič nebo upravený výfukový systém.

Upravená pak byla samozřejmě i sedmistupňová dvouspojková převodovka. Úpravce se pokusil docílit ještě větší agility vozu pomocí podvozkových dílů od společnosti H&R, které si doladil k obrazu svému. Vůz má dvacetipalcová kovaná kola Concave One (jeden kus za 19 tisíc korun), která jsou obuta do pneumatik Michelin Pilot Sport Cup 2.

Nové BMW M5 CS oficiálně: Nejsilnější emko v historii stojí skoro 5 milionů

Nové BMW M5 CS oficiálně: Nejsilnější emko v historii stojí skoro 5 milionů

O dynamických parametrech upraveného vozu se výrobce nezmiňuje. Na jeho stránkách pak najdete sekci již hotových vozů na prodej, kde se nachází i tento vyladěný kousek. Je u něj uvedeno, že jde o limitku pouze jednoho kusu. Vůz si cení na 149.000 eur, tedy v přepočtu 3.865.000 korun. Původní M2 CS stálo v Německu 95.000 eur. 

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

TEST Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI DSG: Kam se ještě základní GTI nevydalo

Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI DSG

Základní Volkswagen Golf GTI byl vždy střídmou cestou ke každodennímu cestování se sklony k mírnému sportování. Teď už to tak úplně neplatí.

dnes | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nové pořádky bez prokletí

Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4

Konzervativní crossover se nám proměnil ve výrazný designový povoz, který neumí nebudit emoce. Vyplatila se mu sázka na odvahu?

28.  2.  2021 | Richard Herbich | 34 příspěvků
Nová Škoda Fabia je luxusnější. Už jsme ji řídili, bude to největší malé auto na trhu

Škoda Fabia IV 1.0 TSI DSG

Čtvrtá generace Škody Fabia je za rohem, představí se už v květnu, od léta si ji budete moci objednat v rámci předprodeje a s podzimem dorazí na showroomy a k prvním zákazníkům.

25.  2.  2021 | Jiří Baborský | 72 příspěvků