Divize motorsportu z automobilky BMW, zodpovědná za bezesné noci tisíců toužících řidičů, se nově může pochlubit s nejsilnějším přírůstkem své modelové řady 2 Coupé. BMW M2 CS se v hierarchii zařadí až nad M2 Competition a stává se tak tím nejlepším, co od malého kupé můžete očekávat. BMW

Divize motorsportu z automobilky BMW, zodpovědná za bezesné noci tisíců toužících řidičů, se nově může pochlubit s nejsilnějším přírůstkem své modelové řady 2 Coupé. BMW M2 CS se v hierarchii zařadí až nad M2 Competition a stává se tak tím nejlepším, co od malého kupé můžete očekávat. | BMW

Jak potvrdily  desítky testů a dojmů , už M2 Competition bylo extrémně povedené auto pro nadšence. Novinka ale musí zajít ještě dál, aby si označení CS, které má již třeba limitovaná edice M3 a M4, zasloužila. Jens Marquardt, ředitel BMW Group Motorsport proto avizoval, že při vývoji se s týmem snažili adaptovat spousty prvků ze závodního M4 GT4. BMW

Jak potvrdily desítky testů a dojmů, už M2 Competition bylo extrémně povedené auto pro nadšence. Novinka ale musí zajít ještě dál, aby si označení CS, které má již třeba limitovaná edice M3 a M4, zasloužila. Jens Marquardt, ředitel BMW Group Motorsport proto avizoval, že při vývoji se s týmem snažili adaptovat spousty prvků ze závodního M4 GT4. | BMW

A bylo to samozřejmě více než vhodné, protože z nyní představovaného vozu vznikne i čistě závodní verze M2 CS Racing pro kategorii závodů Clubsport. Výkon dvakrát přeplňovaného řadového šestiválce se zvýšil na 331 kW (450 koní). Točivý moment 550 N.m je k dispozici od 350 do 5500 ot/min.  BMW

A bylo to samozřejmě více než vhodné, protože z nyní představovaného vozu vznikne i čistě závodní verze M2 CS Racing pro kategorii závodů Clubsport. Výkon dvakrát přeplňovaného řadového šestiválce se zvýšil na 331 kW (450 koní). Točivý moment 550 N.m je k dispozici od 350 do 5500 ot/min.  | BMW

S automatickou převodovkou zvládne stovku za čtyři sekundy. Manuál je o dvě desetiny pomalejší. Ano, i tento unikát bude mít stále možnost manuální převodovky. Již v základní výbavě pak najdete adaptivní podvozek a M sportovní brzdy (karbon-keramické řešení za příplatek). K dispozici bude samozřejmě i aktivní M diferenciál. BMW

S automatickou převodovkou zvládne stovku za čtyři sekundy. Manuál je o dvě desetiny pomalejší. Ano, i tento unikát bude mít stále možnost manuální převodovky. Již v základní výbavě pak najdete adaptivní podvozek a M sportovní brzdy (karbon-keramické řešení za příplatek). K dispozici bude samozřejmě i aktivní M diferenciál. | BMW

BMW M2 CS se bude standardně dodávat na 19palcových kolech obutých do pneumatik Pilot Sport Cup 2. Na mokrém povrchu přilnavější volba Michelin Pilot Super Sport bude k mání bez příplatku. Řada komponentů karoserie je nyní vyrobena z plastů vyztužených uhlíkovým vláken. O reprodukci celého stáda koní se starají čtyři koncovky výfuku. BMW

BMW M2 CS se bude standardně dodávat na 19palcových kolech obutých do pneumatik Pilot Sport Cup 2. Na mokrém povrchu přilnavější volba Michelin Pilot Super Sport bude k mání bez příplatku. Řada komponentů karoserie je nyní vyrobena z plastů vyztužených uhlíkovým vláken. O reprodukci celého stáda koní se starají čtyři koncovky výfuku. | BMW

Interiéru dominuje Alcantara a karbon. Skořepinová sedadla jste mohli vidět již v  BMW M4 CS  a vycházejí opět z motorsportu. Alcantarou je potažený dokonce i volant, který má červený proužek na pozici 12 hodin, jak je u extrémně zaměřených aut zvykem. BMW chce za tento vůz 95.000 eur, tedy v přepočtu 2.420.000 Kč. Pospěšte si ale ale. Vznikne jen 2200 kusů. BMW

Interiéru dominuje Alcantara a karbon. Skořepinová sedadla jste mohli vidět již v BMW M4 CS a vycházejí opět z motorsportu. Alcantarou je potažený dokonce i volant, který má červený proužek na pozici 12 hodin, jak je u extrémně zaměřených aut zvykem. BMW chce za tento vůz 95.000 eur, tedy v přepočtu 2.420.000 Kč. Pospěšte si ale ale. Vznikne jen 2200 kusů. | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

BMW M2 CS BMW

BMW M2 CS | BMW

Jak potvrdily  desítky testů a dojmů , už M2 Competition bylo extrémně povedené auto pro nadšence. Novinka ale musí zajít ještě dál, aby si označení CS, které má již třeba limitovaná edice M3 a M4, zasloužila. Jens Marquardt, ředitel BMW Group Motorsport proto avizoval, že při vývoji se s týmem snažili adaptovat spousty prvků ze závodního M4 GT4. BMW
A bylo to samozřejmě více než vhodné, protože z nyní představovaného vozu vznikne i čistě závodní verze M2 CS Racing pro kategorii závodů Clubsport. Výkon dvakrát přeplňovaného řadového šestiválce se zvýšil na 331 kW (450 koní). Točivý moment 550 N.m je k dispozici od 350 do 5500 ot/min.  BMW
S automatickou převodovkou zvládne stovku za čtyři sekundy. Manuál je o dvě desetiny pomalejší. Ano, i tento unikát bude mít stále možnost manuální převodovky. Již v základní výbavě pak najdete adaptivní podvozek a M sportovní brzdy (karbon-keramické řešení za příplatek). K dispozici bude samozřejmě i aktivní M diferenciál. BMW
BMW M2 CS se bude standardně dodávat na 19palcových kolech obutých do pneumatik Pilot Sport Cup 2. Na mokrém povrchu přilnavější volba Michelin Pilot Super Sport bude k mání bez příplatku. Řada komponentů karoserie je nyní vyrobena z plastů vyztužených uhlíkovým vláken. O reprodukci celého stáda koní se starají čtyři koncovky výfuku. BMW
79
Fotogalerie

BMW M2 CS oficiálně: Uchazeč o krále okresních silnic je teď ještě lepší

Ještě než současnou generaci kompaktního kupé vystřídá nástupce, přichystalo si pro nás BMW 2200 exemplářů něčeho hodně speciálního.

Divize motorsportu automobilky BMW, zodpovědná za bezesné noci tisíců toužících řidičů, se nově může pochlubit s nejsilnějším přírůstkem modelové řady 2 Coupé. BMW M2 CS se v hierarchii zařadí až nad M2 Competition a stává se tak tím nejlepším, co od malého kupé můžete očekávat.

Jak potvrdily desítky testů a dojmů, už M2 Competition je extrémně povedené auto pro nadšence. Novinka ale musí zajít ještě dál, aby si označení CS, které již má třeba limitovaná edice M3 a M4, zasloužila. Jens Marquardt, ředitel BMW Group Motorsport proto avizoval, že při vývoji se s týmem snažili adaptovat i prvky ze závodního M4 GT4.

A bylo to samozřejmě více než vhodné, protože z nyní představovaného vozu vznikne i čistě závodní verze M2 CS Racing pro kategorii závodů Clubsport. Výkon dvakrát přeplňovaného řadového šestiválce se zvýšil na 331 kW (450 koní). Točivý moment 550 N.m je k dispozici od 2350 do 5500 ot/min. 

S automatickou převodovkou zvládne stovku za čtyři sekundy. Manuál je o dvě desetiny pomalejší. Ano, i tento unikát bude mít stále možnost manuální převodovky. Již v základní výbavě najdete adaptivní podvozek a M sportovní brzdy (karbon-keramické budou za příplatek). K dispozici bude samozřejmě i aktivní M diferenciál.

BMW M2 CS se bude standardně dodávat na 19palcových kolech obutých do pneumatik Pilot Sport Cup 2. Na mokrém povrchu přilnavější volba Michelin Pilot Super Sport bude k mání bez příplatku. Řada komponentů karoserie je nyní vyrobena z plastů vyztužených uhlíkovým vláken. O reprodukci celého stáda koní se starají čtyři koncovky výfuku.

Interiéru dominuje Alcantara a karbon. Skořepinová sedadla jste mohli vidět již v BMW M4 CS a vycházejí opět z motorsportu. Alcantarou je potažený dokonce i volant, který má červený proužek na pozici 12 hodin, jak je u extrémně zaměřených aut zvykem. BMW chce za tento vůz 95.000 eur, tedy v přepočtu 2.420.000 Kč. Pospěšte si ale ale, vznikne jen 2200 kusů.

BMW M2 CS: Technická data
Motor R6 2979 cm3
Největší výkon [kW/ot.min] 331/6250
Točivý moment [N.m/ot.min] 550/2350-5500
Pohon zadní
Max. rychlost [km/h] 280
Zrychlení 0-100 km/h [s] 4,0 (4,2)
Kombinovaná spotřeba [l/100 km] 10,4
Pohotovostní hmotnost [kg] 1550
Základní cena [eur] 95.000
*údaje v závorce platí pro manuální převodovku

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

Doporučujeme

Články odjinud