BMW M2 Competition oficiálně: Má 410 koní a umí až 280 km/h!

stealth01  |  18. 04. 2018 09:14

Mňam. Tak teď bank raď. RS3 pro celoroční poslech symfonie R5 nebo sezonní zábavu v M2 Competition? Pokud vyjde business s Japonci, pak to bude dost důležitá otázka.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  18. 04. 2018 09:52

Babo (stupidní T9)

Odpovědět  |   | 
Marek  |  18. 04. 2018 10:40

Já bych šel do ledvin.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  18. 04. 2018 11:07

Taky bych šel do BMW.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  18. 04. 2018 11:13

A v říjnu zavřít na půl roku do stodoly.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  18. 04. 2018 17:27

S tím jde jezdit i v zimě. Osobně ale taky Stanga ukládám k zimnímu spánku, většinou prosinec - únor, ačkoliv novoroční sraz jsem si neodpustil.

Odpovědět  |   | 
chris  |  20. 07. 2018 17:57

Ahoj, a viem s M2 jazdiť aj v zime do roboty? A čo keď nasneží??? Dá sa s tým jazdiť? Alebo úplna blbosť mať to auto na celoročné využitie..... také by som chcel :)
Alebo radšej M240i X-Drive ??? Ale to nie je tak cool :))
Poradíš... ?

Odpovědět  |   | 
Tommino  |  18. 04. 2018 20:34

O tom to je, pak se na to bude s víc těšit

Odpovědět  |   | 
Tommino  |  18. 04. 2018 20:31

M2 a to mám většinou Audi radši.

Odpovědět  |   | 
Max  |  18. 04. 2018 10:08

Paráda. Tohle auto má potenciál stát se legendou (což třeba RS3 nemá).

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  18. 04. 2018 11:15

No jo RS3 sama o sobě legenda není, ale ten motor JE. Má to výhodu, ze se nikde nic nepribarvuje uměle.

Odpovědět  |   | 
Max  |  18. 04. 2018 12:50

Zadohrab, sestivalec, v takhle kompaktnim provedeni je podle mne na vymreni, kdo vi jestli tohle neni naposled. Takove auto pak dava smysl dlouhou dobu. Samozrejme jestli chces na denni jezdeni, je RS3 rozumnejsi volba

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  18. 04. 2018 13:13

Měl jsem M3 F80 s DCT a adapt tlumiči. Byl to krásný stroj, ale chtěl mě neustále zabít. Měl bych to asi jen na 10-12 tisíc ročně.

Odpovědět  |   | 
Tommino  |  18. 04. 2018 20:38

Covece já si teď na sedle půjčoval od borce novou k3 v manuálu, jako lehooooouuuunce min citelněji tam ten drift přijde než v M2 nebo QV, ale problém jsem s tím neměl, za mě pohoda. dolů jsme to pak z kopce rozhazování ve 120ti a poslouchá to hezky.

Odpovědět  |   | 
expat  |  19. 04. 2018 17:26

Právě. Tato M2 bude podobná ne-li horší fena. BMW nedala do M5 xDrive proniczanic. Příští M3 bude mít xDrive také. Podle mě zadokolka s cca 320 a víc poníky potřebuje nutně xDrive. A navíc je M2 tvrdá jak námořníkovo péro. Určitě bych šel a možná i půjdu do RS3. Sportback nebo Limo? Limo dostává velice dobré write ups........

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  18. 04. 2018 17:29

RS3 se tuším nedělá s manuálem. A navíc proti tomuto Bavoru je studená.

Odpovědět  |   | 
expat  |  19. 04. 2018 17:35

Ano, manuál není. Ale ten stealth neměl ani v M3. Zato ten pětiválec, RS výfuky a zvuk se z něj linoucí plus Magnetic ride plus quatro.......why would you ask for more.........?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

včera | Vladimír Kadera | 11 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A
Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní seděli! Superb může blednout závistí

Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní …

Dámy a pánové, nová Škoda Octavia je oficiálně na světě! Prohlédli jsme si ji s předstihem a tohle jsou naše první dojmy. Je tak jiná, že vedle ní Superb může vypadat jako chudší příbuzný.

11.  11.  2019 | | 265 N/A